Hey,
Ik heb een vraag, erstaan hier wel 100 sources. Maar welke is het best te gebruiken? Het hoeft niet heel uitgebreid te zijn.
Ik heb een paar gedownload maar een goeie staat er niet tussen. Kent iemandd er 1tje?
Mokerr.
Hey,
Ik heb een vraag, erstaan hier wel 100 sources. Maar welke is het best te gebruiken? Het hoeft niet heel uitgebreid te zijn.
Ik heb een paar gedownload maar een goeie staat er niet tussen. Kent iemandd er 1tje?
Mokerr.
Als je php wilt leren, raad ik osvendetta aan.
Redelijk uitgebreid, en simpel gescript. Ik ben er ook mee begonnen.
Als je snel een website online wil hebben, banditi of criminolz.
Al raad ik banditi af, criminolz vind ik wat fijner werken. (ieders zen mening;))
Ik had vendetta al geprobeerd. Maar de layout is niet heel erg mooi.
[offtopic]Kan niet designen.:$[/offtopic]
als je begint met ee nsource begin dan met een opensource en dan raad ik je criminolz aan aangezien daar nog de minste bugs in zitten
Ja dat weet ik.
Ik ga nu Criminolz proberen. En later koop ik een mooi layoutje erbij.
Tnx:cheer::slotje:
mokerr wil je veel leren zou ik vendetta gebruiken door de bugs kan je veel leren door ze zelf op te lossen:), en uitbreidingen zelf te maken uiteindelijk heb je dan een mooi spel:):p, ik heb van Vendetta heel wat geleerd.
Vendetta is gewoon een van de beste sources om te beginnen.
Vendetta naar mijn mening
Ja om te leren wel. Maar ik zocht een source die ik kon uitbreide.
Criminolz, zoals eerder al gezegd.
Huh idd waarom zou je vendetta niet kunnen uitbreiden?
Is juist goed te uitbreiden.
Ik zou met red criminals beginnen om een crime te maken en alles uit te breiden.
Nou, Criminolz is al uitgebreid en ziet er beter uit dan vendeta.
Als ik vendetta wou gaan uitbreiden, dan moest ik frames eruit halen en dat vind ik best veel werk.
ik vind persoonlijk criminals rood het beste, omdat je de basis daar kan leren
@ Mokerr
Frames eruit halen veel werk, ten eerste wat bedoel je met veel werk?
Alle exit(); eruit halen ofwat?
YVMdesign @
Nee exit(); is makkelijk te vervangen maar als ik er er een 2 kanten menu van wou maken en de pagina eindigde op </table> dan zag je die menu onder de andere menu.
Daar heb ik geen last van gehad, ik verander altijd meteen de html enzo
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!