Posts by buffy

Dat kan wel, had ik ook op mijn Galaxy Gio. Maar het laggt dan wel, ik heb nu een LG optimus black, en dat is een hele verbetering. Je moet geen low budget telefoons met grafische applicaties laten werken ;).

Ik gebruik VirtualBox. Dit vindt ik zeer fijn werken, maar ook VMware werkt goed inderdaad. VirtualBox is simpel, snel en gratis.

Ja die zijn er waarschijnlijk wel met een custom rom. Maar waarom zou u hem willen upgraden aangezien 2.3.5 een toch wel beetje up 2 date versie is. Ik zelf heb versie 2.3.4 (LG optimus black).

Hoi mensen,

Ik ben bezig met een CMS systeem voor persoonlijk gebruik. Maar ik loop tegen een probleem op, de instellingen query werkt wel en haald netjes alle data op. Maar de pagina contenten e.d. werken niet.
    En dit zijn de query's:

En deze error krijg ik:

PHP
    Notice: Undefined variable: paginacontent in D:\User data\Documenten\Web server\root\index.php on line 43

En zo roep ik hem aan (lijn 43)

PHP
    <?php echo $paginacontent; ?>

Bedankt alvast!

@hierboven

Gaat moeilijk ik doe het al, en nu ben jij er ook bij haha.

Ik:

Heelal > Aarde > Europa > Nederland > Limburg > Milsbeek

Dit had ik ook, ik had een nieuwe grafische kaart. Een HD 6850. Deze heb ik terugggestuurd en hij was inderdaad kapot, nu heb ik vandaag een GTX 560. En nu heb ik er zeker geen spijt van dat ik hem heb opgeruimt. Geen blauwe schermen meer plus betere performance!

Is het niet dit:

PHP
    if($data->contant < $_POST['inzet']) {

.
    Dit is lijn 36, hier staat contant, is dat niet contant geld? Zowel moet je dat even veranderen naar de tabel van de bel credits.

Ik vindt niet dat Ubuntu sneller is. Ik vindt het eerlijk gezegd zelfs slomer dan Windows. Verder kan je het zover uitbreiden zover jij wilt. Iets dat in Windows weer niet kan.