Beste,
Ik heb een probleem , ik ben met me maffia spel bezig maar de actueel geeft niet de volledige tekst ik snap er even niks van.
Ik weet niet waar dat aan kan liggen.
Kunnen jullie mij helpen hiermee of zeggen hoe of wat.
alvast bedankt.
Beste,
Ik heb een probleem , ik ben met me maffia spel bezig maar de actueel geeft niet de volledige tekst ik snap er even niks van.
Ik weet niet waar dat aan kan liggen.
Kunnen jullie mij helpen hiermee of zeggen hoe of wat.
alvast bedankt.
Ik kan niet gokken wat jouw code is.. Je zult dus even wat relevante code moeten plaatsen.
<table width="100%">
<tr><td class="subTitle">Hoofdkwartier</td></tr>
<tr><td class="mainTxt"><br />
<table width="100%">
<tr>
<td width="75%"><div id="lines">'; $var1 = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT `id` FROM `actueel`"));
$var2 = $var1 - 5;
if($var2 < 0){ $var2 = 0; }
$dbres = mysql_query("SELECT * FROM `actueel` ORDER BY `id` ASC LIMIT $var2,$var1");
while ($info = mysql_fetch_object($dbres))
{
if($info->login == $data->id){ echo '<b><font color="green">['.$info->tijd.']</font></b> '.$info->bericht.'<br />'; }
else{ echo '<b>['.$info->tijd.']</b> '.$info->bericht.'<br />'; }
} echo '</div></td>
<td width="25%"><center>'.$dag.' '.$maand.' '.$jaar.'<br /><font size="5" color="#801515">'.$tijd.'</font>'.$feestdag.'</center></td>
</tr>
</table>
</td></tr>
</table>
Toon Meer
Hallo,
Heb zo'n vermoeden dat het ligt aan de column eigenschappen Kijk daar eens naar de lengte.
Mvg,
Tim
Lijkt me raar want als ik die klok er uit haal zet die de rest van de tekst er ook niet bij.
Kijk eens in je database in het tabel van actueel dan zie je naast het veldje van '.$info->bericht.' varchar 32 of minder of meer maar dan moet je het getal aanpassen naar boven
Dankje spy het klopt helemaal
Dankje spy het klopt helemaal
Hallo,
Dat was dus wat ik zei
Mogelijk wil je dan ook nog eens naar je DB kijken als je dit soort dingen niet weet. Mogelijk staan er dan nog meer dingen niet goed.
Mvg,
Tim
Ik raad je aan even naarTim's blog over databases te kijken. Het dwingt je op na te denken over de opbouw van je database en ik gebruik het nu de heletijd.
Ja ik weet best veel maar dat wist ik echt niet dat het zo ook kon.
Het heeft me echt geholpen:D
Nu alleen de cronjobs nog
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!