Volg iets meer tuts, en ga lekker veel oefenen.
Dit is geen layout voor de verkoop!
:slotje:
Volg iets meer tuts, en ga lekker veel oefenen.
Dit is geen layout voor de verkoop!
Door vragen van leden, graag even een minimum bod plaatsen.
Back ontopic, en alleen reageren bij interesse.
Citaat van GuitarAls ik op je site kwam zou ik direct weer weggaan. Doe iets aan je kleurengebruik en "keep it clean"
Ik wil niet afkraken verder, maar dit slaat werkelijk alles.
Als je zelf op een spelletjes site zou komen, doe je dat vrijwel altijd omdat je je verveelt of moe bent en niet weet wat je anders zou moeten doen. Tenminste ik...
Als ik dan op je site zou komen zou ik gek worden, en pijn in me ogen.
Ik vind het kleurgebruik nogal opvallend, ik zou kiezen voor rustige en neutrale kleuren.
Ook zou ik kiezen voor een 3 x 3 combinatie, en de bovenste content menu's dichter op de rest te maken.
Het zweeft zomaar ergens rond, maak er iets meer een geheel van.
Je komt er wel!:cheer:
Deze kan je zo ergens kopen, zal als ik tijd heb even voor je zoeken op het web.
Maar denk wel aan alle bijkomende kosten, zoals buma/stemra.
Dit was toen de reden om zelf nooit een dergelijke website te beginnen.
Hallo,
Onderstaande code werkt niet correct in FireFox / Chrome etc. Internet Explorer werkt het wel zoals het hoort.
<script language="JavaScript1.1">
<!--
var slidespeed=3000 // snelheid in milliseconden
//specificeer de foto's achtereenvolgns met de gewenst url
var slidelinks=new Array("/images/show/1.jpg","/images/show/2.jpg","/images/show/3.jpg","/images/show/4.jpg","/images/show/5.jpg","/images/show/6.jpg")
var imageholder=new Array()
var ie55=window.createPopup
for (i=0;i<slideimages.length;i++){
imageholder[i]=new Image()
imageholder[i].src=slideimages[i]
}
function gotoshow(){
window.location=slidelinks[whichlink]
}
//-->
</script>
Toon Meer
Dit script zorgt voor een mooie slide show van plaatjes, de plaatjes vloeien over in elkaar met pixels.
Alleen in Internet Explorer werkt het goed, in andere browsers gaan de plaatjes zonder de pixelshow over naar elkaar.
Na enig speurwerk her en der vermoed ik dat.
Niet compatibel is met FireFox. Wie kan me helpen met het oplossen van de fout zodat het werkt in alle browsers.
Misschien een beetje raar uitgelegd, maar je mag zelf ook even rustig komen kijken:
http://www.klusbedrijfkempe.nl (gaat om de begin pagina!)
Hallo,
De volgende code:
<input type="text" name="dag" maxlength="9" onclick="this.value='';" onblur="this.value=!this.value?'Dag van vandaag':this.value;" value="Dag van vandaag" style="font-style: italic; color: lightgray;"/>
Ik vond het een proffesioneel idee om een standaard tekst te tonen, heel licht en alleen als het leeg is!
Nu staat er bij de input: Dag van vandaag (en in lichtgrijs)
Maar ik wil dat als je erop klikt je gewoon normale tekst invoert zoals je normaal ook doet. Nu pakt hij weer de schuine tekst en in lichtgrijs, dat wil ik dus niet!
Hoe los ik dit op?
--
Ook loop ik even helemaal vast op iets heel kleins.
Ik wil een opsomming in html, die ook valt onder de class.
Maar nu stopt de class tot Timmerwerk, timmerwerk is dus gewoon zwart en niet mooi zoals het hoort in de CSS. Het telt niet mee dus.
Style:
.allpara {
background-image: url(images/line.jpg);
background-repeat: no-repeat;
background-position: center bottom;
padding-bottom: 15px;
color: #9DC1D9;
margin: 0px;
}
.allpara li {
list-style-type: optie;
color: #9DC1D9;
}
Toon Meer
het is iets heel kleins, en waarschijnlijk iets heel simpels. Maar ik kom er op dit moment echt niet uit!
Ik zie graag jullie hulp tegemoet!:D
Bedankt allemaal! Zodra ik thuis ben (10uur) ga ik ermee aan de slag en zoals ik het nu zie gaat het helemaal goedkomen.
Verbeter reacties zijn altijd welkom:)
Bedankt!
Ja dat zal een optie kunnen zijn, maar iemand kan ook per ongeluk CAPSLOCK aan hebben staan.;)
Of een MaandaG typen, ik wil dat er totaal geen controle is op hoofdletters.
Want zo blijf je het in feite wel houden. Helaas:S
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,
Door een hele drukke periode van school / stage en werk heb ik heel lang geen script meer geschreven of bewerkt en heb ik CP tijdelijk aan de kant geschoven..
Maar ik ben weer rustig aan begonnen, en dan loop ik vast op een fout...
Deze array bevat geen hoofdletters, maar bij de controle controleert hij wel op hoofdletters.
Weet iemand een functie dit tegen gaat? Of hoe ik dit eenvoudig kan oplossen?
} elseif ($_POST['dag'] != $dagen[date('w')]) {
echo '<span style="color:red; font-weight: bold">De ingevulde dagnaam klopt niet!</span>';
Alvast bedankt.
R.Mijnten
Neem is een kijkje bij:
- Ijs van Swol, stationsstraat of de asselsestraat.
