Posts by JeroenH

't is wel erg template lookalike. Beetje saai.

Verder uiteraard wel netjes en duidelijk, maar mis een beetje het pakkende logo, de pakkende afbeeldingen enzovoort.

Citaat van Morellow

Midi gebruik ik alleen als ik inspeel vanaf mijn keyboard. De rest gebruik ik VST en samples.
    Midi is droog en kaal, om een beetje geluid te krijgen moet je veel fx vst's gebruiken

Ja prima, maar die bestandstypen slaan ook individuele geluiden op wat MP3 dus niet doet

Dat is dus precies de reden waarom Fruity Loops normaal alleen met MIDI bestanden werkt. In MIDI worden verschillende tonen,noten,etc. opgeslage, in MP3 niet. Waardoor je in MP3 dit er niet meer uit kunt halen / bewerken.

Citaat van Pharox

Mokerr
    Ik heb net in de demo gekeken en je kan er wel cronjobs maken.
    Staat onderin bij Features als "cronjobs" :cheer:

Die optie kan de reseller dus uitschakelen..heel goed.

Cronjobs maken kan alleen als de reseller die optie aan heeft staan of je SSH toegang hebt. (crontab -l)

Anders kun je op een andere server een crontab aanmaken (http://www.setcronjob.com/) en de URL op je eigen site aanroepen.

Je maakt eerst een reseller aan, en binnen deze reseller maak je eerst paketten aan en dan gebruikers (waar je een domein bij opgeeft)

Fruity Loops is geen DJ-programma. Als je een DJ-programma zoekt kijk dan naar VirtualDJ of MixVibes. Fruity Loops is een programma om muziek te maken. Je begint dus vanaf 0 en werkt met tonen, die je in een MIDI bestand kunt opslaan. Eventueel kun je ook tonen en noten importeren door MIDI bestanden te openen, maar in MP3 worden deze niet opgeslagen (daarom is MIDI ook 10x zo groot)

Je kan prima dualboot hebben met NTFS. Je kunt elke partitie namelijk een eigen bestandsformaat geven.

Dus zoiets gaan prima werken:

Win98: FAT32
    WinXP: NTFS
    Win7 : NTFS

Je hebt FAT32 nodig voor het keuzemenu onder het opstarten, aangezien dat MS-DOS is. Je kunt natuurlijk ook XP op FAT32 zetten, maar ik zou gewoon 98 installeren (oid) met een 2GB partitie en die verder niet gebruiken.

Nieuw moederbord heeft geen zin, dan moet je namelijk ook een nieuwe processor kopen + nieuw geheugen.

Ik denk dat 1 GB geheugen bijplaatsen hem nauwelijks sneller gaat maken, die processor is waarschijnlijk een groter probleem. Als je nu 768 mb hebt zijn al je 2 slots dus in gebruik (1x 512 + 1x 256). DDR400 is PC3200, maar let dus ook op de latency (CAS).

Tsja, het probleem van de snelheid is waarschijnlijk ook voor een groot deel te wijten aan de CPU. Het is een singlecore celeron (celeron is minderwaardig aan pentium qua cache). Daarnaast zit er naar alle waarschijnlijkheid DDR geheugen in een geen DDR-2. DDR geheugen is ouderwets en vrij duur (denk aan 35 euro voor een 1GB reepje).

Als je je geheugen toch wilt upgraden moet je het huidige reepje er even uithalen en het serienummer opzoeken. Wat van belang is:

- Snelheid (Mhz of PC-nummer)
    - Latency (CAS)
    - DDR of DDR2

Citaat van Abaddon

Dit komt omdat het allemaal bedrog was, het kan niet getolereerd worden dat een kabinet dat het nederlandse volk heeft voorgelogen door mag regeren.
    Verder laat de belgische media niet alles zien ( pech voor jou dus 8-) ).
    Wouter Bos daarintegen is een redelijk goed politicus, of je hem nou mag of niet ( wat het verschil is met wilders, hij roept alleen maar kut marokkanen zonder uberhaupt een agenda te hebben ).

Zo zou CP ook niet een eigenaar willen die de boel voorliegt...;)

Wouter Bos is een slecht politicus, denk maar aan het Fortis fiasco "Wij hebben de gezonde delen overgenomen".... geen wonder dat de belgen boos worden.
    Daarnaast had hij allang van koenders gehoord dat er een verzoek kon komen van de NATO.

Naar welke nieuwe servers? Je hebt eerder aangegeven ongeveer 300 domeinen te beheren, en aangezien deze allemaal op dezelfde webserver staan vraag ik me af waar de rest van de "servers" voor wordt gebruikt (1 backup server misschien) en.....?

Citaat

Found 292 domains hosted on the same web server as criminalspoint.com (81.173.5.9).

Je host gamecoll, onlinegamemanager, webscripters, criminalspoint etc allemaal op dezelfde server.

succes-hosten.nl heeft zo te zien ook geen KvK en werkt met een mobiel nummer wat alleen tussen 15:00 en 21:00 bereikbaar is??