Krijgen we alleen een PSD of krijgen we de html (css) versie. Of misschien beide?
Posts by buffy
-
-
Sorry dat ik zo laat reageer, ik type dat op mijn mobiel.
De galaxy Gio is hetzelfde als de Ace, alleen heeft de Ace een groter scherm.
Ik hoop dat hij gaat werken, ik houdt van de launcher van ICS.
Beter ga je die gebruiken, want ik denk dat iedereen die wel mooi vindt.
Aangezien je altijd custom launchers kan installeren. Ook kan je hem automatisch rooten? Zodat gebruikers dat niet meer hoeven te doen. -
Ik wil testen als het op de Galaxy Gio (gaat) werk(t)(en).
-
[offtopic]Weet jij eigenlijk wel wat je allemaal doet?[/offtopic]
Is de thanks.html wel goed. Is het een goed HTML bestand? -
Opra Crime is de banditi source, oftwel een aanpassing van de Osbanditi 1.6 Die zit dacht ik in het Admin paneel?
-
Inderdaad, ik ben ook minderjarig (Niet dat het iets uitmaakt). Hoe zit dat dan met bijvoorbeeld webhosting. Als ik bijvoorbeeld 3 klanten heb die webhosting bij mij afnemen. Mag ik dat dan zonder KvK? En bij 5 MOET ik het dus gaan kopen. Dan kan ik net zo goed mijn webhosting bedrijf weer opzetten.
-
Oke, en wat is het nut van virussen. Welke zielepoten gaan een VIRUS MAKEN. En zoals ik zie is deze wel heel erg. Ben benieuwd hoeveel slachtoffers er al zijn gevallen. Ik ben bang al genoeg.
-
Ten eerste post je hem maar is op een andere image uploader (Klik) dit valt gewoon niet te openen...
-
Niet doen, ik heb een Engelse mac (Hackintosh) en aangezien die browser daar automatisch Engels neemt. Inderdaad gewoon GeoIP.
-
Citaat van Maviose
Binnenkort wel, Samsung gaat samen werken met oprichten var Cyanogen(mod)
Zal dat dan de doorbraak betekenen.
Dat ik android ga mogen?! Hoop het, dat er ook cyanogen dingen zullen komen. Touchwiz vind ik 10 x niets. Hoop dat er iets anders in de plaats komt. Als je HTC bekijkt ziet het er een stuk mooier uit naar mijn mening. -
Met rooten kan je meer, dus bijvoorbeeld no ads. Dan krijg je geen advertenties meer, je kan bijv overclocken en andere dingen. Ook is het handig om een custom ROM erop te zetten. Wat ik dus ook deed (Giopro, simpligio en andere) om hem sneller te krijgen. Dit lukt even maar daarna niet meer. Inderdaad is Cyanogen een hele goede. Helaas werkt hij (nog) niet op de Gio.
-
Hmm laatst toen ik keek was hij voor 200 euro.
Dat is dan denk ik de galaxy S hoor... -
Minecraft 1.0.0 iss zowiezo bagger met multiplayer. Niet naar kijken. Bij 1.8.1 was dit niet, 1.9 ook niet. 1.0 weer wel. Dus toch maar wachten tot er een stabiele Minecraft gaat komen.
-
Hier in Nederland is hij 200 toch? Ik dacht bij de phonehouse dat ze die hadden.
-
10, teveel. Beter neem je inderdaad de Ace aangezien ik die ook heb gezien bij een vriend en die wel stabiel blijft. 10 is voor de Gio toch echt te veel. Het klinkt raar maar het is gewoon zo, het is bagger. Heb ook spijt dat ik hem heb gekocht, maarja. Beter iets dan niets he.
-
Ja, je dat zeggen ze allemaal.
Maar als je er iets meer apps op hebt, wordt hij veel slomer en onstabiel. Soms kan ik niet eens apps openen en crasht Android. En je kan er ook bijna niet op typen, beter ga naar een groter model kijken -
Zou er dan toch HTML5 kunnen komen voor 'low end' apparaten? Dat zou wel mooi zijn ivm met budget telefoons/tablets.
-
Deze heb ik, de galaxy Gio. Echt een *** ding. Sloom, traag, geen helder beeld en al HELEMAAL NIET stabiel . Neem de ace of een andere maar alsjeblieft, doe je geld geen pijn!
-
Hehe vet.
-
Mooi, dus in duitsland is er geen Kvk? Dus kan ik het gewoon via de duitsers doen