Verkopen wat niet legaal is? Niet op CP!
:slotje:
Verkopen wat niet legaal is? Niet op CP!
Bedankt beide voor jullie tips en rating.
Ik heb het allemaal genoteerd op mijn to-do lijstje.
Er word dus werk van gemaakt. Een layout is overigens onderweg, deze gaat Kabling maken!:D
Ik denk gewoon laten schoonmaken door een computerzaak.
Misschien zit er stof in de koeler ofzo?? Waardoor het dus niet optimaal werkt.
(ik heb er geen verstand van!)
klik hier om te kijken hoe warm je laptop word.
Werkt niet bij alle laptops hoor!
Succes ermee;)
Hallo allemaal,
Zoals jullie allemaal weten hebben Joshua en Kabling een proefperiode gehad tot en met 1 februari 2010.
Lodewijk en ik hebben samen goed overleg gehad en hebben ook veel dingen samen besproken over de proefmoderators.
Zowel postief, als negatief!
We hebben met Joshua en Kabling een goed gesprek gehad, en het een en ander goed besproken.
Lodewijk en ik hebben samen besloten allebei de kandidaten nog 2weken verlenging te geven met ingang van vandaag.
Wel zijn er enkele stevige afspraken gemaakt met beide crewleden, komen zij deze niet na, is het direct einde oefening.
Hopende jullie voldoende te hebben ingelicht,
Met vriendelijke groet,
R-Mijnten en Lodewijk.
Citaat van PharoxCijfer: 5/10
Verbeterpunten: Alles
Evt. Waarde: geen
Ik vind het nu standaard, dit kan elk cp lid maken als hij/zij dit wil.
Pagina systeem stelt ook niks voor die kan je ook op cp vinden onder scripts.
Verder een source ombouwen is niks aan, wees uniek en maak dan iets uit eigen hand.
Pagina systeem stelt ook niets voor. Maar elk script is wel aangepast en juist overzichtelijk gemaakt. (dmw knoppen) ook zijn alle bugs eruit.
Het is ook nog maar een bèta versie, verder ben ik bezig met eigen scripts en ideeën. Maar heb eerst de source totaal omgebouwd, en ben reeds begonnen met eigen scripts;)
Jullie hebben gelijk, de layout is inderdaad niets waard en is gratis te download.
Maar het ging me puur om de scripting, elk script is aangepast en juist overzichtelijk gemaakt. Het bevat ook een pagina systeem, wat met de normale vendetta scripting niet mogelijk is!
Hallo allemaal,
Ik wil graag weten wat jullie van mijn website vinden:
Demo account:
Login: demo
Pass: demo
Graag zo raten:
Let niet op de layout, die is gratis. Gaat puur om de scripting!
Moderator gezocht
verder zoek ik 1 a 2 mensen die willen modereren op vrijwillige basis. Iemand die geen tot de basis ervaring heeft in php/html en graag verder wil leren. Onder het modereren bied ik ze hulp aan met hun scripting;)
Graag alleen reageren als je wat nuttigs te vertellen hebt.
- R.Mijnten
Hou het altijd netjes!
Als jullie commentaar hebben, kunnen jullie gebruik maken van een PB(c)
Oké, ik heb een paar reacties verwijderd.
Banpunten komen er voor de eerste die na mij offtopic gaat!
Als je php wilt leren, raad ik osvendetta aan.
Redelijk uitgebreid, en simpel gescript. Ik ben er ook mee begonnen.
Als je snel een website online wil hebben, banditi of criminolz.
Al raad ik banditi af, criminolz vind ik wat fijner werken. (ieders zen mening;))
Oke, hij weet nu het bestaan van google.nl.
Nu dus weer ontopic reageren he;)
Ik help je er wel bij;) Stuur me maar een berichtje, en dan heb jij een geweldige criminalssite!(h) Jij blij(a)
Hallo allemaal!
Na het vertrek van Riick en R-Mulder binnen de crew is er een plekje vrijgekomen als supermoderator.
Voor deze functie heb ik me beschikbaar gesteld, en vanaf vandaag mag ik deze plek ook daadwerkelijk vervullen.:cheer:
Voor alle opmerkingen en eventuele klachten over de moderators kunnen jullie dus vanaf vandaag ook bij mij terecht.
Een korte mededeling maar jullie zijn weer helemaal op de hoogte!(c)
- R-Mijnten
Een duidelijkere uitleg is wel fijner;)
En wat is de foutmelding?
Oke, allemaal heel leuk om dit openbaar te maken...
Maar dit handelen we liever af via PB.
Dus stuur even al je bewijs naar mij, of een ander crewlid.
En dan kunnen we wellicht hier wat aan doen.
Ook even sturen wij jij heb verzonden, want we bekijken alles van 2kanten, niet van 1!