Posts by R-Mijnten

Citaat van r-mulder

Veels te duur.. Gebruik even een voorbeeld:

Kijk es op http://www.versio.nl wat hun vragen voor de pakketten..
    Super goedkoop, snel en goeie service.

Ik heb er laatst ook al aan gedacht. Een eigen webhosting starten om mijn klantendienst te vergroten. Samen met een vriend een heel bedrijfsplan opgezet. Zo rond 3/4 A4'tjes.
    De winst zou minimaal zijn willen we concurreren met de grotere bedrijven zoals Versio. Ook zou het pas vanaf 100 klanten interressant worden.

De genoemde prijzen zijn inderdaad best prijzig.
    Ik zou proberen om te gaan naar euro1,50 - euro2,- per maand.

Realiseer je wel dat er heel veel tijd in gaat zitten voordat er geld binnenkomt rollen. En het nog meer tijd kost om de huidige klanten tevreden te houden. (geen downtime, goede service, kennis van webapplicaties etc. etc.)

Haha! Hoe graag ik hem ook weg wil hebben, vind ik wel dat hij een eerlijke kans moet krijgen8-|

Het is een vreselijke zeur, irritante giertank met een bovenal gefrustreerde houding.
    Maar... Zo af en toe heeft hij een punt!

Zo zijn er leden die van alles willen, maar niets doen.
    Zo simpel is het, BrokenTrack wijst ze daar elke keer op. Ook al gaat dat dan weer offtopic. Een punt heeft hij wel.

VB; De regels, niemand van de leden neemt de moeite om met op- en of aanmerkingen te komen. Hij wel...

Ik sta volledig haaks op BrokenTrack, maar een eerlijke kans moet er zijn;)

Deze code stop je in de echo die bij je while hoort.

PHP
    <tr onmouseover=\"this.style.backgroundColor='#9AE8FF';\" onmouseout=\"this.style.backgroundColor=''\";>

De knop follow me voor leden is inderdaad een sterk punt.

We hebben wel een twitter account voor CP aangemaakt, @CPdotcom
    Helaas word daar gewoon geen gebruik van gemaakt.

Beide punten zal ik aandragen in een inern crewtopic om te kijken hoe we het beste social media kunnen gebruiken.

Voor nu: Volg allemaal @CPdotcom

Wat vervelend, maar is het daarom nodig om een topic te openen?

Neem even contact op met 1 van de crewleden met daarin specifieke uitleg en evt. foutmeldingen.

Bedankt.:cheer:

Leuke poll maar je bereikt er niets mee.
    10 tot 20 jaar is veel te groot.

Je kan beter een selectie maken:
    < 8 jaar
    10 - 12 jaar
    13 - 15 jaar
    16 - 19 jaar
    20 - 23 jaar
    > 23 jaar

Ook zou ik andere vragen kiezen.
    Bijvoorbeeld in welke richting ze studeren.
    - ICT.
    - Administratief.
    - Zorg
    - Etc.

En dan evt. sport/hobby, werk, interesses.

Aan de hand van die gegevens kan je dan eenvoudig bepalen waar de meeste interesse in zitten per leeftijdscategorie:)
    Nu vraag je alleen of ze een sportgame zien zitten, 59% ziet dat niet zitten waardoor jij nog steeds niet weet wat voor project je dan wel kan starten.

:cheer:

Hallo,

Hierbij verkoop ik mijn website www.nufirefox.nl

Wat krijg je:
    - Complete website.
    - PSD van de layout.
    - domein: nufirefox.nl
    - Alle rechten

Overig:
    Domein staat geregistreerd bij Versio.

Vraagprijs:
    € 85,-

Betaling middels:
    Overschrijven

Vragen / Opmerkingen:
    PB!

Groetjes,
    Ruben Mijnten

Hallo,

Omdat ik graag mijn portfolio wil vergroten bied ik me aan als programmeur voor nog niet bestaande websites / projecten.

Voorwaarden:
    - Layout moet aangeleverd worden (incl. slice)
    - Website word voorzien van de benodigde pagina's die worden gewenst, dmv pagina systeem.
    - Pagina's worden voorzien van HTML.

Opties:
    - Indien gewenst PHP.
    - Eigen zeer simpele CMS.

