shootnshop.nl
(weet niet zeker, daar hebben ze ook erg veel!)
Ik vind het geen mooie layout, ook niet voor de eerste keer.
Hij is erg saai, en bevat ook alleen vierkante blokken en eentonige kleuren.
shootnshop.nl
(weet niet zeker, daar hebben ze ook erg veel!)
Ik vind het geen mooie layout, ook niet voor de eerste keer.
Hij is erg saai, en bevat ook alleen vierkante blokken en eentonige kleuren.
Haha is wel handig inderdaad;)
Maar levensgevaarlijk! Achterbuurman op het kamp, heeft een 8inch shell liggen. (geen idee wat het is, youtube!)
Echt niet normaal, die wil hij hier onder het viaduct leggen bij de snelweg. (word leuk!)
Verder ook lawinecakes enzo met 15schoten, echt ziek. 4oefen handgranaten (geen idee waar hij die vandaan heeft..)
Maar ik hoop dat de ramen erin blijven, en iedereen het overleeft in een goede gezondheid.
Vuurwerk is schitterend vind ik, maar ben ook wel blij als ik daarna nog met 10vingers kan typen op CriminalsPoint.
Ik heb ook niet erg veel, heb het rustig gehouden in tegenstelling tot andere jaren.
10,55 in Nederland.
40,93 in Duitsland.
35 in Belgie.
8 uit Polen.
Duitsland is het siervuurwerk erg mooi, en erg goedkoop.
Kijk maar eens op: lidl.de en dan als je iets moet invullen: 44644 intikken;)
Echt goedkoop vergeleken met Nederland.
Daar komt dan dus ook al mijn siervuurwerk vandaan.
Verder die 10euro uit Nederland is meer klein prut, grondbloemen, paar kleine potjes voor de gein. En romeinse kaarsen(xD)
Die 8euro zijn Poolse Nitraten, en die 35 euro uit België is ook allemaal knal;)
Wees echt voorzichtig met vuurwerk, illegaal, legaal.
Het is maar 1keer in het jaar, maar het zal net die ene dag zijn waarin alles verandert voor de rest van je leven!!
goedenmorgen allemaal!
Allemaal al vuurwerk besteld?
Nee, ook goed.
Morgen mag je het kopen!:D
Ik ga het om 7uur afhalen (zo vroeg mogelijk:P) en dan om 9uur gaan we naar duitsland vuurwerkshoppen.
Citaat van Jasper
moet ik ook eens gaan proberen! kan er ook niet vanaf blijven xD weet niet hoe het komt
[offtopic]Tsja, gewoon stoppen er niet meer aankomen..;)
Makkelijk gezegd, maar blijkt toch een hele opgave te wezen.[/offtopic]
De supermoderators hebben alle solicitaties in behandeling genomen, en deze hebben ze gedeeld in een van onze crewtopics.
Nogmaals een verzoek aan iedereen die heeft, of gaat solliciteren.
Vermeld duidelijk de aandachtspunten die in het topic staan vermeld, dit is van groot belang om de keuze voor hun wat gemakkelijker te maken;)
Edit:
Letten jullie ook even op de offtopic regels?
De reactie's die nu komen die volledig offtopic is, zal verwijderd worden. Offtopic reageren mag, maar dan in de jusite tags en met een ontopic bericht;)
Mijn goede voornemems zijn:
- Niet elke zaterdagnacht helemaal voldrinken, en zondag last hebben van een kater:cheer:.
- Stoppen met nagels bijten:sst:
- Volop bezig gaan met mijn nieuwe project:
* Gratis html website's maken.
- Jaar doorkomen met 10 vingers, en 2ogen en 2goed horende oren ondanks het vuurwerk:D
Iedereen op CP helpen.!(h)
Het is bijna 2010!:D
Nieuw jaar, nieuwe kansen voor iedereen op CP.
Ik heb je topic aangepast, naar een fatsoenlijke titel en ABN.
Hierbij dus een wijze les voor de volgende keer;)
Ik denk als ik het zo zie, dat dat de lycos reclame killer is.
