Posts by R-Mijnten

Oke, het staat in de regels erg duidelijk beschreven.
    Maar toch doe ik er niets aan. Ik kreeg namelijk een mooi bericht van Casio.
    Als iedereen voortaan zou zeggen, kijk op google, kan CP uit de lucht gehaald worden. Want alles is te vinden op google namelijk.
    Omdat er op het gebied van Kohana op CP vrij weinig is, vind ik het juist een goed topic om meer mensen aan het denken te zetten en de voordelen in te zien van Kohana.

Voor deze keer dus een uitzondering, nu verder ontopic!(h)

Ik weet niet of het al is verwerkt (ben dat helemaal vergeten in elk geval!)

Maar ik heb een paar een PB gehad over leden die CriminalsPoint niet goed kunnen zien in IE. (Kijk, ie weer...:S) (IK DACHT IE6!)
    De bug/fout:
    Ze zien de content (forum ed.) helemaal onderaan de pagina, dus niet naast het menu..

En misschien is het ook een idee als er nieuwe chatbox komt.
    Er zit namelijk niemand op, en het is erg onduidelijk. Ook heb ik er geen admin rechten oid op. Een nieuwe, aantrekkelijke maar vooral simpele en gebruiksvriendelijke chatbox zou veel goed doen voor CP!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.05.10 10:45:12:
    Ik heb er weer een:cheer:

In de beginpost van een topic, en je plaatst daar een code van 1 regel. Is deze niet zichtbaar in IE. (versie 8)

MOUNTAIN VIEW - De Amerikaanse internetgigant Google heeft vrijdag toegegeven wereldwijd gevoelige informatie te hebben verzameld die is verzonden via onbeveiligde wifi-netwerken van internetgebruikers.
    © AFPDat is gebeurd met auto's die Google gebruikte voor opnames voor de internetdienst Street View.

Google spreekt van een fout. In een verklaring op een eigen blog stelt het internetbedrijf dat het met het verzamelen van de data ''tekort is geschoten'' als het gaat om het behouden van vertrouwen van mensen.

Bron: http://www.nu.nl

Oh god, niveau word hoog door dummy's zoals jou.

Klik je source/script aan en duw daarna op Download.
    (rechts in beeld in de titel balk boven het tekst gedeelte.)

Dit moet je wel kunnen vinden(h)
    Voortaan bij zulke [offtopic]slimme[/offtopic] vragen, even een PB naar een lid oid doen. Want deze topics zijn namelijk niet nodig.

:slotje:

I'll be there!

Ik ben er de 9 tot en met 16 juli. Net als vorig jaar, helemaal los.
    Elk jaar een feest, en enorme gezelligheid op die camping.
    Ik ga met 4 vrienden (totaal 5 dus)
    Daarna ga ik nog 3 weken met me ouders naar Kroatie, en heb ik nog een weekje met dezelfde 4 vrienden geboekt in Hongarije.
    Balatonfured (voor de mensen die het evt. kennen) SUNDANCE PARK!(l)
    I love that!

Citaat van larsisgoed9

@ Cas,
    Regel jij even een fabriek die aan een minderjarige goederen gaat verkopen :S

Ontopic blijven!

Bovendien ik bestel ook veel uit China (G-Star / elektronica etc.) en werkt perfect. Zonder KVK, en al die onzin.
    Je moet alleen vooraf betalen en via PayPal of CreditCard.
    Verzendduur is ongeveer 2 a 3 weken. (Word vervoerd per boot, en daarna per pakketje/post) (gratis verzendkosten!)

Nu verder ontopic!(h)

Citaat van Cruelty

Wat was nu de reden?

We hebben axl meerdere malen verbeterpunten gegeven.
    Maar keer op keer zagen we geen voldoende resultaat.
    Elke keer hebben we het geprobeerd, maar het ging niet.

We hebben hem de tijd gegeven, en die tijd is per vandaag gestopt.

Axl had ook veel prive zaken (school / hobby / werk / sport etc) waardoor hij niet erg veel tijd had voor CriminalsPoint. Erg jammer!

We denken dat dit een goede keuze is geweest, zowel voor ons, maar ook voor Axl.

Als je het verschil al niet eens weet tussen een source en een script, raad ik website's af voor jou! Typisch weer iemand die een site wil online zetten, maar niet weet hoe te beginnen. Sterker nog, geen verschil ziet tussen een script en een source(xD)

Voor de duidelijkheid dan maar:
    Een source is vaak een hele website, met scripts / plaatjes / etc.
    En een script is 1 stukje van de website.
    Voorbeeld van een criminals:
    - Inloggen is 1 script (login.php)
    - Aanmelden is 1 script (signup.php oid!)

Een beetje zoekwerk op deze site levert al veel op:
    http://www.criminalspoint.com/db/download/462.html

Ik heb nog een stukje script liggen van de PCexperience source.
    Tracker.php

(bij mij werkt het goed!)

Er kan veel veranderd worden, want erg netjes is het niet.
    Maar ik bedoel hier meer mee, gebruik dit als voorbeeld;)

Volgens nu.nl:

"De enige overlevende van het toestel is een kind van tien jaar, naar verluidt een meisje van Nederlandse nationaliteit. "

Ach, het is een kind van 10jaar! Of het nu een jongen of een meisje is, het blijft ernstig! Beide ouders weg, toekomst stuk zwaarder.

Sterkte!

Update
    op nu.nl staat er niet meer dat het om een jongetje of een meisje gaat..?

Ik zei het ook alleen ter informatie;) Niet om iemand af te kraken of wat dan ook;) take it easy(h)

61 nederlandse doden, en 1 overlevende, een nederlands meisje van 10jaar..
    Lekker dan, ouders overleden en jij leeft nog. 1 klap, toekomst valt in duigen.. Reken er maar op dat zij met haar ouders op vakantie ging, de toekomst van dat meisje is dus stuk zwaarder.
    Alle stappen zet je nu zonder je ouders, en dat is pijnlijk!:x

Logisch vind ik, IE heeft veel negatieve verhalen staan op het internet. Het zou bijvoorbeeld niet je privacy waarborgen.
    Wat wel het geval is bij FireFox + Chrome.

Ook gaat FireFox + Chrome uit van de web standaarden, IE dan weer niet.

Ik vind het dus mooi dat IE zakt in een marktaandeel:D