Posts by A.Ruter

Beste,

Graag wil ik vragen wat er allemaal nodig is om een werkende server op me pc te draaien?
    Waarbij mensen hostingpakketten kunnen afnemen, dit houd dus ook in dat mijn pc over nameservers moet kunne beschikken en dat de domeinen aan mijn pc gekoppeld kunnen worden.

Weet iemand hoe dit toevallig in zijn werking gaat?

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

Graag alleen ontopic reageren!

Ja, dat snap ik haha en engels kan ikw el. Maar nederlands is altijd nog ene stapje makkelijker.
    Ik zelf begrijp totaal al niks van Eclipse, is er misschien nog andere programma's waarmee ik een app kan ontwikkelen?

Beste,

Aangezien ik toch alsnog met de lay-out kan besluit ik hem maar te verkopen t.e.a.b.
    Dus heb je interesse doe een bod! :)

Het logo zit niet inbegrepen!

Okee, kijk dit soort reactie's heb ik de afgelopen tijd nog niet gehad. Als ik dit eerder had geweten, haha.
    Ik zal dan ook zeker in de volgende versie hier rekening mee houden. Ik ga nu waarschijnlijk ook overwegen om een design te laten maken, mijn design "Skills" zijn niet al te best o een super professionele lay-out te ontwerpen.

Ondertussen zal ik even in het aanbod duiken van DirkZz :)

Beste,

Echt hartstikke bedankt voor je reactie en ik begrijp dat je het goed bedoeld. Ik heb even zitten kijken maar zo ver rijkt mijn design kennis niet. Ook wil ik er dus soort van community gaan maken, dit zal versie één uiteraard worden en hoop dan in de toekomst een professioneler design te kunnen gaan gebruiken/krijgen.

Ook wil ik niet al te veel achter de site's gaan aan lopen en meelopen met de nieuwe ontwerpen. Ik wil mij liefst nog een beetje op de achtergrond richten.
    Maar zal je tips zeker voor in de volgende versie meenemen :)

Met vriendelijke groet,
    A, Rüter

Ik heb hem qua opmaak ook weer aangepast. Zijn er misschien nog tips? :)
    (Ik ben ondertussen nog verder bezig met de opmaak.)

Weet iemand misschien wat ik met de menu's kan doen?
    Hetzelfde als het midden content of?

Beste,

Ik ben momenteel bezig met een design voor mijn eigen website, nu is het designen me erg bevallen en vindt ik het hartstikke leuk om te doen.
    Nu ben ik op zoek naar mensen die nog een klein design nodig hebben. Dit zal ik dan doen tegen een zeer scherp (Beginners) tarief doen en pas koop na preview. Alle designs zullen per PSD geleverd worden.

Voorbeeld: http://www.8app.nl/Layout%208app.png (Nog met de opmaak bezig)

Dus heb jij een design nodig, laat het me weten via PM :)

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

Vragen staat altijd open - Geschatte prijs kan ook aan de hand van voorbeeld gegeven worden

Beste,

Ik heb geen portfolio, maar ik kan wel een design voor u maken. Vanaf a.s zaterdag ben ik beschikbaar.
    Ik kan hem alleen niet slicen, hier zult u dan iemand anders voor moeten vinden.

Indien interesse graag meer infor per PM.

Wikipedia is landelijk het grootste informatie bron, google werkt daarmee samen om zo informatie te verduidelijken. Niet alle informatie op Wikipedia is vertrouwelijk, maar je merkt snel genoeg welke wel :). De teksten kan je aanpassen en zullen door miljoenen andere mensen nog bekeken worden. Wikipedia is vooral gericht op mensen die wetenschappelijk etc. bezig zijn dus die zullen ook ten alle tijden het juiste antwoord neerzetten.