Posts by R.Jipping

Via de website van packerd bell kun je de drivers downloaden door het type nummer van je desktop in te geven?

Nu heeft packerd bell er wel een handje van de drivers onder een andere naam te zetten dus mijn advies is kappen van de pc en moederbord drivers etc op naam downloaden.

De manieren om geld uit je website te halen licht eigenlijk geheel aan je website.

- Je kunt bijvoorbeeld zoals bij criminalsspellen geld verdienen door betaalde accounts weg te geven en/of credits.
    - Bij een goed lopende website kun je een banner rotator plaatsen zoals hierboven op CriminalsPoint.
    - Als je een goed project hebt kun je een doneer button plaatsen.

Kort samengevat kan ik je weinig vertellen zonder de website te zien.

Zoals hierboven genoemd heb je een zeer lange code voor alleen een profiel, dus was even moeilijk zoeken.

Op lijn 279 heb je het volgende staan:

PHP
    images/avatars/<?=$user_profiel['avatar']?>.gif

Het valt me op dat bij de rest de database zo word opgeroepen:

PHP
    <?=$avatar?>

Moet dat in dit geval ook niet? (kon door de grote code en trage pc op werk niet vinden als het moet)

Verder geef je hem automatischh de extensie .gif, je zal dus in de database geen extentie weer moeten meegeven.

Rick

Kun je mij een prive bericht sturen met de layouts of de layouts hier plaatsen? Dan kan ik je een bedrag noemen. Helaas, zal de layout wel pas woensdag worden gesliced.

HTML valid,
    CSS valid,
    Crosbrowser

Je kunt ook een virtual machine van maken? VMware is een veel gebruikt programma op het werk, hier draait me eigen server ook op naast een installatie van windows 7

VMware is helees legaal wel alleen betaald te verkrijgen.

[offtopic]Moet ik alle webpagina's voor je maken dan, ik heb alleen een pagina systeem er in gemaakt en uitleg gegeven.[/offtopic]

Kijk, je hebt in je index een menu zitten waarin jij links zal willen toevoegen neem ik aan? De links, linken nu nog naar #.
    Je maakt dus een scriptje en die sla je op als bijvoorbeeld:
    script.php

Vervolgens verander je een van de links: # in index.php?p=script (let op hoeft geen .php achter)

Dan heb je in het pagina systeem nog een array zitten voor de veiligheid, je moet ook hier de naam van het script toevoegen dus in dit geval script.

Hoop dat het zo wat duidelijker is.

Lars heeft gelijk, ik heb de simpele versie gegeven. Die volgens mij inderdaad zonder Jquery werkt, het is natuurlijk aan je zelf wat je het makkelijkst vind en wat je wilt inbouwen:)

In je index script zie je dat nu de complete content erbij in is gebouwd. Deze gaan we er uit halen en plaatsen in een extern script.

Het bovenstaande stukje codering heb ik uit je index geknipt en dat plak je nu in een nieuw tekst document dat je voorpagina.php gaat noemen.

Natuurlijk moet je nu op het lege stuk een functie maken waardoor hij andere links gaat includen. Ik zelf vind voor een beginnend scripter dit de mooiste manier.

In bovenstaande script staat een klein beetje informatie over wat het is en doet, zal er dit keer niet te diep op in gaan, maar de bedoeling van het stukje script is dat je dit vervangt voor het content die nu op de index staat (Script die boven dit script staat)

Wat krijg je dan in het compleet?

een index.php:

een voorpagina.php:

(Niet zoon duidelijke uitleg, moet er zo vandoor zal het later op de avond duidelijker uitleggen, probeer er nu eerst zelf maar is mee te spelen:))

De kopjes pas je aan in de index.php file, hier voeg je nieuwe kopjes toe en pas je de links aan naar de juiste scripts

Natuurlijk ben je nog wel een pagina systeem nodig.

Als je een stukje code van de index.php stuurt kunnen we een voorbeeldje maken.