Posts by R-Mijnten

Ja ik werd er ook helemaal gek van.
    Maar op gegeven moment hield het op, krijg nu echt nooit meer doorstuurmails ofzo:D
    Af en toe wel is, dat er nieuwe dikke virus bestaat. Maar dat is het dan ook;)

Dit is ind. een sterke fail!:p

Beschik je ook over een kvk - nummer? (dacht dat dit verplicht was, maar ook weer niet zeker..)
    Maar zaken doen met iemand met kvk nummer, vind ik fijner werken.
    Als ik contract sluit voor 3jaar, en jullie stoppen ermee na 1jaar. Geld terug??

scarface, heb je de mededelingen wel gelezen?

Citaat

- Suggesties om topics te sluiten zijn niet toegestaan; de crew beslist wanneer een topic wordt gesloten. Wanneer er iets verkeerd gaat in een topic report je wat er verkeerd gaat, niet wat de sanctie moet zijn

Dat ":slotje:" is een suggestie ervan, en is tegen de regels in. Voortaan dus de report functie gebruiken als jij denkt dat dit op slot moet!

Als je hier een reactie op terug heb, handel ik dit graag af via PB!:)

Pluspunt: 2kanten menu, en overzichtelijk.
    Minpunt: Kleurgebruik, lettertype, opbouw, Slechte strakke lijnen, en is absoluut geen toppertje!
    Conclusie: Betere opbouw, strakheid, proffessioneel mist er aan.
    Evt waarde: Laat ik beoordelen door anderen;)

Is er al enige richtlijnen wat de adverteerders kosten zijn? En hoe weet ik zeker dat ik me geld daar goed investeer?

[offtopic]
    Gangstawar, daarom had ik ook de reactie bewerkt en niet een reactie geplaatst! Als ik een nieuwe reactie had geplaatst, was ik zelf offtopic gaan reageren en dat is tegen de regels in.

Killingdevil: Tijd voor een aanpassing in de regels dan, crewleden zullen offtopic moeten kunnen gaan om goed te kunnen functioneren als moderator.[/offtopic]

Citaat

Link1: ene dag kan je erop, andere dag ben je ineens verwijderd zonder vooraf een waarschuwing terwijl geen enkele van de regels die hier staan " http://www.criminalspoint.com/regels.html " overtreden zijn.

Waarom zou dat alleen bij jou zijn?
    En zijn er toch heel veel leden die erg veel posts hebben?
    Zonder banpunten, en zonder verwijderingen?

Dan zul jij waarschijnlijk toch wat fout hebben gedaan, wat in de regels beschreven staat! Anders word er niets verwijderd.

Citaat

Maar kunnen jullie niet eens een keer iets toegeven.
    De crew is zelf niets meer of minder dan de leden en dit hebben zij bewezen door meerdere malen de regels aan hun laars te lappen die hier gesteld zijn.

Als dat echt zo is, ontvangen we graag bewijs daarover via PB en gaan we daar intern zeker wat aan doen.
    Overigens hoor ik, tot nu toe, alleen jou hierover. Of de andere leden zien het niet of negeren het. Of het is verzonnen lulkoek. Jij zegt dat het echt zo is, dan ontvangen we dus graag via PB bewijs.

Internet bevat wel degelijk regels, alleen geen grote en/of duidelijke.
    Het valt dus voornamelijk terug op de algemene wet, of regels die een website zelf heeft gepubliceerd.
    De gebruiker heeft bij registratie dus toegezegd deze te volgen, en kunnen wij deze regels ook daadwerkelijk handhaven.

Mocht er dus echt "geen" regels zijn voor internetgebruik, heeft de website altijd nog zelf het touwtje in handen. Door eigen regels op te stellen;)

Het mag alleen niet, de regels wijzigen zonder dat we de gebruikers hiervan tijdig op de hoogte te brengen, zo kunnen ze zich namelijk niet aanpassen op de regelwijziging.. (spreekt voor zich eigenlijk.)

Ik heb de blogs trouwens wel gelezen, zie mijn citaten dan ook uit mijn eerste post! Zo blijkt dus ook wel, dat ik het dus onzin vind waarom Abaddon hier een topic over open? Als wij gewoon, als crew zijnde, gewoon de regels handhaven;)

Van de eerste blog:

"Hier zijn ben ik bang geen duidelijke regels voor."
    en
    "Hoofdregel is dat een site-eigenaar zelf mag bepalen wat hij doet met zijn site (of blog of forum of wat dan ook)."

Van de tweede blog:
    "Helaas zeggen die niet veel meer dan ?je moet redelijk en billijk tegen elkaar doen? (art. 6:2 en 6:248 BW), wat ongeveer net zo praktisch bruikbaar is als ?gedraag je? vroeger op de basisschool."
    en
    "Om veel problemen te vermijden, of in ieder geval te reguleren, is een goed reglement erg belangrijk."
    Ons reglement is hier te lezen;)

Wat is nu het probleem? Dat wij ons hier niet aan houden?
    Ik lees wat anders namelijk.

Citaat van netostar

Dit komt door een javas script DIT IS 100% GEEN AANVALSITE!!!

Zo is het wel gerapporteerd door google.
    Ik zou dus eerst dat javascript aanpassen, want veel mensen helpen je nu niet..

[offtopic]In kleine letters konden we het ook wel lezen;)[/offtopic]

Citaat van Willem

Ik ben helaas tijdelijk afwezig dit doordat mijn overgroot oma is overleden. Hoop natuurlijk niet dat dit een nadeel is bij de sollicitatie.

Maar mocht dit wel het geval mogen de beste winnen.

Sterkte met het verlies ervan!