Posts by A.Babiry
- 

- 

- 

- 

- 
					Ja klopt. En dns kwestie dat weet ik niet ik denk hey ligt aan .htacces maar weet niet zeker 
- 
					hallo ik heb jullie hupl nodig met .htacces dit is mijn probleem ik heb een host met een domein bv : domennaam.nl en ik heb een subdomein bv : 1.domeinnaam.nl 
 en ik heb een andere domein besteld bv : domein.nl die naar 1.domeinnaam.nl gaat. en als je domein.nl intypt komt er in de url bar 1.domeinnaam.nl te staan en ik wil domein.nl behouden hoe kan ik dat doen?
- 

- 
					Ik heb : undermobz.nl 
- 
					tijmen zoals M.Remijn al aangaf download risk op die link en dan heb jij het. K.Rens mag het niet verkopen 
- 
					ik denk dat er meer dan 2 personen nodig zijn voor zo'n site. 
- 
					Dat is een movie portal site. Waar je link naar films kan vinden. En kijken. 
- 
					hallo ik verkoop hier advertentie plaatsen voor : ***.nl & ***.nl hier onder statistieken voor *** alleen. voor prijs, info stuur een pb of reageer hier onder. de advertentie zal hier komen te staan. 
- 

- 
					dat is moeilijk ja  , ,hier onder is een layout die ik net gemaakt heb :P, bedoelde je zo iets ?  
- 
					ik kan je wel helpen.. maar probleem is dat ik wel de layout in photoshop kan maken maar slicen etc.. niet  
- 
					Probleem opgelost. Met webhost gepraat 
- 
					hallo is het mogelijk om een domein te registreren en naar een host brengen waar al een domein opstaat. bv : de mapje > sub.lala.nl een domein registreren > sub.nl dat het naar > sub.lala.nl gaat en sub.nl houdt. 
- 
					voor designen, raad ik photoshop cs6 aan en eventueel dreamweaver voor slicen 
- 

- 
					Ik raad je ughost.nl aan ze zijn heel goedkoop. 3.49 exclusief 21% btw met btw is het 4,22 euro nog steeds goedkoop