Posts by Ecliipsee

Hallo Ict scripters!

ik heb voor het eerst in mijn leven photoshop cs5 gebruikt :D:D:D (so proud haha)

en heb ff een signature voor me gemaakt.

zouden jullie deze willen raten en feedback geven?

hier de link:

waarom adrenaliizee ?

ecliipsee is een oude naam van me.. ik wil mezelf hier wel naar adrenaliizee veranderen maar weet niet waar dat moet en of het mogelijk is.
    als je het niet gelooft heb ik de psd ook wel :)

edit: link van psd: Linkje (bijlage was te groot)

Ben je daar zeker van dat dat invloed heeft, zover ik weet heeft ISP niks te maken met je wifi frequency banden. Je ISP stuurt het verkeer naar je modem, vervolgens gaat het naar je router, dit is allemaal via coax cable, dus daar kan geen verlies op zitten. Vervolgens gaat je wireless router proberen communiceren met je laptop,gsm door beacon-signalen uit te sturen, adh hiervan gaan je gsm enz ermee connecteren en krijgen ze een frequency band toegewezen waarop de communicatie gaat verlopen.
    Dit gebeurd volgens mij allemaal via de hardware en kan je niet zelf beinvloeden, en heeft de ISP al helemaal niks mee te maken.
    Vergeet niet dat andere electronische toestellen je signaal kunnen verstoren, bvb als een microgolfoven aanstaat op dezelfde frequency, kan dit je signaal beinvloeden.

Het lijkt me misschien dan toch dat het aan je router kan liggen. Hoor misschien eens rond bij vrienden of ze een reserve router hebben, of dat je hun router even kunt lenen, zodat je de wifi ervan kan testen.. Als het dan wel goed loopt, zou het dat zijn. Anders weet ik het ook niet meteen..

als ik bij kameraden ben en daar zit ik op wifi. dan werkt het wel gewoon de hele avond.
    toch maar eens overwegen om een nieuwe router an te schaffen ;)

dan nog, hij heeft het volgens mij niet over massief gebruik met uploaden? als hij gewoon op de bus of iets dergelijks zit te wachten en hij wil ff w'appen of twitteren dan moet je je daar volgens mij prima mee kunnen redden!

Dag ictscripters!

ik heb een vraag.

als ik (zoals nu) gewoon op mijn desktop zit die met een lan-kabel naar de router gaat, heb ik prima en supersnel internet.
    maar ik zit ook vaak op mijn mobiel om (twitter, whatsapp, facebook, hotmail etc.) in de gaten te houden.
    alleen het probleem:

ook als ik met mijn telefoon op wi-fi zit, is het geen probleem. het bereik is gewoon goed en snel. maar na een tijdje valt het signaal weg.
    ik ga dan naar mijn instellingen op mijn telefoon en hij zegt dat "mijnrouternaam" niet binnen bereik is (terwijl ik er naast sta) en 2 seconden later heb ik gewoon weer internet.

het probleem is een beetje lastig uit te leggen vind ik zelf. hopelijk is de oplossing makkelijk.

probleem samengevat:

als ik op wi-fi zit valt het de hele tijd aan en uit. terwijl mijn kabel internet (die via de zelfde router loopt) aan blijft staan.

kan iemand mij hiermee helpen? het is heel irritant!

Ik vind het een beetje weg hebben van het ( wat bijna niemand hier kent denk ik) megahelping.nl script.. weet niet precies.. maar dat vraag ik me af. is het vanuit dat script gecloned of zoiets? of volledig zelf opgebouwd?

zoals hierboven al gezegd word:

het is niet legaal om je eigen "bank" te beginnen. je zult dan aan alle nodige wetten moeten beginnen.
    te beginnen met de meest simpele: een kvk nummer, btw nummer en noem zo maar op.

verder denk ik dat het nog weinig zin heeft.

waarom zouden mensen naar jouw bank gaan als ze ook gewoon naar paypal.com kunnen gaan?
    ik denk dat de meeste mensen gewoon zijn/haar limiet verhogen als ze daar belang bij hebben.

verder heb ik geen ervaring met het script dus kan je daar weinig over vertellen.

zo jongens!

ik wens jullie:

een heel:

vooral leerzaam
    leuk
    gezond
    prachtig
    mooi
    en lekkere chicks toe in 2013!

fijne jaarwisseling en pas op over 25 minuten! xxx

~Ecliipsee

Ik ben zelf ook heel benieuwd naar zijn zogenaamde Legale methode om voor 15,- een jaar abbo op spotify te krijgen, het feit dat meneer nog niet gereageerd heeft verteld voor mij al boekdelen .. ;)

Ik vond ergens wat op een website over dit onderwerp, en de manier die daar omschreven wordt is gratis, en meneer jat in feite geld van spotify ..

zou je dat artikel hier kunnen plaatsen of mij de link door kunnen sturen via pm?

Je weet dat bug-abuse niet white hat is?

ik heb niet gezegd dát hij dit gebruikt. al vermoed ik het wel.
    ik ga het rond 1 uur ff uitproberen en jullie horen rond half 2 weer van mij!

edit: geprobeerd maar spotify ondersteunt geen automatisch incasso.
    toch zou ik graag willen weten hoe jij deze betaling omzeilt. (of hoe dan ook de manier waarop je dit doet)

scarface.

hij was gewoon een member en op deze website werden spullen aangeboden zoals scripts/downloads/tutorials. Als ik eerlijk ben ken ik OmGz niet heel goed. en heb hem ook zeker niet de opdracht gegeven om mij de (zoals jij dat noemt) hemel in te prijzen. nu antwoord op jouw vraag waarom ik deze website verkoop.
    ik heb een paar nieuwe projecten lopen waar ik drukker en meer aandacht aan besteedt. hierom heb ik de site stop gezet omdat ik er niet veel aandacht meer aan kan geven.

het script is ook niet oud zoals jij dat noemt, ik ben vorige week gestopt met theprivatecommunity.com en het script is best nieuw.

hopelijk genoeg info!