Posts by R.Jipping

Woutr,

ja ik ga zoon zwak excuus bedenken terwijl ik dan wel in mijn achterhoofd heb zitten dat mensen het niet zouden geloven? Beetje domme opmerking van je hé?

Daarnaast geef ik duidelijk voor die tijd al aan dat ik geen designer ben maar dat ik het ff doe omdat ik een project maak voor de cp leden!

Daarnaast zie ik vaker van zulke opmerkingen van je terwijl als jij even alles goed door had gelezen toch met je "o zo geweldige verstand van je" dit antwoord had kunnen verwachten? maar, wees gerust in groep 5 kon ik ook nog niet lezen..^o)

:slotje:

Svenb en xenti,

Jullie hebben voorledig het recht om dat te denken. Maar raar genoeg kun je aan het offtopic gedeelte in me startpost wel al lezen hoe ik aan de creatie kwam en raar genoeg was dat niet voor hun. Maar, dat de lay-outs indetiek raken is best logisch met zoveel crimes. haha. Maar,

ik vind ze te erg op elkaar lijken dus zal een ander gaan ontwerpen of alleen kleuren wijzigen. Jullie horen binnenkort meer.

:slotje:

Hallo,

ten eerste bedankt voor de rating ik kende de site maffiagame.nl helemaal niet maar zie inderdaad veelste veel vergelijkingen. qua het menu en header ik zal proberen hier wat aan te doen inderdaad want zo lijkt het gewoon bijna identiek.

Mijn excuses blijk dus de zelfde smaak te hebben als hun designer ofzo. hahaha.

Beste leden,

Vandaag heb ik de titel van major-crime nog gebruikt maar, de v2 zal gaan heten Crimestrike.nl Daar zal u binnenkort ook de vorderingen kunnen volgen.

Aangezien er getwijfeld werd als de source wel dergelijk zal komen heb ik besloten om zelf even een simpele lay-out ten eerste te ontwerpen om daar al wat voor proefjes in te bouwen. Later zal er waarscheinlijk nog een andere lay-out komen die door een proffesionele designer gemaakt zal worden.

Graag zal ik willen weten wat u van de tijdelijke standaard snel gemaakte lay-out vind.

Sterke punten:
    Zwakke punten + Uitleg:
    Wat aan te passen:
    Cijfer: 1/5
    evt. Waarde:

[offtopic]PS. oordeel niet te streng ik ben normaal gesproken geen designer zoals u waarscheinlijk wel ziet. De kleuren combinatie die u hier ziet zal waarscheinlijk ook in de volgende lay-out gebruikt worden aangezien ik altijd een beetje naar simpele kleuren aas en niet te veel poespas.

Daarnaast is de vorm zoals u ziet nogal zeer standaard opgebouwd met een menubalk boven met een simpele hover en een linker menu voor laatste nieuws en statistieken.

Het login venster heb ik zo gedaan omdat ik in een keer moest denken aan een oude source van thedon geloof ik. Die had ook een doorzichtig menutje in de header en ik vond dat altijd wel al wat hebben:)[/offtopic]

Ik ben nu momenteel zelf even photoshop ingedoken om een standaard outgame proberen te ontwerpen om te laten zien aan de leden dat er wel degelijk gewerkt aan zal worden;)

@project B.
    Op mensen zoals jij wil ik helemaal geen commentaar geven maar goed. Ik zeg hier dus dat ik dan nog niet kan beginnen, dat betekent niet dat ik het niet zal doen?

Als je commentaar hebt en je hoofdleteers wil gebruiken doe het dan op de juiste manier en lees eerst goed;)

Zwakzinnige actie helaas.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.06.10 13:00:01:
    Oja, PS. ik ben voor jou geen gozer maar gewoon rick;)

Dankjewel K.Rens, Zoals je ziet zijn meerdere leden het volledig met deze stelling eens en ook crew leden natuurlijk. Want, wat je precies zegt jullie moeten optreden met banpunten maar, worden dan wel gezien als de grote Crimineeltjes.

Terwijl jullie het zo goed mogelijk doen voor de leden. Uit mijn tijd als moderator weet ik hoeveel commentaar je krijgt na een ban.

:cheer:

Mike, dat is inderdaad waar. Maar, daarnaast kunnen we ze daarmee ook tegemoet schieten:) we zijn oud en wijs genoeg om als volwassenen iets op te lossen en te reageren:). Ik hoop dat mensen die zich aangesprokken voelen vanaf heden dus ook een puntje op de i willen zetten voor hun gedrag:)..

Voor minder en goeie leden tellen de regels:)

Shaggie,

ten eerste wil ik zeggen dat ik blij ben dat je ook een goed argument geeft bij jou tegen spreking. Alleen jammer dat je laatste stukje dan weer een beetje raar is.

Deze topics die er zijn brengen hoe dan ook het niveau omlaag als nieuw lid zal ik echt denken wat is dit voor kindertent. Maar, hier over genoeg gepraat iedereen zal over zulke topics andere meningen hebben.

Maar, netjes gehouden word het in veel offtopic categorie's niet (eerlijk ben ik bij sommigen wel maar, de meeste gaan goed de verkeerde kant op helaas.)

