Verkopen wat niet legaal is? Niet op CP!
:slotje:
Verkopen wat niet legaal is? Niet op CP!
Bedankt beide voor jullie tips en rating.
Ik heb het allemaal genoteerd op mijn to-do lijstje.
Er word dus werk van gemaakt. Een layout is overigens onderweg, deze gaat Kabling maken!:D
Ik denk gewoon laten schoonmaken door een computerzaak.
Misschien zit er stof in de koeler ofzo?? Waardoor het dus niet optimaal werkt.
(ik heb er geen verstand van!)
klik hier om te kijken hoe warm je laptop word.
Werkt niet bij alle laptops hoor!
Succes ermee;)
Hallo allemaal,
Zoals jullie allemaal weten hebben Joshua en Kabling een proefperiode gehad tot en met 1 februari 2010.
Lodewijk en ik hebben samen goed overleg gehad en hebben ook veel dingen samen besproken over de proefmoderators.
Zowel postief, als negatief!
We hebben met Joshua en Kabling een goed gesprek gehad, en het een en ander goed besproken.
Lodewijk en ik hebben samen besloten allebei de kandidaten nog 2weken verlenging te geven met ingang van vandaag.
Wel zijn er enkele stevige afspraken gemaakt met beide crewleden, komen zij deze niet na, is het direct einde oefening.
Hopende jullie voldoende te hebben ingelicht,
Met vriendelijke groet,
R-Mijnten en Lodewijk.
Citaat van PharoxCijfer: 5/10
Verbeterpunten: Alles
Evt. Waarde: geen
Ik vind het nu standaard, dit kan elk cp lid maken als hij/zij dit wil.
Pagina systeem stelt ook niks voor die kan je ook op cp vinden onder scripts.
Verder een source ombouwen is niks aan, wees uniek en maak dan iets uit eigen hand.
Pagina systeem stelt ook niets voor. Maar elk script is wel aangepast en juist overzichtelijk gemaakt. (dmw knoppen) ook zijn alle bugs eruit.
Het is ook nog maar een bèta versie, verder ben ik bezig met eigen scripts en ideeën. Maar heb eerst de source totaal omgebouwd, en ben reeds begonnen met eigen scripts;)
Jullie hebben gelijk, de layout is inderdaad niets waard en is gratis te download.