Connectie probleem

• Ik heb een bank script die geen connectie wilt maken met de DB.
    De hele website werkt behalve die bank.
    Dit is een bank met bankrekening functie etc.

Dit zijn de foutmeldingen:
    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'md049425'@'localhost' (using password: NO) in /storage/mijndomein/users/049425/public/sites/www.thehood.nl/bank.php on line 5

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /storage/mijndomein/users/049425/public/sites/www.thehood.nl/bank.php on line 5

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /storage/mijndomein/users/049425/public/sites/www.thehood.nl/bank.php on line 6

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'md049425'@'localhost' (using password: NO) in /storage/mijndomein/users/049425/public/sites/www.thehood.nl/bank.php on line 9

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /storage/mijndomein/users/049425/public/sites/www.thehood.nl/bank.php on line 9

En dit is het stukje script:

Als iemand het ziet graag want ik ziet het niet

Groetjes xifiz

• post is heel je script

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.10.09 20:00:56:
    of misschien inlcude config ;) of wat de connectie ook is:)

• Dit is de bank:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.10.09 20:15:59:
    eerste stuk config:

PHP
    <?php /* ------------------------- */

if(!(@mysql_connect("db.thehood.nl","md49425db101048","pass") && @mysql_select_db("md49425db101048"))) {
       print <<<ENDHTML
    <html>
  • PHP
    <?php /* ------------------------- */

if(!(@mysql_connect("db.thehood.nl","md49425db101048","pass") && @mysql_select_db("md49425db101048"))) {
       print <<<ENDHTML
    <html>

Dat stuk waar "pass" staat moet je je wachtwoord invullen anders gaan het niet werken..
    Klopt trouwens je gebruikersnaam en database wel ?

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• servernaam db.thehood.nl? Heb je dat zelf in de DNS toegevoegd of wat moet ik me daarbij voorstellen? Lijkt me niet dat je een eigen DB server hebt die ook extern bereikbaar is (intern via VLAN kan, maar extern is niet aan te raden). Ik denk dat dat gewoon localhost of een 192.x IP moet zijn.

• baldex Als je geen verstand hebt van andere hosts, zeg dan ook niks. Database staat op een aparte host, databasenaam is de je username (md*****) met een database erachter (db******). Wachtwoord is zelf generated, dus het klopt wel degelijk. Zorg je wel dat je je wachtwoord van je eigen account niet gebruikt, maar dat van je database?

• Jannick

ik heb wel verstand van maar heb me vergist kan gebeuren
    maar dan moet jij niet meteen zegen dat ik versatnd er van heb

ik probeer aleen te helpen en mensen maken fouten dus jij ook
    en als jij fouten maakt hier dan zeg ik ook niet meteen dat je er geen versand van hebt

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!