Posts by R-Mijnten

Leukste lid vind ik Lodewijk. Goede collega, en is ontzettend druk geweest met de sollicitatie's destijds. Respect voor hem!

Ook vind ik Darsstar en Killingdevil leuke leden, ontzettend veel gezond verstand van alles op Programmeur gebied. Alhoewel, Darsstar is vreemd:p

Ook heb ik respect voor NielsB en Willem!

Ik mog net niet stemmen helaas. Nog 2maandjes.

Maar als ik wel mocht stemmen, deed ik dat op de SP.

Waarom?
    Aangezien ik studeer, en studeren niet gratis is.
    Elke politieke partij wil de studiefinanciering en de OV-Jaarkaart afschaffen.
    Goede zaak op het 1e gezicht, aangezien nederland enorme schulden heeft en die toch weggepoetst moeten worden waardoor er bezuinigd moet worden.

Maar bezuinigen op onderwijs is een slecht teken!
    Ik volg MBO-4 Administrateur, en ga zoiezo doorstuderen op het HBO.
    Maar, als dit allemaal word afgeschaft, moet ik alles zelf betalen. Treinkaartjes... En een gedeelte meebetalen met de schoolboeken (logisch, moet 9/10 scholieren omdat school duur is!)

Maar als het daadwerkelijk echt word afgeschaft, ga ik sterk twijfelen of ik doorga naar het HBO.

Door deze afschaffing gaan veel studerende jongeren heel erg in de schulden komen. Wat dus als gevolg heeft dat starters geen huizen kunnen kopen, maar een lomp flatje moeten huren. Wat ze n?kunnen betalen.
    Nederland gaat achteruit zo, Jongeren hebben de Toekomst!

Wel moet ik toegeven dat de SP maar 11miljard wil bezuinigen, wat dus veel minder is dan alle andere partijen. Wat ook weer niet goed is, maar puur uit eigenbelang zou ik stemmen op de SP.

Heb je toevallig ook een download link?
    Zodat we kunnen kijken wat jou waarde in het script is geweest.

En een demo login zou wel fijn wezen:)

Citaat

Reclame tot zelfs spam wordt niet getolereerd en zal ook bestraft worden.

Dit is pure reclame voor jou site.

Maak er meer een checktopic van, en ik of een van mijn collega's heropenen het topic.

Tot nu: :slotje: