Gesloten tot er bewijzen komen dat hun hier voor getekent hebben.:slotje:
Posts by R.Jipping
-
-
Post je script even dat is altijd makkelijker om te helpen:) Lijkt me dat je gewoon een som wil doen die niet kan.
-
We gaan het vanaf nu even netjes houden;)
-
-
Topic starter wil het zo houden dus we gaan er maar niet verder op in. Ieder zijn eigen manier:)
:slotje:
-
het word zeer op prijs gesteld als je even de oplossing meld:) Misschien hebben andere leden hier ook nog wat aan.
-
Inner join ook geprobeerd?
Edit:
Of union? Heb hier laatst wat over gelezen maar, kan je niet precies vertellen hoe dit werkt. -
-
Zoals je zelf al zegt zoals hierboven.
Dus, op criminalspoint zelf.
-
:slotje: oplossing is gevonden.
Kabling inderdaad, maar ik gaf een voorbeeld hoe ik het had. Ik maak niet alleen gebruik van MD5 maar ook van sha1 en een zelf ontwikkelde codeerder die bijvoorbeeld a veranderd door een 7.
Rick.
-
:slotje: Die zat er al op raar dat hij weg is..
-
Citaat van jorzwa
ik denk dat ze wel al een naam heeft moet even aan haar vragen daar hebben we het nog neit over gehad kwua design heb ik een beetje op google gekeke naar designs waar ik eventueel inspiratie van op kan doen http://www.gofordesign.com/Template/174/Index.JPG zoiets denk ik maar dan beetje paar roze wit zwart en over die photobook is een goed idee moet eff kijken welke source ik daarvoor zou gebruiken en dat soort dingen ga ik met iframe maken denk ik is ook makkelijker aanpassen voor haar dan wat denken jullie?
Dit systeem ga jij denk ik niet zo uit een source vissen die ik je opnoem. Eigenlijk is het toch heel makkelijk om te maken een foto album systeem moet hoe ik je aanrad bevatten:
Map aanmaken script. (admin)
Map verwijderen script (admin)
Foto's uploaden script (admin)
Foto's verwijder script (admin)
Foto album zelf (Met lightbox voor vergroten)Misschien is hier een free source voor maar, lijkt me sterk. Succes verder:)
-
[offtopic]Ik ga niet graag offtopic maar goed,
Mensen met een elite status kunnen eigenlijk niks meer als een normaal lid. Alleen, verwachten wij als crew dat hun wel het goeie voorbeeld geven:) Eigenlijk is het kleurtje dus alleen maar een beloning[/offtopic]
Vind het trouwens mooi om te zien dat er bijna altijd wel een crew lid online is:). Hopen dat wij als crew nu nog steeds volhouden:)
-
Iedereen bedankt voor het vertrouwen die ik tot nu te heb gekregen. Ik denk dat ik namens de overgebleven 3 kandidaten praat als ik zeg dat we ons beste beentje gaan voor zetten.
:cheer::cheer: voor iedereen
-
Ik neem aan dat een bedrijf een naam heeft? Dus, neem ik ook aan dat deze naam in het domeinnaam gebruikt zal worden?
Hou je design lekker simpel maar, laat wel duidelijk terug komen dat de fotosessies speciaal gericht zijn voor trouwdagen.
PHP, heeft overigens een heel makkelijk systeem waardoor je foto's uit een map kun halen en die gewoon kunt tonen op een pagina. Dus, dan hoef je ze niet elke keer een link aan te maken. Verder zal ik de grootte eerst 200 x 200 (of dergelijke) doen en wanneer ze op een image klikken een lightbox laten uitkomen.
RiiCky
-
:slotje: Graag zie ik via prive bericht bewijs dat de source wel degelijk zelf is gecodeerd.
-
Toevallig had ik net dezelfde foutmelding. Ik had me wachtwoord maar een varchar van 21 gegeven. Zet deze is gewoon op de grootste 255 en wat krijgt u dan?
Edit:
Dus, in je db heb je een tabel wachtwoord en dan varchar (getal). Maar, hier passen niet alle karakters in die jij er in wilt gooien. Maak, van de varchar bij wachtwoord dus gewoon varchar 255 (255 is het hoogst wat kan) Bij mij was toen dit probleem direct opgelost. -
-
NEE, IS NEE. IK ZELF EN EEN AANTAL LEDEN WAAR IK DIRECT EEN REPORT VAN ONTVING VINDEN HET TE IRRITANT. DUS, HELAAS MAAR IK NEEM DE KEUZE OM CAPSLOCK DAY IN 1 TOPIC TE HOUDEN.
-
OMDAT HET DAN NOGAL ONOVERZICHTERLIJK ZAL WORDEN.
Edit:
OVERIGENS IS HET OOK NOCH ZEER MOEILIJK TE LEZEN OOK. WANNEER ER MENSEN ZIJN DIE DIT OOK GAAN TOEVOEGEN OP ANDERE TOPICS BEN IK BEREID "CAPSLOCK-DAY" OP CRIMINALSPOINT AFTESCHAFFEN.