m.martens, ja ik kom er nu pas erachter.. ik ga kijken wat er gebeurt is
Posts by A.Babiry
-
-
Newtimes, dankje je wel voor je reactie ik ben nog steeds bezig met een logo en die link probleem en die source heb ik va. Internet ja maar ik twijfel nog tussen die script en een ander
-
Victor , kunt u vertellen hoe je het goed schrijft ? en waar precies die woorden zitten en de ads verander ik wel even minder ads ..

-
hallo ik heb een hier een meme site

de source is niet door mij gemaakt het is damnlol source

link : nedermems.nl
wat vindt je ervan ?
suggestie's etc.. ontvang ik graag
-
Ja klopt. En dns kwestie dat weet ik niet ik denk hey ligt aan .htacces maar weet niet zeker
-
hallo
ik heb jullie hupl nodig met .htacces
dit is mijn probleem
ik heb een host met een domein bv : domennaam.nl en ik heb een subdomein bv : 1.domeinnaam.nl
en ik heb een andere domein besteld bv : domein.nl die naar 1.domeinnaam.nl gaat. en als je domein.nl intypt komt er in de url bar 1.domeinnaam.nl te staan en ik wil domein.nl behouden hoe kan ik dat doen? -
-
Ik heb : undermobz.nl
-
tijmen zoals M.Remijn al aangaf download risk op die link en dan heb jij het. K.Rens mag het niet verkopen
-
ik denk dat er meer dan 2 personen nodig zijn voor zo'n site.
-
Dat is een movie portal site. Waar je link naar films kan vinden. En kijken.
-
hallo ik verkoop hier advertentie plaatsen voor : ***.nl & ***.nl
hier onder statistieken voor *** alleen.
voor prijs, info stuur een pb of reageer hier onder.
de advertentie zal hier komen te staan.
-
ik ga ook photoshop even opstarten en kijken wat ik er van maak :P.
kleding speelgoed, kijke of er iets goeds uit komt
-
dat is moeilijk ja
,hier onder is een layout die ik net gemaakt heb :P, bedoelde je zo iets ?

-
ik kan je wel helpen.. maar probleem is dat ik wel de layout in photoshop kan maken maar slicen etc.. niet

-
Probleem opgelost. Met webhost gepraat
-
hallo is het mogelijk om een domein te registreren en naar een host brengen waar al een domein opstaat. bv : de mapje > sub.lala.nl een domein registreren > sub.nl dat het naar > sub.lala.nl gaat en sub.nl houdt.
-
-
-
Ik raad je ughost.nl aan ze zijn heel goedkoop.
3.49 exclusief 21% btw met btw is het 4,22 euro nog steeds goedkoop