Waardecheck

• Hmm denk niet bijzonder veel aangezien het om een Nederlandse naam gaat met een internationale extensie. Als het nou schoenenweb.nl was had je wel rond de 50 tot 200 kunnen beuren denk ik das dan afhankelijk wat iemand er voor wilt geven. Ik denk dat dit niet meer dan 30 euro waard is.

• Zet er een bezoekers teller op met unieke bezoekers;)
    Zo kun je is kijken hoevaak zoon domein nou bezocht word.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Citaat van RS

Moet je wel eerst een bedrijf oprichten en schoenen inkopen bij de groothandel :hmm:

Joshua
    Tja, dan verkoopt Nillas hem voor 30 euro voordat hij er achter komt dat er 10.000 bezoekers per dag op komen... Oeps! Jij kunt niet bepalen hoe veel het domein van een ander waard is.

Ik geef mijn mening, precies waarvoor dit topic is bedoeld.. anders kan ik het topic sluiten denk ik. En mochten er zoveel bezoekers komen en hij dit denkt dan moet hij hem inderdaad niet verkopen. Maar in deze status is die nogmaals niet meer dan 30 euro waard vind ik.

• Citaat van RiiCky

Zet er een bezoekers teller op met unieke bezoekers;)
    Zo kun je is kijken hoevaak zoon domein nou bezocht word.

Ooit gehoord van Google Analytics?

Ik zei ook niet dat je het topic moet sluiten voor zover ik me kan herinneren, maar je kunt niet zonder iets van een domein af te weten iets op jouw manier taxeren. Je weet namelijk ook niet hoe veel bezoekers er vandaag de dag op die website uitkomen, dus kun je niet zomaar iets roepen.

• nee maar zo kun je wel even kijken hoeveel mensen de link gaan intypen. Beetje slim nadenken he?

Eerst goed nadenken voordat je iets invult en ja natuurlijk ken ik google analytics;) ben niet van gister.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!