Posts by R-Mijnten

Leukste lid vind ik Lodewijk. Goede collega, en is ontzettend druk geweest met de sollicitatie's destijds. Respect voor hem!

Ook vind ik Darsstar en Killingdevil leuke leden, ontzettend veel gezond verstand van alles op Programmeur gebied. Alhoewel, Darsstar is vreemd:p

Ook heb ik respect voor NielsB en Willem!

Ik mog net niet stemmen helaas. Nog 2maandjes.

Maar als ik wel mocht stemmen, deed ik dat op de SP.

Waarom?
    Aangezien ik studeer, en studeren niet gratis is.
    Elke politieke partij wil de studiefinanciering en de OV-Jaarkaart afschaffen.
    Goede zaak op het 1e gezicht, aangezien nederland enorme schulden heeft en die toch weggepoetst moeten worden waardoor er bezuinigd moet worden.

Maar bezuinigen op onderwijs is een slecht teken!
    Ik volg MBO-4 Administrateur, en ga zoiezo doorstuderen op het HBO.
    Maar, als dit allemaal word afgeschaft, moet ik alles zelf betalen. Treinkaartjes... En een gedeelte meebetalen met de schoolboeken (logisch, moet 9/10 scholieren omdat school duur is!)

Maar als het daadwerkelijk echt word afgeschaft, ga ik sterk twijfelen of ik doorga naar het HBO.

Door deze afschaffing gaan veel studerende jongeren heel erg in de schulden komen. Wat dus als gevolg heeft dat starters geen huizen kunnen kopen, maar een lomp flatje moeten huren. Wat ze n?kunnen betalen.
    Nederland gaat achteruit zo, Jongeren hebben de Toekomst!

Wel moet ik toegeven dat de SP maar 11miljard wil bezuinigen, wat dus veel minder is dan alle andere partijen. Wat ook weer niet goed is, maar puur uit eigenbelang zou ik stemmen op de SP.

Heb je toevallig ook een download link?
    Zodat we kunnen kijken wat jou waarde in het script is geweest.

En een demo login zou wel fijn wezen:)

Citaat

Reclame tot zelfs spam wordt niet getolereerd en zal ook bestraft worden.

Dit is pure reclame voor jou site.

Maak er meer een checktopic van, en ik of een van mijn collega's heropenen het topic.

Tot nu: :slotje:

Ik zelf denk dat het nog wel een kans maakt, maar dan met erg veel inspanning en een groot budget voor de scripters en reclame.

Ik zou zelf, als je toch nog moet beginnen, gaan voor iets unieks.
    Wat erg in trek is onder jongeren, scooters / voetbal bijvoorbeeld, en daar voor gaan. Daar heb je relatief gezien minder concurrenten en een grotere kans op een doorbraak.

Maar reken erop, dat het niet mee zal vallen. En je een groot, groot, budget nodig hebt als je alles wil laten maken. Als je het zelf kan scripten, heb je alleen budget voor ?design? en reclame nodig.

Ik wacht even rustig op bewijs, van beide partijen.
    Daarna gaat het topic weer open, ik verwacht dus van beide partijen een PB met bewijs;) (of naar andere crewleden, omdat ik nu weg ben..!)

Tot zover:slotje:

Dit probleem waarschijnlijk erg eenvoudig op te lossen.
    Ga naar Internet Explorer en kies onder Extra de optie Internet Opties. Klik hierna op Programma?s en vervolgens op Invoertoepassingen Beheren. Zoek in de getoonde lijst op het woord Java en klik deze 1x aan. Klik nu links onder in het venster op inschakelen. Herhaal dit voor elke keer dat er Java in de lijst wordt weergegeven.

Hopelijk gaat dit werken, succes!:cheer:

Citaat van animalking

ik zie helemaal niet wat tussen de code tags staat. Ik wil het eigenlijk ook lezen. Ligt dit nou aan cp?

Je gebruikt Internet Explorer. (8.0)?
    Momenteel zit ik op kantoor, en heb hetzelfde probleem. Thuis gebruik ik FireFox / Chrome en soms Opera, en daar heb ik er geen last van. Komt dus door Internet Explorer.
    Google chrome kan je hier downloaden: hier!
    Firefox kan je hier downloaden: hier!

Nu verder ontopic, dit was alleen ter info! (voor animalking)

Misschien handig om te delen met mede gebruikers waar je dit script hebt gekocht en/of een voorbeeld ervan.
    Er zijn namelijk veel banditi gebruikers op CP, die hier wel wat aan kunnen hebben:cheer:

AMSTERDAM – Apple lijkt meer en meer steun te krijgen in de strijd tegen Flash. Ontwikkelaars en webdesigners geven aan dat steeds meer klanten de software van Adobe vaarwel zeggen.

Dat meldt The Wall Street Journal vrijdag.

Volgens de krant eisen steeds meer bedrijven van hun designers en ontwikkelaars dat de website volledig functioneert op iPhones en iPads, wat betekent dat Flash niet in het ontwerp kan voorkomen.

Ruzie
    In april haalde Apple-topman Steve Jobs flink uit naar Flash van Adobe. Hij maakte in een brief bekend dat Apple de software om video’s af te spelen niet meer zal ondersteunen.

Later uitte ook Microsoft kritiek tegen Flash. De ontwikkelaars van browser Opera spraken ook hun voorkeur uit voor HTML5, een techniek die in de basis hetzelfde kan als Flash.

“Sinds de komst van de iPad krijgen we steeds meer verzoeken om een nieuwe site te bouwen die niet meer met Flash werkt”, vertelt de vicedirecteur van een Amerikaans webdesign bedrijf aan The Wall Street Journal.

Twee versies
    Als voorbeeld haalt de krant Sports Illustrated aan. De website van dit sporttijdschrift is een grote gebruiker van Flash, maar maakte bekend dat ze een applicatie gaan bouwen met HTML5. Het tijdschrift liet echter ook weten Flash nog niet buiten te sluiten.

Veel ontwikkelaars wordt dan ook gevraagd om aparte applicaties te ontwikkelen voor apparaten van Apple, met de HTML5-techniek. Daarnaast blijft vaak ook de originele versie met Flash bestaan.

Analist Jeffrey Hammond vertelt tegenover de krant dat HTML5 echter nog ver weg is van algemene acceptatie: “De techniek is nog jong en wordt nog niet ondersteund door de grootste browsers zoals Internet Explorer van Microsoft.”

Nieuwe versie Flash
    Tegelijkertijd heeft Adobe deze week een nieuwe versie van Flash gelanceerd. De update moet ervoor zorgen dat de software video’s beter en soepeler kan afspelen op mobiele telefoons.

Bron: http://www.nu.nl

Gebruiken jullie nog flash? Zijn jullie al overgestapt of nooit aan begonnen?
    Wat vind je van deze ontwikkeling?
    Kortom, alles wat je hierover kan zeggen, post it!:cheer: