Ik ontvang ook graag een online demo + een richtprijs.
Posts by R-Mijnten
-
-
Officiële afscheidswedstrijd Edwin van der Sar / woensdag 3 augustus 2011, 17:45 uur / Amsterdam ArenA / Vrije verkoop / Alleen nog kaarten á ? 75,- (hoofdtribune) via Primera winkels en de stadionkassa ( op=op) beschikbaar verder geheel UITVERKOCHT / Wedstrijd is live te volgen via de NOS.
bron:
http://www.ajax.nl/Tickets-Tra…wedstrijd-Van-der-Sar.htm -
:slotje:
-
-
Je kan beter een stukje script plaatsen zodat we met ze alle naar een oplossing kunnen werken.
Als we samenwerken, komen we bij een betere oplossing en kunnen we zelfs leren van elkaar. -
Graag meer bewijs, helaas word er ook veel opgelicht met DL's.
-
Deze vraag hoort niet op het forum thuis, hiervoor kan je het best Lodewijk contacteren!
-
En hier werken wij niet aan mee!
Graag meer bewijs.
-
Succes!:cheer:
-
-
Ik heb enige interresse, graag wil ik het een en ander bespreken via een privebericht.
-
Heb je gebruik gemaakt van een standaard script en deze naar wensen aangepast??
Of heb je werkelijk alles zelf geschreven?
In ieder geval vind ik het een saai layout wat niet gelijk uitnodigd om wat achter te laten.
Zo is dat blauw te opvallend, en is er geen tot zeer onduidelijke header.
Zorg dat de layout wat meer spreekt, bijv. Het plaatje te gebruiken, en daarnaast groot: Foto uploaden .comMaak ook voor je eigen best wil een reclame plek, je kan niet eeuwig database beschikbaar stellen. Dit gaat op ten duur veel geld kosten en zal je de website af moeten staan.
Wees hier op voorberijd en zorg voor enige vorm van inkomsten.Ik wens je veel succes, en ik zie graag eindresultaat na de gegeven tips:)
-
Citaat van zwpgangster
Ja die is het exact !
Hoe en waar kan ik dat vinden?
Alvast bedankt!Edit
Ik heb het gevonden.
Het heet CSS Dock Menu. -
Ik ben er bijna..
Precies zoals dit, maar dan moet het plaatje al gaan bewegen als je met de muis eroverheen gaat:)
http://www.jcoverflip.com/demo
Ik weet dat het bestaat! Heb het zelfs ooit nog is gebruikt..
Erg frustrerend dit(c) -
Maak voor jezelf een website, soort van portfolio;)
Zoek op internet naar allerlei snippets en scripts en probeer dat wat te bewerken naar je eigen smaak.Het is vrij simpel, maar als je geen html / css kan begin dan met zoiets:)
Succes!(h)
-
Hallo allemaal,
Ik zoek een naam van een javascript waar ik momenteel niet op kom.
Als je met je muis over een plaatje heen gaat, moet de foto naar je toe komen en groter worden.Ik kan het vrij moeilijk uitleggen, maar misschien helpt deze schets erbij.
Zoals je ziet is het middelste plaatje (foto) het grootst, ik wil dus dat als je over de meest rechtse foto gaat de 4 andere foto's naar links schuiven.
Dit is een javascript dacht ik, en ik weet zeker dat zoiets bestaat.
Wie-o-wie weet wat ik bedoel en kan me erbij helpen?
Alvast heel erg bedankt!
R.Mijnten:cheer:
-
Contact met je opgenomen via pb:cheer:
-
Joshua, heb je meer layouts zoals voorbeeld 2?
En is het mogelijk om ze af te nemen incl. slice voor een meerprijs? -
Een content-beheersysteem of contentmanagementsysteem is een softwaretoepassing, meestal een web-applicatie, die het mogelijk maakt dat mensen eenvoudig, zonder veel technische kennis, documenten en gegevens op internet kunnen publiceren.
Een functionaliteit van een CMS is dat gegevens zonder lay-out (als platte tekst) kunnen worden ingevoerd, terwijl de gegevens worden gepresenteerd aan bezoekers met een lay-out door toepassing van sjablonen. Een CMS is vooral van belang voor websites waarvan de inhoud regelmatig aanpassing behoeft, en de inhoud in een vaste lay-out wordt gepresenteerd aan bezoekers.
Bron: Wikipedia
Voorbeeld: http://www.cfcms.nl/
[i]Ik ben zelf niet bekend met CMS!i]
-