Shaggie,

Daar ben ik het geheel niet mee eens omdat veel mensen het of gebruiken om hunt post count omhoog te werken. of om andere leden aan te vallen met bedreigingen of dergelijke.

(-maikel ik zat in de crew met me vorige account maar dooor tijd te kort destijds ben ik vrijwillig gestopt)

We kunnen met elk lid en elk crewlid cp weer na boven werken. Maar, dit zal moeten beginnen bij ons de leden en niet bij onze crew leden. We moeten niet vergeten dat dankzij deze crew CriminalsPoint wel degelijk draaiende kan blijven en dat wij leden die niet alles kunnen hulp kunnen bieden:)

Hopende voor dat begrip van elk lid.

@ -maikel en weer geef ik 1 punt aan een crew lid het enige wat je nu doet is ruzie uitlokken terwijl wij hier proberen het weer goed te maken tussen elk lid en elk crew lid. Waarneer je zulke opmerkingen wil brengen moet je dit via privebericht doen.

Ja, er is wel een reden, reden genoeg zelfs maar los dit dan ten eerste op via prive bericht. Daarnaast praten de meeste gewoon met andere leden mee en om zich goed te voel hier op cp. NOuja, ik ga de tegen aanval in en geef mijn mening. Als ze zo graag gelijk willen hebben van de mods kunnen ze een pm naar hun sturen. Hoeven ze mij en andere leden niet mee lastig te vallen.

Beste leden,

Steeds vaker maken leden die gebanned worden door een discussie met een moderator een topic aan waar de rest van de leden CriminalsPoint ook maar moet afkraken. Ik zelf word hier een beetje meer dan ziek van! De CriminalsPoint moderators doen uitstekend hun werk en passen geweldig de regels toe die gesteld worden! Waarneer u dus de regels leest en u zich daar aan houdt zijn zulke topics helemaal niet meer nodig. De moderators van CriminalsPoint hebben het ook niet makkelijk met zoveel dagelijkse leden online waar de helft de laatste tijd van klaagt. Maar waarom klagen jullie? om jullie eigen fouten! Op CriminalsPoint zelfde moderator zijn is al een zware klus. Maar, voor mij toen ik nog moderator was vond ik het mooi om te zien hoe leden samen werkte. Elkaar hielpen en respect voor elkaar hadden. Dat was een van de redenen dat ik graag moderator werd destijds en waarneer het weer zo lekker loopt zal ik het zo weer doen.

Maar, bedenk je zelf nou even diep in je achterhoofd. Waar moeten de crew leden nu de positive punten om hier te werken weghalen? Die kun je gewoon nergens weg halen omdat wij als lid hun aan het "testen" zijn. Nou, bij deze ik en veel meer leden neem ik aan hebben genoeg testjes gezien en de crew is geslaagd! Ik zelf vind het goed dat ze het ban systeem perfect hanteren en dus gebruiken indien nodig. Nu, komen er waarscheinlijk reactie's in jullie achterhoofd om te zeggen dat ze het fout hanteren. Maar, helaas zal ik dat gewoon helemaal negeren omdat de crew wel degelijk precies doet wat ze moeten doen.

Nu lees ik in verschillende topics reacties van leden met daarin: CriminalsPoint moet weer normaal worden en hun best doen voor de leden.
    Ik zeg het anders: De leden moeten weer respect vol worden voor (crew)leden en hun best doen voor CriminalsPoint.

Bij deze dus mijn vraag willen jullie vanaf heden alstublieft waarneer u toch denkt gelijk te hebben terwijl u een regel lichtjes overtrad dit via prive bericht oplossen met een van de moderators en ons de Leden er niet meer mee lastig vallen?

Dan nog teksten als ik Ga weg en kom niet terug in topics, signature's. Als je weg gaat log je uit! en log je niet meer in.. * goodbye :(( because i'am happy with it! *

Voel je niet aangesproken waarneer je hier normaal gesproken helemaal buiten staat. De meeste mensen weten wel over wie ik het heb.

Crew: Succes!!
    Leden: Kom op doe weer normaal

:cheer:
    Op een goed criminalspoint.

excuses:)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.06.10 11:46:15:
    Helaas, heb ik nog steeds geen geschikte lay-out gekregen om te gebruiken voor de v2. Waarneer dit niet zal gebeuren zal ik dus nog niet beginnen met de v2 van Major-Crime.

Ik hoop dat er dus nog mooie aanbiedingen komen die bereid zijn de lay-out in eerste in stantie gratis weg te geven in ruil voor later de source.

Beste leden,

Voor de duidelijkheid ik ben dus wel opzoek naar een gratis lay-out aangezien ik eerst gewoon nog niet kan investeren in dit project.

Je krijgt als beloning later voor free de source.

Groetjes.

Begrip voor je Willem en heb het ook voor jou opgenomen via prive berichten met Koen. Maar, jammer dat je zo laag in je schoenen staat dat je het vertrouwen van elk lid hier laat vallen.

Zeer spijtig, maar toch veel suc6