Beste...
ik heb een galaxy y b5530 en ik heb android 2.3.5 is er toevallig een update voor deze telefoon

galaxy y b5530 update??
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ja die zijn er waarschijnlijk wel met een custom rom. Maar waarom zou u hem willen upgraden aangezien 2.3.5 een toch wel beetje up 2 date versie is. Ik zelf heb versie 2.3.4 (LG optimus black).
-
Als hij niks update dan lijkt het mij sterk dat er geen update is , waarom niet even googlen ?
-
@ hierboven
Vandaar dat ik zei custom rom, meestal zijn er geen nieuwe updates van het merk zelf.
-
Aaah oke nee inderdaad het is custom rom maar die doe ik er nog niet op aangezien die nog nieuw is heb de telefoon al sinds vorig jaar sinterklaas dacht ik. Dus als die wat ouder is zet ik een custom rom erop.
Nog een vraag..
Kan GTA III hier op ? -
Dat kan wel, had ik ook op mijn Galaxy Gio. Maar het laggt dan wel, ik heb nu een LG optimus black, en dat is een hele verbetering. Je moet geen low budget telefoons met grafische applicaties laten werken ;).
-
Heb zelf op me Galaxy Y Infected ROM geinstalleerd, is Android 2.3.6 met wat tweaks.
Het verschil kun je wel merken, geen GTA op geprobeerd.GTA werkt wel prima op me Note, leuk spel maar is wel wennen met de besturing.
-
Okee ja ikweet wel dat die op de galaxy s 2 kan
-
Kijk op XDA. VInd je wel wat.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!