• Dit is wel het gemakkelijskte wat je via google kan vinden (net zelf even gekeken).

In de tijd dat je dit topic had geopend, was je vraag al meerdere keren beantwoord door google!

Edit: Het staat zelf op hun homepage.
    Kijk voortaan eerst, vorodat je onnodige topics gaat openen. Staat volgens mij nog tussen de regels ook....

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Citaat van SC-Scripting

Dit is wel het gemakkelijskte wat je via google kan vinden (net zelf even gekeken).

In de tijd dat je dit topic had geopend, was je vraag al meerdere keren beantwoord door google!

Edit: Het staat zelf op hun homepage.
    Kijk voortaan eerst, vorodat je onnodige topics gaat openen. Staat volgens mij nog tussen de regels ook....

dat klopt

Regels » 2. Topics

* Voordat je een topic opent wordt je verwacht eerst op google en op CriminalsPoint zelf gezocht te hebben.

• Oke, het staat in de regels erg duidelijk beschreven.
    Maar toch doe ik er niets aan. Ik kreeg namelijk een mooi bericht van Casio.
    Als iedereen voortaan zou zeggen, kijk op google, kan CP uit de lucht gehaald worden. Want alles is te vinden op google namelijk.
    Omdat er op het gebied van Kohana op CP vrij weinig is, vind ik het juist een goed topic om meer mensen aan het denken te zetten en de voordelen in te zien van Kohana.

Voor deze keer dus een uitzondering, nu verder ontopic!(h)

• Kohana is indedaad een framework.
    Een CMS is vaak bedoeld voor niet-programmeurs, (software) frameworks daar in tegen zijn juist voor programmeurs bedoeld.
    Een framework cre?ert vaak bepaalde restricties waar je je aan moet houden om zo je code te organiseren. (waardoor het makkelijker te beheren wordt)

Ben je zelf wel eens begonnen aan een website?
    Waarschijnlijk heb je dan het wiel opnieuw uitgevonden en zelf een skelet voor je website opgezet.
    Mogelijk heb je zelfs dat skelet voor een andere website gebruikt, en daardoor tijd bespaard door niet alweer het wiel opnieuw uit te vinden...
    Als je dat ooit hebt gedaan heb je zelf een soort van frameworkje gecreëerd, een fundering waar je verder op kan bouwen.

Kohana is een strict PHP 5.2 OOP framework, dus als je niet vertrouwd bent met classes (of OO) is het waarschijnlijk niets voor jou.
    Als je wel vertrouwd bent met classes (en OO) kan het zijn dat wanneer je weet hoe het werkt, het je in staat stelt sneller te scripten.
    Of als Kohana niet bij jouw denkwijze past kan het je waarschijnlijk heel erg irriteren. (Het zelfde is waar voor andere frameworks.)

Dus ja, je kunt je website op Kohana bouwen.
    Ook smarty (of andere template parsers) kun je binnen Kohana (en andere frameworks) gewoon gebruiken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!