Posts by R-Mijnten

Frenzo, ga verder met je stappen.
    Het is pas 12december, en (5dagen na dato)
    Het was alleen makkelijker geweest als je je voor die tijd had opgegeven, zo had je zelf meer tijd gehad.

Pim, denk niet dat je zo moeilijk doet over een paar dagen.

Citaat

"Zet je stap en dan maak je misschien nog kans om bij in het lijstje te komen hé "

R-Mijnten

Ik heb de source nu ook in mijn bezit.

Erg veel mappen, en een bende in de ftp map.
    Veel dingen kunnen weg, dus houd er wel rekening mee dat je enige tijd bezig bent met het onnodige verwijderen.

Ik heb je een PM gestuurd, maar tot op heden nog geen bericht gehad.
    Ik heb hier en daar een vraag, voordat ik tot kopen overga. Dus eerst goed kijken dit en dat. En dan pas beslissen;)

R-Mijnten

Citaat van baldex

hmm egt ik schaam me egt voor mijn land genoten de (Antiliaanen)^o)

Hoeft niet, antilianen zijn niet zo.
    Altans, voor zover mijn weten strijkt, heb je van anti's geen last.
    Het zijn meerendeel turken en marrokanen, vooral tussen de 14 en 21 jaar oud. Daarna worden ze wat volwassenner en maken niet die fouten. Ik heb 14turken in me klas, 2 anti's en 1 molukker.
    De turken zijn exact hetzelfde, kijken hele dag naar kontjes en tietjes. En werken niet. Anti's werken hard, en zijn erg aardig!
    Molukkers zijn ook wel zo, maar komen minder vaak in aanraking met politie zover ik weet tenminste!

Het is en blijft, een schande! Dat mensen dit toelaten, en weigeren er iets aan te doen!+o(

Die van Seliim word echt met de stap beter.

Ik hoop ook nog verdere stappen van de oude ontwerpen.
    En totaal nieuwe ontwerpen! Het raakt nu een beetje stilletjes.

[offtopic]Duk-tape over de mond, handen in de klem aan vast maken aan de boom. het feest kan beginnen![/offtopic]

Ik loop nu wel te geinen, maar zo hoort het natuurlijk absoluut niet!
    Ik zelf heb ook VMBO Gedaan, Theoretisch.
    Heel veel ervan lopen erbij, omdat ze nog geen 18zijn maar beetje rond op school. EN daarna begint het leven voor hun. (leuk!:S)
    Ik heb TL gedaan, en ben geslaagd met allemaal 6 en 7'es.
    Ruim gehaald dus.
    Ik heb het veel beter kunnen doen, en halen maar doordat je omgeving op school zo is. Roken/Drinken/Blowen etc. Is je motivatie weg om het te halen, niemand leert. Waarom jij wel?

Ik zit nu op het MBO, en ben een ander mens. Ik leer harder, en ga er helemaal voor. Met resultaat: Me laagste cijfer is een 9.

Ik ga deze opleiding versneld doen, (eerst 3, ik doe 2jaar)
    Daarna ga ik naar het HBO.

Het VMBO is groot speeltuin, leraren mag je schelden en voor de gek houden. Zo is er wel eens een leraar ge** door een kameraad van me. Normaalste zaak, denk ik?
    Heel veel die daar lopen zijn echt gek, en verspillen hun toekomst helaas.

Mijn (lange onzin) verhaal, was alleen om aan te geven dat VMBO-Leerlingen ook serieus kunnen zijn. En er helemaal voor gaan voor de toekomst! Ok?, ik ben dan een uitzondering, maar zeker de helft van mijn klas zit nu op het MBO Met super cijfers, en goede toekomst. Dus de associatie dat VMBO leerlingen dit doen, is naar mijn weten onbegrijpbaar.

Ik hoop dus ook, dat ik dit niet vaak meer lees;)
    (VMBO is wel slecht, maar meerendeel niet!!)

R-Mijnten

Citaat van Niels

Ziek en afschieten is wat er moet gebeuren. Zulke jeugd pak je toch niet aan volgens mij als gemeente, of tenminste het heeft weinig zin aangezien er toch tig nieuwe voor terug komen.

Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens.
    Als er flink voor wordt gestraft, schrikken sommigen en passen ze op hoe ze een meisje behandelen. Ouders spelen hier ook een grote rol in.
    - Kind goed opvoeden, en niet zo agressief en respectloos tegen meiden.
    - De meisjes, goed in de gaten houden op appart gedrag. En voorlichting geven oid.

Vind ik ook, versie 2.
    Hier moet je dus ook mee doorgaan, mijn mening.

[offtopic]
    Luc, bij mij ook niet.
    Om de haveklap is de css weg zeg maar.
    Ook krijg ik steeds de melding: Htacces blabla. Heel irritant. Ik ben dus genoodzaakt om CP in FireFox te bekijken, dan heb ik geen last..
    [/offtopic]

De opbouw vind ik erg goed!

