Goudklik - (voorlopige)Layout

• Hallo,

Eindelijk ben ik klaar met ons layout alleen ik weet niet zeker of hij echt mooi is dus wil ik hem door jullie raten. De site gaat Goudklik heten, het wordt een project van mij en Gangstawar samen. Voor meer info lees mijn handtekening(signature).

Even tussendoor: we zoeken sponsors, adverteerders intresse? pb.

Hier komt mijn voorlopige layout:

http://i46.tinypic.com/23wtn5v.gif

Invullen a.u.b:

PHP
    [b]Pluspunt:[/b] 
    [b]Minpunt:[/b]
    [b]Conclusie:[/b]
    [b]Evt waarde:[/b]

Mijn projecten:
    Goudklik
    Wat wordt het: Een site voor mensen die een extra inkomen willen krijgen d.m.v op reclame klikken.
    In opdracht van: Mezelf en Gangstawar
    Af in precentages: 10%

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ohja : Let niet op lettertype van tekst in menu die worden toch gesliced en html tekst van gemaakt

Minpunt zelf: Header (wordt aan gewerkt)

Edit door R.Mijnten
    Er bestaat ook zoiets als topic bewerken.. Volgende keer dus eerst regels lezen. (dit is soort van bumpen)
    Volgende keer dus bewerken kiezen!

Edit door Explo:
    Als je eenmaal op Plaats reactie perongeluk heb geklikt, kan je de reactie niet meer verwijderen.

Mijn projecten:
    Goudklik
    Wat wordt het: Een site voor mensen die een extra inkomen willen krijgen d.m.v op reclame klikken.
    In opdracht van: Mezelf en Gangstawar
    Af in precentages: 10%

• Citaat van Gangstawar

r-mijnten als je commentaar hebt wat vind je dan van deze layout????(h)

ja gangstawar jij ook en ontopic blijven

ik vind de lay-out wel mooi voor nu maar echt niet voor langer dan 6 weken want je moet echt iets aan die header doen.
    Maar voor de rest ziet het er wel nice uit

• Pluspunt: 2kanten menu, en overzichtelijk.
    Minpunt: Kleurgebruik, lettertype, opbouw, Slechte strakke lijnen, en is absoluut geen toppertje!
    Conclusie: Betere opbouw, strakheid, proffessioneel mist er aan.
    Evt waarde: Laat ik beoordelen door anderen;)

Is er al enige richtlijnen wat de adverteerders kosten zijn? En hoe weet ik zeker dat ik me geld daar goed investeer?

[offtopic]
    Gangstawar, daarom had ik ook de reactie bewerkt en niet een reactie geplaatst! Als ik een nieuwe reactie had geplaatst, was ik zelf offtopic gaan reageren en dat is tegen de regels in.

Killingdevil: Tijd voor een aanpassing in de regels dan, crewleden zullen offtopic moeten kunnen gaan om goed te kunnen functioneren als moderator.[/offtopic]

• Pluspunt: 2 Kanten menu.
    Minpunt : Zelf vind ik het een niet aantrekelijke layout dat ik zeg van,Laat ik me eens aanmelden om wat extra geld te verdienen.
    Of laat ik eens hier op gaan adverteren.
    Conclusie:Je moet de layout mooier maken zodat leden & adverteerders zich meteen thuis voelen en het waard vinden om op uw site te aderteeren.
    Evt waarde: 5 Euro

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!