@Fils
Klopt, ik versleutel al mijn wachtwoorden met een lange salt en bcrypt. Is er een veiligere manier?
@Fils
Klopt, ik versleutel al mijn wachtwoorden met een lange salt en bcrypt. Is er een veiligere manier?
Hetzelfde geld voor de psy/nyan cat in de footer.
Wachtwoord en e-mail adres lijken me belangrijke gegevens. Waar zou jij deze dan opslaan? Als je wachtwoorden versleuteld en let op SQL injection zou de kans klein moeten zijn dat jouw database ooit gehackt word. Want er zijn weinig/geen andere manieren om gegevens op te slaan op een veilige manier. (Met de hand alles opschrijven telt dan niet mee...)
Dit is misschien totaal irrelevant, maar ik had altijd dat mijn usb stick kopies van alle bestanden maakte als ik iets verwijderde. Deze kopies kon ik wel zien in windows, maar niet via de mac. Misschien even op je pc aansluiten?
Overigens krijg je altijd minder geheugen dan er staat. Daarmee bedoel ik dat de rest al is opgevuld door systeem bestanden.
Mag je deze plaatjes zomaar gebruiken?
Misschien een stukje voorbeeld code? Dat de koper straks niet met troep zit.
Dit komt waarschijnlijk omdat je een lege pagina probeert te lezen. Length parameter must be greater than 0.. wat dus eigenlijk betekent dat je een bestand moet hebben met iets erin.
Haha, wie ben jij??
Harlem shake.. zo simpel en toch zo geniaal bedacht.
Ik raad je aan even naarTim's blog over databases te kijken. Het dwingt je op na te denken over de opbouw van je database en ik gebruik het nu de heletijd.
Ik kan niet gokken wat jouw code is.. Je zult dus even wat relevante code moeten plaatsen.
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij moet je in je style sheet linken naar het font bestandje en niet alleen de naam noemen.
Ondersteunt hij dat lettertype? Anders moet je het bestand van het lettertype even in een mapje zetten en daarnaar linken.
Quitta is een vergelijkbaar iets aan het maken. Misschien kan je hem even een pb'tje sturen?
Het handigst is om regelmatig backups te maken en die in een andere map te zetten dan je gewone files. Zelfs als je de map verliest heb je dan nog gewoon de backup. Heeft voor mij tot nu toe altijd gewerkt.
Er even van uitgaande dat je dit niet hebt gedaan, kan je zoals Reza al zei het best even je hosting contacteren.
Als je geen hosting hebt en alles staat lokaal kan je hier niks meer aan doen voor zover ik weet.
bramieboy100
Ik zit te kijken, maar ik krijg geen optie van vorige versies?
Dit is overigens bij meer kopjes het geval. (Games, erotiek en ongetwijfeld nog een aantal)
Onder het kopje 'computer' staat een subkopje 'Webshops'. Daarnaast is er ook nog een kopje 'Webshops'... is dat niet hetzelfde?
Gelukkig maar, dan ben ik veilig!
Er zijn blijkbaar mensen die er een kick van krijgen. Ik zie er de lol niet echt van in..
Ik geloof dat dit z'n site is: http://www.gratis-chat.nl
( Tim Stuur even een pb'tje als je de websitelink niet in het topic wil)