Veiligheidsdiensten hebben toegang tot onze gegevens

• Denk even na. In een land gaat het goed fout als er geen overheid is. Daarbij zou je bijvoorbeeld aan Egypte kunnen denken, toen iedereen de straat op ging en er geen overheid was.

Hetzelfde geld volgens mij voor internet. Er moet iemand zijn die regels opstelt en deze navolgt, want anders wordt het chaos!

• Ach al het gezeur over privacy, laat de overheid gewoon weten wat ze willen weten om hun taken goed uit te voeren en als je het daar niet mee eens bent ga je gewoon lekker het land uit en ga je in Afghanistan wonen ofzo als je denkt dat je dan betere vrijheid en privacy hebt.

• Ook steun ik de mening van Fils.
    En zoals Hamza al zegt. Dat torrent niet zo annoniem is. Het staat allemaal in het script.

We hebben het over Tor en niet over torrents (Je denkt nog steeds niet na meneer Martens)

Ach al het gezeur over privacy, laat de overheid gewoon weten wat ze willen weten om hun taken goed uit te voeren en als je het daar niet mee eens bent ga je gewoon lekker het land uit en ga je in Afghanistan wonen ofzo als je denkt dat je dan betere vrijheid en privacy hebt.

Dus jij hebt liever; Je bent schuldig tot het tegen deel is bewezen?

• Ach al het gezeur over privacy, laat de overheid gewoon weten wat ze willen weten om hun taken goed uit te voeren en als je het daar niet mee eens bent ga je gewoon lekker het land uit en ga je in Afghanistan wonen ofzo als je denkt dat je dan betere vrijheid en privacy hebt.

Waarom zou ik verhuizen om voor me eigen mening en privacy uit te komen, vindt dit een beetje bullshit verhaal...

• Victor
    Zolang ik niks heb gedaan hebben ze van mijn gegevens af te blijven, zodra ze iets vinden wat hun aandacht trekt prima dan wil ik dit na het onderzoek wel weten wat de reden ervan was.
    Nu pakken ze alle gegevens of je nou iets gedaan hebt of niet, dat gaat mij te ver.

Maar gelukkig leven we in Nederland en daar is nog altijd vrijheid van meningsuiting.
    Ik zou zeggen stuur een aangetekende brief naar Den haag en vraag of zij dat ook doen?
    Het zou me verbazen wat er als antwoord terug zou komen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!