10, teveel. Beter neem je inderdaad de Ace aangezien ik die ook heb gezien bij een vriend en die wel stabiel blijft. 10 is voor de Gio toch echt te veel. Het klinkt raar maar het is gewoon zo, het is bagger. Heb ook spijt dat ik hem heb gekocht, maarja. Beter iets dan niets he.
Samsung Galaxy
-
-
-
Ik denk dat ik dan maar beter voor de ACE ga. Maar waar kost die euro220?
-
Hier in Nederland is hij 200 toch? Ik dacht bij de phonehouse dat ze die hadden.
-
Ja bij de phonehouse in nl voor euro294
-
Hmm laatst toen ik keek was hij voor 200 euro.
Dat is dan denk ik de galaxy S hoor... -
BelCompany 250 euro momenteel, wacht op de solden.
Ik heb er 100+ app's opstaan, is ook vooral omdat hij geroot is.
-
Ik heb al veel gehoord van dat rooten ja, maar wat is dat dan precies?
-
Met rooten kan je meer, dus bijvoorbeeld no ads. Dan krijg je geen advertenties meer, je kan bijv overclocken en andere dingen. Ook is het handig om een custom ROM erop te zetten. Wat ik dus ook deed (Giopro, simpligio en andere) om hem sneller te krijgen. Dit lukt even maar daarna niet meer. Inderdaad is Cyanogen een hele goede. Helaas werkt hij (nog) niet op de Gio.
-
Citaat van buffy
Met rooten kan je meer, dus bijvoorbeeld no ads. Dan krijg je geen advertenties meer, je kan bijv overclocken en andere dingen. Ook is het handig om een custom ROM erop te zetten. Wat ik dus ook deed (Giopro, simpligio en andere) om hem sneller te krijgen. Dit lukt even maar daarna niet meer. Inderdaad is Cyanogen een hele goede. Helaas werkt hij (nog) niet op de Gio.
Binnenkort wel, Samsung gaat samen werken met oprichten var Cyanogen(mod) -
Citaat van Maviose
Binnenkort wel, Samsung gaat samen werken met oprichten var Cyanogen(mod)
Zal dat dan de doorbraak betekenen.
Dat ik android ga mogen?! Hoop het, dat er ook cyanogen dingen zullen komen. Touchwiz vind ik 10 x niets. Hoop dat er iets anders in de plaats komt. Als je HTC bekijkt ziet het er een stuk mooier uit naar mijn mening. -
Mijn tip: Koop geen GIO, heb er al 3x problemen mee gehad en het is een telefoon die erg snel erg traag word.
-
Heb zelf gister de Samsung Galaxy Nexus ontvangen, werkt erg lekker. Zeker een aanrader.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!