Naam, Tips

• Hee

Een kennis van mij heeft me gevraagd of ik een site voor haar bedrijf wil maken het gaat over fotografie van bruiloften heeft iemand een idee over de domein naam en design en mischien een system om fotos te uploaden is albums leef je uit met je ideen en mischien maak ik het erin!

Mvg Jordy

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik neem aan dat een bedrijf een naam heeft? Dus, neem ik ook aan dat deze naam in het domeinnaam gebruikt zal worden?

Hou je design lekker simpel maar, laat wel duidelijk terug komen dat de fotosessies speciaal gericht zijn voor trouwdagen.

PHP, heeft overigens een heel makkelijk systeem waardoor je foto's uit een map kun halen en die gewoon kunt tonen op een pagina. Dus, dan hoef je ze niet elke keer een link aan te maken. Verder zal ik de grootte eerst 200 x 200 (of dergelijke) doen en wanneer ze op een image klikken een lightbox laten uitkomen.

RiiCky

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• ik denk dat ze wel al een naam heeft moet even aan haar vragen daar hebben we het nog neit over gehad kwua design heb ik een beetje op google gekeke naar designs waar ik eventueel inspiratie van op kan doen http://www.gofordesign.com/Template/174/Index.JPG zoiets denk ik maar dan beetje paar roze wit zwart en over die photobook is een goed idee moet eff kijken welke source ik daarvoor zou gebruiken en dat soort dingen ga ik met iframe maken denk ik is ook makkelijker aanpassen voor haar dan wat denken jullie?

• Nou ik denk dat je dan moet gaan kijken naar een paar goede fotografen zoals

http://www.najwa.nl

Het moet simpel en aantrekkelijk zijn voor bruidjes dus gelijk op de voorpagina fotos laten zien is het mooist en maakt mensen nieuwsgierig

Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel

Mediazstudios / Audiovisuele & Grafische vormgeving
    Goodhosted / De no-nonsense webhosting provider
    kvk:53265025

• Citaat van jorzwa

ik denk dat ze wel al een naam heeft moet even aan haar vragen daar hebben we het nog neit over gehad kwua design heb ik een beetje op google gekeke naar designs waar ik eventueel inspiratie van op kan doen http://www.gofordesign.com/Template/174/Index.JPG zoiets denk ik maar dan beetje paar roze wit zwart en over die photobook is een goed idee moet eff kijken welke source ik daarvoor zou gebruiken en dat soort dingen ga ik met iframe maken denk ik is ook makkelijker aanpassen voor haar dan wat denken jullie?

Dit systeem ga jij denk ik niet zo uit een source vissen die ik je opnoem. Eigenlijk is het toch heel makkelijk om te maken een foto album systeem moet hoe ik je aanrad bevatten:
    Map aanmaken script. (admin)
    Map verwijderen script (admin)
    Foto's uploaden script (admin)
    Foto's verwijder script (admin)
    Foto album zelf (Met lightbox voor vergroten)

Misschien is hier een free source voor maar, lijkt me sterk. Succes verder:)

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!