Prijs:
    Websites die worden voorzien van HTML etc. worden kosteloos gemaakt op voorwaarde dat ik ze mag opnemen bij mijn portfolio.

Voor websites waar veel tijd voor nodig is worden er wel kosten in rekening gebracht.
    Kosten worden vooraf afgesproken, en vallen nooit hoger uit dan afgesproken!
    De prijs is symbolisch en kost geen jackpot, dit te meer om mijn portfolio op te vullen.

vragen:
    PB!

Groetjes,
    Ruben Mijnten

Hallo,

Hierbij verkoop ik mijn klanten script.
    Een uitleg is niet nodig na het bekijken van het script.

Demo: http://r-mijnten.nl/klanten/
    Prijs: € 15,- per licentie
    Voorwaarden:
    - Alleen gebruiksrechten op 1 website.
    - Niet doorverkopen.
    - Aangeven op welk domein het script word gebruikt.

Betalingsvoorwaarden:
    Overschrijving

Overig:
    Indien gewenst kan het script aangepast worden naar uw smaak, dit voor een (kleine) meerprijs.
    Hier komen we samen wel uit.

Layout word er gratis bijgeleverd, het is een aangepaste gratis layout.

Vragen / Opmerkingen:
    Alleen via PB.

Wat een mega zooitje he.

Ik heb het even snel op kantoor nagelopen, enige wat je mist was een </div> op het einde. Ook heb ik het maar een klein beetje aangepast met dmv het gebruik van tabs, word het wat overzichtelijker van.

Volgens mij zal het zo moeten werken.
    [offtopic]Ik zit momenteel op kantoor tot 16.00 uur en beschik hier niet over Notepad ++ waarmee ik gemakkelijk fouten kan opsporen.[/offtopic]

Probeer zoveel mogelijk HTML en PHP gescheiden te houden, dat is voor jezelf veel makkelijker en overzichtelijker.

Je zou ook de weeknummers in de database kunnnen zetten en dan via een while automatisch de namen en weken in een option list kunnen ophalen.

Laten we dan eerst dit topic gebruiken waarin we alle pareltjes plaatsen met uitleg.

Mocht het een succes worden dan zal het vast en zeker een optie zijn.

Wat zijn de eisen die je stelt aan je partners?
    Wat krijgen de partners ervoor terug?

Op de website word ik niets wijzer dan alleen een overzicht van de huidige partners.

Hallo,

Vorige week kwam ik per toeval achter een digitale prikklok.
    Aangezien ik veel opdrachten doe voor klanten waar ik werk met het aantal gewerkte uren is dit echt super handig!
    Deze softwarematige prikklok houdt eenvoudig al uw gewerkte bij.

Klik op Project en vervolgens Add om een nieuw project aan te maken.
    Links in beeld zie je het aantal projecten wat je hebt en vervolgens kan je inzien hoeveel uur je daar mee bezig ben geweest.
    Voor mij is het echt perfect dat ik ook kan aanvinken of het aantal gewerkte uur ook daadwerkelijk is uitbetaald. Gewoon simpel door een vinkje.

Niet onbelangrijk
    - Volledig gratis.
    - Geen installatie wizard, je kan direct beginnen!

Download:
    gottcode.org/kapow/Kapow_1.3.4.zip

Voor meer info:
    http://gottcode.org/kapow/

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!:cheer:

Ik vind het een leuk logo.

Oke toelichting:
    Kort, duidelijk en simpel te onthouden.
    Windows betekent in het engels: Ramen. Daar slaat dit logo ook op, logisch.

Verder is het logo wat het meest moet wennen vaak het beste!:cheer:

Alleen vind ik het wel heel jammer dat die 4 kleuren weg zijn, dat was toch echt wel een "herkennings" teken van windows. Had dan tenminste die 4 ramen elk mooi weergegeven in die 4 kleuren.:D

Een goede host kost tegenwoordig niet zoveel meer. 1 euro per maand bijv.
    Dus als er iemand een belletje waagt heb jij al bijna 1 maand je hosting terug verdiend!

Dit topic word gesloten, verkeerde categorie en de opbouw van het topic verdient nog even aandacht.

Graag volgende keer plaatsen bij Gezocht (hosting), of sponsoren.

:slotje: