Fruity Loops

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Niet echt. Je kan het onderdrukken door de bepaalde frequentie met een equalizer te dempen en alleen de toonsoort die je wilt over te laten.

Lukt nooit echt goed, enkel bij basses

• Dat is dus precies de reden waarom Fruity Loops normaal alleen met MIDI bestanden werkt. In MIDI worden verschillende tonen,noten,etc. opgeslage, in MP3 niet. Waardoor je in MP3 dit er niet meer uit kunt halen / bewerken.

• Citaat van JeroenH

Dat is dus precies de reden waarom Fruity Loops normaal alleen met MIDI bestanden werkt. In MIDI worden verschillende tonen,noten,etc. opgeslage, in MP3 niet. Waardoor je in MP3 dit er niet meer uit kunt halen / bewerken.

Midi gebruik ik alleen als ik inspeel vanaf mijn keyboard. De rest gebruik ik VST en samples.
    Midi is droog en kaal, om een beetje geluid te krijgen moet je veel fx vst's gebruiken

• Citaat van Morellow

Midi gebruik ik alleen als ik inspeel vanaf mijn keyboard. De rest gebruik ik VST en samples.
    Midi is droog en kaal, om een beetje geluid te krijgen moet je veel fx vst's gebruiken

Ja prima, maar die bestandstypen slaan ook individuele geluiden op wat MP3 dus niet doet

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!