Posts by buffy
-
-
Dat kan wel, had ik ook op mijn Galaxy Gio. Maar het laggt dan wel, ik heb nu een LG optimus black, en dat is een hele verbetering. Je moet geen low budget telefoons met grafische applicaties laten werken ;).
-
@ hierboven
Inderdaad Rapifia is een goede keuzen, maar het is intotaal ongeveer 11 euro. (6,60 voor hosting en 5? euro voor domein).
-
@ hierboven
Vandaar dat ik zei custom rom, meestal zijn er geen nieuwe updates van het merk zelf.
-
-
Ja die zijn er waarschijnlijk wel met een custom rom. Maar waarom zou u hem willen upgraden aangezien 2.3.5 een toch wel beetje up 2 date versie is. Ik zelf heb versie 2.3.4 (LG optimus black).
-
Ik heb het niet over Versio, ik heb het over Snel Hosting.
Verder heeft Hostnet nu domeinen vanaf 2,30 per jaar inclusief btw. -
Snel Hosting biedt al pakketen aan vanaf 2,00 euro per jaar.
Voor een goed gescripte criminal is na mijn mening 5 GB dataverkeer al genoeg. -
Ja *link verwijderd*
-
-
Ik neem morgen even contact met u op.
-
Hoi mensen,
Ik ben bezig met een CMS systeem voor persoonlijk gebruik. Maar ik loop tegen een probleem op, de instellingen query werkt wel en haald netjes alle data op. Maar de pagina contenten e.d. werken niet.
En dit zijn de query's:PHP
Toon Meer$instellingenquery = "SELECT * FROM instellingen"; $instellingenresultaat = mysql_query($instellingenquery) or die(mysql_error()); while($instellingen = mysql_fetch_array($instellingenresultaat, MYSQL_ASSOC)) { $hometitel = $instellingen['hometitel']; $sitenaam = $instellingen['sitenaam']; } // pagina naam en content en id $paginaquery = "SELECT * FROM pagina"; $paginaresultaat = mysql_query($paginaquery) or die(mysql_error()); while($pagina = mysql_fetch_array($paginaresultaat, MYSQL_ASSOC)) { $paginaid = $pagina['id']; $paginanaam = $pagina['naam']; $paginacontent = $pagina['content']; }
En deze error krijg ik:
PHPNotice: Undefined variable: paginacontent in D:\User data\Documenten\Web server\root\index.php on line 43
En zo roep ik hem aan (lijn 43)
Bedankt alvast!
-
De 2e, die is mooi, en ik zou die nemen!
-
@hierboven
Gaat moeilijk ik doe het al, en nu ben jij er ook bij haha.
Ik:
Heelal > Aarde > Europa > Nederland > Limburg > Milsbeek
-
Dit had ik ook, ik had een nieuwe grafische kaart. Een HD 6850. Deze heb ik terugggestuurd en hij was inderdaad kapot, nu heb ik vandaag een GTX 560. En nu heb ik er zeker geen spijt van dat ik hem heb opgeruimt. Geen blauwe schermen meer plus betere performance!
-
Hots hots!
-
-
-
-
Windows: notepad ++
Mac OSX: Komodo edit 7
Ubuntu: gPHPeditZo, haha.