Posts by JeroenH

Xampp werkt prima op elke pc.

1: Heb je apache gestart en draait deze volgens Xampp?
    2: Heb je bij het installeren op NIET dynamische driveletters gedrukt (dynamische driveletters is voor USB en werkt vaak slecht).
    3: Staat je firewall uit?

Ik weet niet bij welke KvK jij bent geweest Rick, maar je moet je ALTIJD inschrijven bij de KvK als er handel gedreven wordt. Onafhankelijk van de omzet. Dat je geen belasting hoeft te betalen onder de 1xxx euro is wel zo. De KvK kan je wel AFRADEN een bedrijf te beginnen, maar daarmee wordt niet bedoeld dat als je wel doorgaat je geen KvK nodig hebt.

Bel ze nog maar eens zou ik zeggen.

Ik neem aan dat je het antwoord al weet:

Tuurlijk kan dat met mollie, alleen zul je het script even moeten aanpassen aan de API van mollie.

servernaam db.thehood.nl? Heb je dat zelf in de DNS toegevoegd of wat moet ik me daarbij voorstellen? Lijkt me niet dat je een eigen DB server hebt die ook extern bereikbaar is (intern via VLAN kan, maar extern is niet aan te raden). Ik denk dat dat gewoon localhost of een 192.x IP moet zijn.

Ajb

Je moet dus die ands vervangen door komma's en die spaties die ontbreken aanvullen, maar ik vind het nogsteeds een script van niets. Gebruik gewoon een implode, dat is stukken makkelijker.

Ooit van foreach en for loopjes gehoord?

Je kunt heel makkelijk dit stukken korter maken;

Is hetzelfde als:

PHP
    for($a = 1; $a <= 10; $a++){
      for($b = 1; $b <= 4; $b++){
        $antwoorden['antw'.$a.'_'.$b.''] = $_POST['antw'.$a.'_'.$b.''];
      }
    }

Aan het einde doe je 40x AND, je kan gewoon komma's gebruiken, maar dit is wel de allerslechtste oplossing die ik ooit gezien heb.

Gebruik gewoon een implode en doe alles in 1 veld, die query is ongeveer 40x zo snel en het is ook voor jou makkelijker.

Allemaal leuk die milliseconden verschil, maar mensen hier moeten eerst eens goede queries maken. Dat maakt pas echt verschil.

- Geen wildcard (*) gebruiken als je niet ALLE velden wil hebben
    - Niet query 1, while, query2 = gewoon joins gebruiken

Daarnaast een template gebruiken voor de layout scheelt ook al veel.

Waarom zou je dat willen? Het idee van een CMS is dat mensen die niks van PHP afweten zelf wijzigingen kunnen aanbrengen. En wat zou je dan in de PHP van het CMS willen veranderen?

Niet dat ik van plan ben ook een wielrenner game te maken, maar je hebt helemaal geen rechten op het idee Wielrenner. Als iemand een wielrenner game zou maken die precies hetzelfde is dan wel ja, maar een wielrenner game opzich mag iedereen maken.

Deurwaarder is helemaal niet zo gestuurd, voor een deurwaarder heb je een gerechtelijk bevel nodig. Dat kost je zoiezo 400 euro aan proceskosten, afgezien van het feit dat je dat waarschijnlijk niet gaat winnen.

Citaat van Gangstawar

@ JeroenH

wat voor control panel bedoel je?

ispcp omega is die ergoed voor om te gebruiken?

Tsja, het kan natuurlijk met elk controlpanel, maar ISPcp Omega raad ik niet echt aan, de veiligheid is daarbij ver te zoeken.

Dat hangt van de exacte wensen af natuurlijk.

Citaat

Het zijn systemen net zoals:

- Klantensysteem
    - Bestelsysteem (hosting en domeinen)
    - Betaalsysteem (hosting en domeinen)
    - Domeinchecker

Dit is geen omschrijving natuurlijk...

- Welke functies moet het klantensysteem hebben
    - Welke functies en operators moet het betaalsysteem hebben
    - Bestelsysteem: Direct aanmaken (zo ja: welk cp)?
    enzovoort.