Misschien een idee, om de letters C en P in het heilige blauw te doen.
    Ik heb geen idee eigenlijk:P Maar dit vind ik een hele mooie layout!!

R-Mijnten

Slaat inderdaad echt nergens op.

Ikzelf ken ook een stel, 2 nederlanders welliswaar, beide 17jaar.
    En shelden mekaar ook de huid vol, soms is het erg grappig.
    Maar veelal gaat het nergens om, en schrik je je soms rot van wat er allemaal word gezegd.

Enkele voorbeelden:
    [offtopic]
    Ik heb met je om te pijpen, voor de rest heb je niets te zeggen.

Je houd je bek, ** wijf.

Ik vind het niet rot voor je dat je vader is overleden, ik vind het juist fijn voor je bitch.[/offtopic]

Buurtbewoners hebben welleens de politie gebeld vanwege geluidsoverlast en openbare geweldpleging.
    Ik was er toen ook bij met stel vrienden stukje verderop gewoon een balletje aan het trappen.
    Komt er een agent langs, en vraagt doodgewoon:
    "Hoelang hebben jullie al een relatie?"
    Antwoord:
    "Wil je ook nog weten of we sex hebben gehad?"

Word hij opgepakt wegens het beledigen en niet meewerken.
    Pakt hij politiepetje, zet hij die op. En rent hij snel weg.

Het interresseert hem echt helemaal niets, wat anderen van hem denken.
    Goede eigenschap dat je je niet aantrekt van iets, zo blijf je ook jezelf vind ik. Maar dit vind ik tever!
    En ook schandalig!
    Net als het voorbeeld/artikel die de TS heeft geplaatst.

Meiden moet je met respect behandelen!

Sorry voor mijn taalgebruik, maar zo gaat het er aan toe tussen hun.

Ja, het is dan waarschijnlijk een fout in de update voor vista.
    Ik zal dan toch eens contact opnemen met Windows, en het probleem voorleggen. Hun weten vast wel het probleem, en als ze dat niet weten neem ik aan dat ze het kunnen oplossen. (of een update terug installeren als dat mogelijk is..)

Is het niet verstandiger om naar een helpdesk te bellen?
    Of Windows zelf (zit in amsterdam dacht ik!)

Ik heb je topic-titel aangepast.. Geen blokletters voortaan;)

KyleM
    Zeer mooie design!.
    Ik vind de rondingen leuk, en het lijkt stiekem beetje op een criminals layout. Dit vind ik juist wel wat hebben!
    Alleen jammer dat ik geen advertentie plek zie.

SkyNet
    De header vind ik persoonlijke helemaal niets.
    Want je layout zie ik zo:
    - Hele bovenste balk is blauw.
    - En links en rechts is dan het menu.

Ik zelf heb een 22" breedbeeld sherm, en de layout zal dan ook een afknapper zijn op dit scherm!:P

Haha, inderdaad sta je echt heel raar te kijken zeg! Als het nieuws naar buiten word gebracht.

Ik heb ook zo'n leraar gehad, echt een toffe peer.
    Die zou, sexcontact hebben gehad met een meisje uit me klas (was 3jaar terug) 14/15 jaar oud was ze.

Enkel, ik geloof daar echt nergens van. Hij was net getrouwd, en had een leuk,lief,klein kindje.
    Hij zou zoiets niet doen, hij is zelf van school gegaan. Door alle negatieve verhalen. Heb nog steeds contact met hem (plaatselijk voetbalvereniging.) Echt een toffe peer!

Maarja, zo blijkt dat het ook anders kan zijn..:S

Dan is 14man, wel erg overdreven..
    En wat heb jij gedaan dan, in die ruzie? Want dat word niet verteld.
    Als ze niets hebben gevonden, waarom heb je dan paar dagen gezeten?
    Ook wel een lekkere vriendin had je dan, die je niet eens vertrouwd.
    Zij moet juist in je onschuld geloven, lijkt mij tenminste..;)

[offtopic]Ik heb besloten om door te leren, dus kan ik geen agent meer te worden.[/offtopic]

Ik heb een brommertje staan, rijd gewoon 40 snor. Maar ik was paar dagen ervoor aan het ouwehoeren gegaan, en begon wheelie te trekken in een parkje bij ons in de buurt.
    Brak dus mijn kenteken plaat af, dus reed ik zonder kenteken naar huis. (had wel kenteken in me zak, maar dat zien ze niet)
    Toen ik thuis kwam heb ik deze direct weer gemaakt, met plakband en lijm etc:P

Paar dagen later ging ik naar huis vanuit me werk.
    Valt me kenteken eraf, (was dus niet goed vast..).
    En jahoor, op dat moment komt er een politie aan.
    Raad eens: Ik kreeg een boete, omdat ik dus zonder kentekenplaat reed.

Deze boete heb ik nog steeds niet betaald, en ben ik ook zeker niet van plan. Heb al 3x een aanmaning gehad, en al 6x klachtbrief geschreven, maar word gewoon niet op gereageerd.
    Tot die tijd, ik betaal geen cent! Ik ben het er echt niet mee eens..!