Malware gedetecteerd op de site Niet op de link klikken!
Posts by Victor
-
-
Youtube filmpjes onder creative commons license mag je volgens mij gebruiken
Hele verbetering van de site! Footer staat zo veel mooier en het zoeken is heel erg verbeterd!
-
Ik ben het met jullie beide niet eens Lars en Fils. Je moet het niet zomaar accepeteren, maar de reden erachter proberen te achterhalen. Waarom zouden ze iets doen?
-
Denk even na. In een land gaat het goed fout als er geen overheid is. Daarbij zou je bijvoorbeeld aan Egypte kunnen denken, toen iedereen de straat op ging en er geen overheid was.
Hetzelfde geld volgens mij voor internet. Er moet iemand zijn die regels opstelt en deze navolgt, want anders wordt het chaos!
-
M.Martens hou even op te doen alsof je alles weet van alle sources. Dit is er toevallig één die wel helemaal zelf is gescript. Jij hebt ook tig sources geupload die allemaal bugs bevatten.
@TS
Je zult even een andere functie moeten vinden voor eregi(). Zoals eerder vermeld werkt deze functie niet meer.
-
Dat klinkt erg robotachtig en is niet prettig om naar te luisteren. Kan je er geen ondertiteling bij doen?
-
Om even je eerste link te nemen. Het maakt mij niet uit als ze mijn gegevens gebruiken als ze die mensen maar pakken! Je zit inderdaad op internet voor je plezier (Of werk natuurlijk!) en dat werkt niet als er allemaal criminelen op het internet zitten.
-
Ik vind zelf dat dit gewoon moet kunnen. De techniek gaat vooruit en ik denk dat wij gewoon mee moeten gaan. Want wat vind je nou belangrijker? Je privacy of je veiligheid?
Waar ik het dan niet mee eens ben is het massaal opslaan van bijvoorbeeld telefoongesprekken. De overheid staat nou niet bekend om het veilig opslaan van gegevens.
-
Kan je zelf scripten en is dit een vraag waar je echt naar gezocht hebt? Of kom je hier zometeen met nog 1000 vragen over een source die vol zit met fouten?
//Offtopic
Waarom staat er bij 10/10 sources hier op ICTs dat er bugs inzitten. Waarom worden deze niet verwijderd? -
- Footer plakt tegen de onderkant
- Slecht Engels
- Waar komt de naam vandaan als ik vragen mag?
- Lorum Ipsum tekst nog niet veranderdVerder een leuke en duidelijke site.
-
Vond het al een raar verhaal. Een hete vinger die een brandvlek maakt.. vraag ik me af hoe heet die vinger dan wel niet was!
-
-
-
Ik had niet helemaal hetzelfde probleem, maar je kan het eens proberen. Bij een kast heb je meestal een aantal USB poorten achterop en een aantal voorop. Nu kon ik niets in mijn bios doen, omdat ik m'n toestenbord had aangesloten op de voorste USB poorten. Het schijnt dat die pas later geladen worden dan de achterste. Dit was overigens wel een heel oude pc.
Probeer ze dus even om te wisselen
-
Reageer eens op al die vragen! Als je zo ongeïnteresseerd reageert, zou ik al meteen niet meer willen.
-
Fouten in je html en php?
http://validator.w3.org/check?…29&doctype=Inline&group=0
En zet error reporting eens aan
-
Mogen wij ook weten hoe?
-
Excuses, ik lees nu pas je bericht. Ik heb graag een notenbalk aangezien ik wat ik speel graag wil kunnen uitprinten op papier. Met veel editors ben je namelijk een hele poos bezig om alles achter elkaar te zetten. Voorheen alles op papier gedaan, maar ben eigenlijk op zoek naar een betere oplossing.
-
Ken je de uitspraak "goedkoop is duurkoop"? Ik zou wel weten voor wie ik zou kiezen.
Iemand die net is begonnen met php voor 10 euro?
Of toch liever iemand die weet wat ie aan het doen is voor 50 euro? -
Hoe moet het geschreven worden? OOP, gewoon met functies en classes of gewoon plain? En waarom MySQL? Je kunt beter gewoon meteen met MySQLi of PDO beginnen. Zet bij alle twee ook even je budget neer. Ik denk dat de tweede het duurst is, omdat daar meer in zit. Wat moet er in het forum? Welke extra functies?