Ik heb nu alleen dus indefind index: tag probleem, maar ik kom er niet uit hoe ik dit oplos.
Posts by A.Ruter
-
-
Beste,
Ik ben momenteel op zoek naar bedrijven waar ik spullen kan inkopen, zoals elektronica/tablets/telefoons e.d
Ik heb al rondgezocht maar kom voornamelijk de echte wholesalers tegen.
Weet iemand nog goeie bedrijven?
En hebben die ook ondersteuning van een .CSV/.XML productenlijst
Alvast bedankt! -
Dan zou die met een cronjob moeten gaan werken, dat maakt de site veel trager. Ik raad aan om inderdaad met een captcha of iets te gaan werken.
als het in een spel is kan je toch controleren op tijd? zodat hij bv maar om de 1 min kan die actie doen?
-
Naam: Alex Rüter
Leeftijd: 22 Jaar
Opleiding: ICT Netwerk Beheerder Niv. 3 -
Stuur maar meer informatie per P/M dan ben ik van de partij
-
Ik heb het topic aangepast, de andere velden die eerst een foutmelding gaven ontbraken. Deze heb ik nu inmiddels toegevoegd en werkend gekregen. Maar ik blijf de foutmelding van de tag krijgen, hopelijk kan iemand me daarmee helpen.
-
Beste,
Ik ben momenteel bezig met Opencart, daar heb ik nu CSV Import Pro op, maar nu heb ik een .csv bestand gekregen van een leverancier, maar zodra ik die via CSV Import Pro probeer te importeren, komen wel de aantal producten erin, die erin staan in de .csv lijst maar niet de titels, hoeveelheden, images etc..
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast Bedankt! -
is er niet een makkelijkere oplossing? xD
-
Het ziet er als volgt uit nu mijn code (waarmee ik de 500 error krijg)
PHP<?php class ModelCatalogProduct extends Model { public function addProduct($data) { $this->db->query("INSERT INTO " . DB_PREFIX . "product SET model = '" . $this->db->escape($data['model']) . "', $sku = isset($data['sku']) ? $data['sku'] : '';, $upc = isset($data['upc']) ? $data['upc'] : '';, $ean = isset($data['ean']) ? $data['ean'] : '';, $jan = isset($data['jan']) ? $data['jan'] : '';, $isbn = isset($data['isbn']) ? $data['isbn'] : '';, $mpn = isset($data['mpn']) ? $data['mpn'] : '';, location = '" . $this->db->escape($data['location']) . "', quantity = '" . (int)$data['quantity'] . "', minimum = '" . (int)$data['minimum'] . "', subtract = '" . (int)$data['subtract'] . "', stock_status_id = '" . (int)$data['stock_status_id'] . "', date_available = '" . $this->db->escape($data['date_available']) . "', manufacturer_id = '" . (int)$data['manufacturer_id'] . "', shipping = '" . (int)$data['shipping'] . "', price = '" . (float)$data['price'] . "', points = '" . (int)$data['points'] . "', weight = '" . (float)$data['weight'] . "', weight_class_id = '" . (int)$data['weight_class_id'] . "', length = '" . (float)$data['length'] . "', width = '" . (float)$data['width'] . "', height = '" . (float)$data['height'] . "', length_class_id = '" . (int)$data['length_class_id'] . "', status = '" . (int)$data['status'] . "', tax_class_id = '" . $this->db->escape($data['tax_class_id']) . "', sort_order = '" . (int)$data['sort_order'] . "', date_added = NOW()"); $product_id = $this->db->getLastId();
-
Dat werkt niet dan krijg ik een HTTP 500 error
-
busnis = Business
Beste,
Indien u nog niet volledig bent voorzien en nog naar mensen op zoek bent, kunt u mij altijd een PM sturen.
-
-
TopicPost Aangepast!
Beste,Ik maak momentele gebruik van Opencart en daar heb ik CSV Import Pro voor, maar ik krijg foutmeldingen.
Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?Ik krijg de volgende foutmeldingen:
2013-05-13 18:15:59 - PHP Notice: Undefined index: tag in /var/www/vhosts/8/139994/webspace/httpdocs/*/Shop/admin/model/catalog/product.php on line 13
In de bijlage is de product.php toegvoegd.
Zoals je ziet staat er op regel 13 niks, dus hoop dat iemand weet wat de oplossing is.Ik heb al op internet zitten zoeken, maar ik heb geen oplossing kunnen vinden. wel zag ik iets over "( !isset" maar durf nou niet te zeggen of dat er iets mee te maken heeft.
Alvast Bedankt!
-
Nou ik heb de laptop van iemand overgekocht, dus garantie heb ik niet meer. Maar swaffelaar dat is nou juist waar ik net een nieuwe accu heb besteld, ze belde me ook omdat ik een afwijkend afleveradres had ingevoerd of alles wel klopt dus de service is zeker erg netjes.
Iedereen bedankt voor jullie hulp, nu maar hopen dat de accu snel binnen is
-
Okee, en is het dan gebruikelijk dat als de accu erin zit, hij aangeeft dat de accu vol is?
-
Ja, maar me accu wordt niet heet... of heeft dat er niks mee te maken?
-
En wat kan ik daaraan doen? Want me accu wordt niet heet of iets..
-
De accu wordt niet heet of iets.... en hij koelt gewoon goed. Moet ik dan alsnog even de accu er een uur uit laten? Maar kan ik dan wel gewoon met de kabel de laptop aan laten?
-
Beste,
Ik heb sinds kort een HP DV6, nu als ik hem opstart zonder kabel, valt hij eigenlijk direct weer uit. Als ik hem opstart met kabel is er geen enkel probleem. Hij geeft ook aan dat de accu volledig is opgeladen.
Als ik hem opstart met kabel en de kabel er op een gegeven moment uithaalt geeft hij aan dat de accu vol is, maar na 20 seconden valt de laptop ineens uit...
Weten jullie misschien wat het probleem hiervan is?
Groetjes,
Alex -
Beste Tim,
Bedankt, ik heb het volgende gevopnden:
PHP Fatal error: Call to undefined method PHPExcel_Reader_CSV::setReadDataOnly() in /var/www/vhosts/8/139994/webspace/httpdocs/*/Shop/admin/model/tool/export.php on line 1630En dit staat op lijn 1630:
$objReader->setReadDataOnly(true);Kan het zijn dat deze functie niet aangeroepen kan worden of iets? Of wat kan ik hier tegen doen?