Posts by R.Jipping

Axl_H

Ik weet niet welke coderings taal jij alleen gebruikt maar alle script talen en overige zaken die je kunt aanvinken zijn belangrijk. Daarom vind ik ook dat koen het systeem er achter wel goed heeft gemaakt maar, on overzichterlijk zal het helaas gewoon blijven.

Ik had beloofd vandaag nog wat te posten dus zal ik dat bij deze ook maar even doen. Ik wou eigenlijk iets heel anders gaan schrijven maar toch kwam ik weer op dit uit. Nouja, enjoy en let niet op de snelheids foutjes?

Groetjes..

Slechte gevoelens komen naar boven als ik begin te schrijven.
    Bijvoorbeeld me vader die niet meer bij me moeder wou blijven.
    Ik probeer het te vergeten en het te leggen in het verleden.
    Maar het blijft zwaar ook al is het nu al zo lang geleden.

Groot houdend voor me kleine broeder en moeder het is moeilijk!
    Zal het jullie willen uitleggen maar het is gewoon onbeschrijflijk.
    Plotseling kom je thuis en hoor je van moeder je vader die is weg.
    Het is over je vader zocht voor onze relatie toch nog een uitweg.

Me vader had niet eens tijd om afscheid te nemen van zijn jongens.
    Nog geen 6 weken later deelde hij het bed met een ander overigens!
    Sinds ik dit heb moeten mee maken sta ik klaar voor ieder mens!
    Want ook bij mijn eigenwijze blik zit zeker wel een grens!

Als ik een ding mocht wensen is dat me moeder weer gelukkig werd!
    Niet elke dag maar een doel hebben en dat is alleen maar haar werk!
    Want wat er ook gebeurd me moeder wil voor ons er altijd zijn!
    Maar, ik heb zoon gevoel word zelf eerst gelukkig je doet je zelf alleen maar pijn!

Peace voor mensen die het zelfde mee hebben gemaakt.
    Stap er over heen het is moeilijk maar ik ben er aan gewend geraakt!
    Sta is klaar voor je moeder al zijn het alleen de kleine dingen waar je mee helpt!
    Je zal zien dat, dat bij je moeder heel wat verhelpt!

Zeer netjes gedaan koen;).

Alleen als het aan mij licht oogt het nu wel een beetje onoverzichterlijk het is zo druk in een keer zeg maar.

Maar voor de rest echt een pracht idee;) zo word het voor iedereen weer een "vinkje" makkelijker

Ik ga een dichtjes site beginnen me grootste bron zal van cp komen. Hahha. (gekheid voor dat mensen gaan zeuren:P) Mooie gedichtjes ik zal later op de middag even eentje schrijven. Vind me ouden niet zo geweldig:)

Wat wil je nou precies dat aanmelden in een box komt of dat hij in de content komt?

In de content meot niet zo moeilijk zijn? Gewoon de juiste link mee geven en bij behorende tags of hoe u het ook wilt noemen

Voor een lightbox waar je, je script in wilt zetten raad ik je ook aan dan met ajax scritps te gaan werken dan word het ene stuk mooier;)

nee maar zo kun je wel even kijken hoeveel mensen de link gaan intypen. Beetje slim nadenken he?

Eerst goed nadenken voordat je iets invult en ja natuurlijk ken ik google analytics;) ben niet van gister.

Mooi gedaan;) een van je eerste layouts of?

Ik weet niet hoe het komt maar de inlog form en button etc. komen bij mij wel een beetje kinderachtig over. Weet niet waarom ik zoon gevoel heb hoor maar haha:P

[offtopic]met jou fake 4/5 ook niet[/offtopic]

Indien u bereid bent gewoon te betalen voor de scripters kunt u is contact opnemen met mij via prive bericht

Nee, helaas.
    Als u een account aanmaakt bij transip zijn er als het goed is geen kosten. Voor de rest weet ik dat helaas ook niet.

Kosten die er over heen komen zijn voor de aankoper

pb's beantwoord.

Nooit gedacht dat er zoveel mensen zouden zijn met zoveel layouts. Ik hoop ons budget snel uit te vergroten want de 10 euro layouts worden al bijna te duur.

Beste leden,

Ik heb nog een layout liggen die ik eenmaal wil verkopen

Ik kan hem wel voor je slicen voor 20 euro extra w3c valid en crowsbrowser.

Veilig

Begin bod: 20 euro
    Opbieden met: 2 euro
    buy-now: 80 euro
    vieling eindigt: 24 uur naar laatste bod.

voorbeeld:

Betaal mogelijheden:

Liefst overschrijving.

Ideaal.
    Wallie
    Bellen
    Smsen.