- Kranten bezorger, ong. ? 180,00 per maand.
Ideaal, in de ochtend werken en rest van de dag vrij:)
- Meld je aan bij Intermediar uitzendbureau, ze hebben daar erg veel leuke baantjes voor 1 dag tot wel 6 weken of zelfs voor vast:)
R.mijnten
ps. Woon zelf ook in Apeldoorn;)
Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad, altijd zonder problemen en veel ruzie.
We zagen elkaar elke dag, op de woensdagavond na.
Tot een gegeven moment. Er is wat voorgevallen, waardoor we enigszins samen hebben besloten er een einde aan te maken. Na bijna 3 jaar!:((
We waren er echt helemaal kapot van, maar het was beter. Een tijd lang hebben we elkaar 1 keer gezien per week. Leuke dingen gedaan, maar vooral kletsen over alles.
Hoe het gaat, wat er dwars zit, wat je beter zou doen de volgende keer en juist waarom!
Dat helpt echt, tenminste, we voelden ons er fijn bij!
Het is nu ongeveer 1,5 jaar uit tussen ons, en zien elkaar zo af en toe nog eens. Kletsen even bij over van alles, school, werk, stage, hobby, sport en ga zo maar door. Dat is heel erg fijn, zo ervaar ik het!
8maanden heb ik er ontzettend mee gezeten, maar dat is logisch na zo'n lange periode! Zoiets vergeet je niet zomaar, toch?
Nu heb ik iets meer dan 7 maanden met een nieuw meisje, ook ontzettend lief en aardig! Echt een schatje!
Maar je gaat nu anders kijken naar meisjes, tenminste ik.
Normaal was ik altijd zo van: Hou van je dit en dat, en wil je nooit meer kwijt en gaat nooit meer uit. Noem maar op!
Bullshit, zo zie ik het nu.
ik hoop dat het nooit uit gaat, en elkaar kwijt raken doe je ook liever niet. Maar wat doe je er tegen? het gebeurt, zo ineens is de klap. Die zie je niet altijd aankomen, en als je de klap ziet. Probeer hem is te ontwijken, een rottige klus.
Kortom:
Er zijn veel lieve meisjes, al denk je nu van niet!
Over een tijd als je een nieuw meisje hebt leren kennen, geloof je me.
Hou je niet vast aan die ene, laat het los.
Geef het een plekje, maar verberg het niet!
Hou contact, wees jezelf en doe je niet stoerder voor dan je bent. Haten meisjes! Zorg dat je er altijd voor haar bent, vriendschap onderhouden.
CitaatDR. Phil(h)
Zet hem op, neem de tijd die je nodig acht om weer volop mee te draaien!
[offtopic]Ja, ik ben wakker geworden uit mijn winterslaap. Heb het een tijd druk gehad met stage / werk / vriendin en sport.
Ik heb nu een , zo schat ik het in, een goede balans gevonden in alles en zal daarom meer online te vinden zijn!:cheer:[/offtopic]
Gatverdamme, wat een mega ramp wat gevolgen zou kunnen hebben voor Nederland. Maar wat maakt ons dat nu uit? Als het bij ons gebeurd, willen we ook geld van andere landen voor de steun.
Het is in de wereld Geven en Nemen.
Alleen geven wij tot nu toe..
Echt ongelooflijk dat sommige mensen direct denken aan de benzine prijzen, of aan onze koopkracht. Ik snap dat echt totaal niet!
'Ruim duizend doden en 88.000 vermisten door megabeving Japan'
Ik wil hier niet wijs gaan doen dat als de benzine gaat stijgen, ik een keer extra ga tanken omdat ik het zo geweldig vind!
Integendeel, ik word er bloed chagrijnig van(xD)
Maar Ik vind het gewoon echt vreselijk wat daar nu aan de hand is, het is niet alleen Japan wat getroffen word. De hele Economie zakt straks, en dan hangen we weer....
Vergeet 1 ding absoluut niet!
Er gebeuren veel rampen tegenwoordig, steeds meer en steeds krachtiger. Maar hoe zal dat komen? Zomaar, plotseling?
Of zal het toch komen door ons het klimaat?
We geven miljarden geld uit aan steun aan getroffen gebieden, waar ook ter wereld. Geld waar wij allemaal hard voor werken.
Maar als we het niet doen hebben we straks ook een probleem.
Waarom?
Als er wat gebeurt in Nederland, in welke vorm dan ook. En de hele economie dondert in, duizenden doden, miljarden euro aan schade.
Wil je dan geholpen worden of niet? Ja natuurlijk wel! Alleen kunnen we het niet, dus hebben we hulp nodig van buitenaf!
Kortom:
Het is geven en nemen, we staan met de rug tegen de muur.
Maar ik vind dat geen probleem, denk aan de toekomst boys!
[offtopic]Wel een prachtige foto![/offtopic]
Heel veel succes Lodewijk, ik weet heel heel zeker dat jij de juiste persoon ben voor deze functie!
Op criminalspoint:cheer:
Meer informatie:
- Welke script vaardigheden moet de scripter bezitten?
- Rond welk bedrag moet de scripter rekenen. (wat is je min / max.)
- Wat voor projecten gaat het om? Criminals / Zakelijk / Webshops / Community's etc. etc.
Ik kan nog wel meer verzinnen, maar je snapt nu wel dat er meer informatie nodig is om potentiele scripters nieuwsgierig te maken.
Omstreeks 20.00 uur is de storing verholpen.
Excuses voor het ongemak.
CitaatOp verzoek van Willem