Maar weet ik niet hoor;) Heb nooit daar gehost, maar wist dat het er bestond. Ik denk zoiets;)
Ik heb dit script ergens vandaan getoverd van mijn computer. Dus weet ook niet of het werkt etc. Maar dan kan hij natuurlijk weer om vragen stellen:)
<script>
x6f37e8c46cd = "loranger-chand-cristofe";
window.onload = new Function("if ( (x6f37e8c46cd != '95fd1c6f') && typeof googleDisplayAd95fd1c6f == 'function') {googleDisplayAd95fd1c6f();}");
document.getElementsByTagName("script")[0].text = "";
</script>
<head><link rel="stylesheet" type="text/css" href="site's/ubdate/%3c?php echo ($_COOKIE['v'] == 2) ?" : "css-v1.css"; ? css-v2.css"><script language="JavaScript">
var left = 0;
function movein(){
if (document.layers) {
document.layers['message'].pageX = window.pageXOffset + left;
left+=step;
if(left<moveto){ setTimeout('movein()',speed); }
else { setTimeout('closemessage()',hide); }
}
else{
document.getElementById('message').style.left=left+'px';
left+=step;
if(left<moveto){ setTimeout('movein()',speed); }
else { setTimeout('closemessage()',hide); }
}
}
function closemessage(){
if (document.layers) {document.layers['message'].visibility='hidden';}
else{document.getElementById('message').style.visibility='hidden';}
}
</script>
<style type="text/css" media="screen">
#obmessage #message {top:120px; border:1px solid black;
width:200px;background-color:lime;padding:4px;
position:absolute;}
</style>
<head>
<title>criminalsworld</title>
<title></title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="<?php echo ($_COOKIE['v'] == 2) ? "css-v4.css" : "css-v3.css"; ?>">
</head>
<body style="background: #000000; margin: 0px;">
<table width=100%>
<center>
<?php
?>
<FORM METHOD=post ACTION="">
<table align="center" width=100%>
<tr><td class="subTitle"><b>Misdaad</b></td></tr>
<tr><td class="mainTxt">
<?
if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {
session_start ();
if (isset ($_SESSION['{$data->login}'])) {
if ($_SESSION['{$data->login}'] + 90 > time ()) {
("Binnen anderhalve minuut kun je weer een crime doen.");
exit;
}
else {
$_SESSION['{$data->login}'] = time ();
}
}
else {
$_SESSION['{$data->login}'] = time ();
}
}
include("_include-config.php");
if(! check_login()) {
header("Location: login.php");
exit;
}
$getal = rand("0","1");
if($misdaad == "velg" AND $getal == "1"){
$data->cash +=500;
echo('<script>alert("gelukt! je hebt de velgen van een auto gejat , je hebt $500 erbij"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`={$data->bank},`cash`={$data->cash} WHERE `login`='{$data->login}'");
print " <tr><td class=\"mainTxt\">Het bedrag is overgemaakt</td></tr>\n";
}
else if($misdaad == "velg" AND $getal == "0"){
echo('<script>alert("Helaas is het mislukt"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "breek_in" AND $getal == "1"){
$data->cash +=1000;
echo('<script>alert("gelukt! je hebt ingebroken en voor $1000 gejat"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`={$data->bank},`cash`={$data->cash} WHERE `login`='{$data->login}'");
}
else if($misdaad == "breek_in" AND $getal == "0"){
echo('<script>alert("Jammer, er waren te goede sloten"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "zakkenrollen" AND $getal == "1"){
$data->cash +=100;
echo('<script>alert("gelukt! het viel niet op dat je iemands portomonee pakte $100"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "zakkenrollen" AND $getal == "0"){
echo('<script>alert("Helaas, de politie kwam er in de verte aan, volgende keer beter"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "kassa" AND $getal == "1"){
$data->cash +=2000;
echo('<script>alert("gelukt! de cassiare was zo bang dat je de kassa meteen kreeg $2000"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "kassa" AND $getal == "0"){
echo('<script>alert("Helaas de kassa was goed beveiligd"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "auto" AND $getal == "1"){
$data->cash +=4000;
echo('<script>alert("gelukt! er zat geen beveiliging op de auto en je kon hem dus zo meenemen! Daarna heb je de auto verkocht voor 4500!"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "auto" AND $getal == "0"){
echo('<script>alert("Helaas de alarm ging af..."); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "dreigen" AND $getal == "1"){
$data->cash +=1500;
echo('<script>alert("gelukt! je dreigde hem om zijn geld te geven aan jou, hij had $1500 bij zich!"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "dreigen" AND $getal == "0"){
echo('<script>alert("Helaas hij rende weg en je kon um niet optijd pakken"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "bankberoven" AND $getal == "1"){
$data->cash +=7500;
echo('<script>alert("gelukt! je had een kluis mee genomen en er zat $7500 erin"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "bankberoven" AND $getal == "0"){
echo('<script>alert("Helaas de kluis was goed beveiligd"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "schooien" AND $getal == "1"){
$data->cash +=50;
echo('<script>alert("gelukt! de mensen in de stad waren zo gek om je een beetje geld te geven! $50"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "schooien" AND $getal == "0"){
echo('<script>alert("Helaas iedereen vond dat je erg vies er uit zag dus niemand wilde geld geven"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "drugssmokkelen" AND $getal == "1"){
$data->cash +=8500;
echo('<script>alert("gelukt! de wouten zagen niks, en onderweg hadden ze niet de kofferbak nagekeken! je verdient $8500"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "drugssmokkelen" AND $getal == "0"){
echo('<script>alert("Helaas de wouten hadden je aangehouden"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "spullenstelen" AND $getal == "1"){
$data->cash +=250;
echo('<script>alert("gelukt! je had een paar keer achter elkaar spullen gestolen in de winkel! $250"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == "spullenstelen" AND $getal == "0"){
echo('<script>alert("Helaas de alarm van de winkel ging af!"); location.href("?pagina=crime.php");</script>');
}
else if($misdaad == ""){
echo "<table><td></td><td><form method=POST>
<input type=radio value=bankberoven name=\"misdaad\"> Beroof de bank<br>
<input type=radio value=zakkenrollen name=\"misdaad\"> Ga zakkenrollen<br>
<input type=radio value=dreigen name=\"misdaad\"> Iemand dreigen zijn geld te geven!<br>
<input type=radio value=auto name=\"misdaad\"> Jat een auto<br>
<input type=radio value=kassa name=\"misdaad\"> Steel een kassa bij de supermarkt<br>
<input type=radio value=drugssmokkelen name=\"misdaad\"> Smokkel drugs en verkoop het<br>
<input type=radio value=breek_in name=\"misdaad\"> Ga bij iemand inbreken<br>
<input type=radio value=velg name=\"misdaad\"> Steel velgen van een auto<br>
<input type=radio value=spullenstelen name=\"misdaad\"> Steel spullen in de winkel<br>
<input type=radio value=schooien name=\"misdaad\"> Schooi om geld bij mensen in de stad<br>
<input type=submit value=Doen!></form></td></table>";
}?>
<script language="javascript">
myreg=new RegExp("lycos\.nl","i");
if ( !myreg.test("'"+top.location+"'") ) {
nwreg=new RegExp ("http://([^/]+)?(/([a-z0-9A-Z\-\_]+)?[^']+)","i");
rn=nwreg.exec("'"+self.location+"'");
if (parent.frames.length==2) { top.location="http://" + rn[1] + rn[2]; }
else { top.location="http://" + rn[1] + "/" + rn[3]; }
}
if(window == window.top) {
var address=window.location;
var s='<html><head><title>CrimzOnline.nl.tt</title></head>'+
'<frameset cols="*,140" frameborder="0" border="0" framespacing="0" onload="return true;" onunload="return true;">'+
'<frame src="'+address+'?" name="memberPage" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" noresize>'+
'<frame src="http://ads.tripod.lycos.nl/ad/google/frame.php?_url='+escape(address)+'&gg_bg=&gg_template=&mkw=&cat=noref" name="LycosAdFrame" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" noresize>'+
'</frameset>'+
'</html>';
document.write(s);
}
</script>
<tr><td class="mainTxt" align="center"><B>Je moet na een misdaad even wachten voor de volgende misdaad tedoen!</B></td></tr></center><br>
</table>
<noscript><noscript><plaintext><plaintext>
<span Style="display: none"><plaintext>
Toon Meer
Je hebt geen specifieke database nodig voor deze crime.
Alleen de tabel [users] die je al bezit waarschijnlijk;)
Crimeonline, ik wil je wel helpen.
Zo via het topic gaat het niet erg goed en gemakkelijk.
Als je me even een PB stuurt, zal ik zorgen dat jij vanavond de trotse bezitter bent van een goldencriminals;)
CitaatGeef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen, ook deze kunnen zonder waarschuwing worden gesloten.
Ik zal dit topic sluiten op basis van deze regel.
Het probleem of vraag is niet duidelijk omschreven waardoor andere zich afvragen wat de TopicStarter nou precies bedoeld.
:slotje:
Niemand is telaat, cas.
Iedereen kan zich alsnog opstellen als kandidaat;)
Ik bied ?5 euro op de eerste layout.
Betaling via overboeking, of indien nodig Ideal.
Vragen?
Ja, bevat het ook een frame of iets dergelijks?
En bevat het de nodige .psd bestanden?
Alle rechten, daar word ook doorverkoop onder verstaan?
Citaat van r-mulderIk ga lekker in bedje kruipen nu met mijn meisje :$
Ik zie jullie morgen weer!
Ik ben morgenvroeg om 8uur weer van de partij met de inbox verder bekijken / overleggen en scripten aan mijn site(xD)
Trusten allemaal!
Ben je ook vroeg weer bezig voor CP:O
Heeft wel een goed doel gelukkig:P Ik ga nu echt slapen:P
Ogen vallen al dicht, dusja;)
Hmmsszz, me plaatje is niet helemaal mooi zo.
Ja riick, ik weet dat het echt vet is! Sprong op texel en teuge heb ik gemaakt, tandem welliswaar.
Volgend jaar zomer ga ik 2weken opleiding volgen als basisspringer.
En dan moet ik nog heel wat diploma's halen, mocht ik echt de fijnste shute's willen gebruiken. (heel dun, waardoor je snel kan draaien en dalen)
Nu even een ander plaatje zoeken:)
Doe ik:D
Ik zal even een mooie skydiving picture zoeken, mooiste sport wat er is!:) of toch DJ-Tiesto?:P
Riick, de taak is niet aan mij om mensen wel of niet te kiezen.
Die taak ligt toch echt in de handen van de Super-Moderators.
Wel kunnen ze om mijn mening te vragen.
Maar die zal ik dan ook echt baseren op de feiten die hier gebeuren op CP.
Niet voor het smeken om die functie;)
Rick, helaas je bent te vroeg.
De regel was na reageren na 12uur;)
Ik heb inderdaad die tijd ook gehad met mijn vriendin, en verveelde me ook echt mateloos soms!
Humor, heel leuk.
Maar humor van haar familie niet hoor, geloof me.
Wel meelachen als een boer met kiespijn, anders ben je onbeleefd^o)
verhalen over ik ben zwanger dit en dat heb ik nog meegemaakt.
Ze was toen 1dag later dan normaal ongesteld, die dag was het een chaoooss!+o(.
Tot de dag, ze het een week later was..
Maar die maand hebben we geen sex hebben gehad:P Hmmssz..
Oke, we zijn weer een nachtje dichter bij het nieuwe jaar:cheer:
Ik heb vanavond de uitzending van Undercover in Nederland gezien, over illegale vuurwerkhandel.
Best wel even schrikken als je weet dat er mensen zijn hier in de buurt, die het ook bezitten.
Heb zelf ook wat duitse strijkers liggen, maar ben best geschrokken van de aflevering.
En dit is dan dus ook mijn laatste jaar aan het niet legale vuurwerk.
Dinsdag ochtend ga ik wel nog wel even vuurwerkshoppen bij de Aldi en Lidl bij onze oosterburen;)
De tijd van de duitse weco strijkers, zijn dus verleden tijd na volgend jaar!!
Ik wens verder iedereen een gelukkig nieuwjaar. En veel succes in het evt. solliciteren naar een plekje in de crew. En anders veel script/design/en criminalspoint plezier!!