gevonden ! > dj tiesto life on ibiza : http://www.youtube.com/watch?v=uyUKLw0SnxE
Posts by A.Babiry
-
-
a.bijlsma , die liedje heb ik echt zo vaak gehoord ik ga even zoeken en dan deze bericht veranderen.
-
Kan ik wel doen
, kunt u mij een om sturen graag met u Skype als u dat heeft
-
@fils , dat zeg ik toch ook
, maar er was toch een site die per 30 sec de ww veranderde , en als je zou proberen hacken dat je gelijk wordt gepakt.. nasa ofzo iets weet niet zeker
-
Hallo
ik begin een php/html webshop , en mijn vraag is : wat zou u kopen ?
En daarmee bedoel ik wat voor script zou u kopen ?
als u een suggestie hebt post het dan aub
-
sb
dan is die hacker(s) heel goed
, want hij vondt een exploit in de server
, dat kan bij alle site's , nou behalve nasa dan ...
-
maar wat is het nut hiervan ?
je hebt een bepaalde site in een category , mensen meoten geintresseerd zijn in de site anders als u bezoekers koopt komen er van de bv : 20,000 er misschien 10-20 dagelijks terug ...
-
j.rijdes , in mijn mening is er geen enkele site die niet gehackt kan worden. je moet gewoon weten hoe ... , maar ik vindt ohv niet eens 'slecht'omdat het gehackt is ...
-
hmm .. bij hun site > over ons > Het is de nummer een op het gebied van hosting in Europa en is de op drie na grootste in domeinnaam-registraties van de wereld (bron Netcraft januari) kijk of dat klopt...
-
bedoelt u dat u een site heeft en iemand moet spellen aan de site toevoegen ?
-
5 euro psc
-
je kan gewoon google .. bv : use camera and laptop as security , krijg je vanzelf de goede resultaat
en ps : wel erg met die krasjes....
-
ik kan wel reklame gebruiken
, kunt u mij een pb sturen met meer informatie ?
-
Je zegt 'dit is makkelijk' terwijl je niet eens weet of het makkelijk is want je stelt ook nog eens de vraag of het met 'html en css is' ..
Iedergeval idee is oké, maar er kan meer qua opvulling op de pagina.
-_- , > Dit is toch makelijk >>>?<<< ik zeg eigenlijk een suggestie en vraag tegelijk ...
-
dit is toch makelijk ? gewoon met html en css .. of heb ik het fout ?
-
tredgy , wat is een goede domein naam
-
dus je wilt 50-70 euro voor een opensource forum alleen door de naam ?
-
Gratis kon wel , via nederlandverdientonline.nl maar nu niet meer , je kreeg domein met weebly site pro , nu kan het niet meer
.
Met hostgator kan je voor 1 cent domein krijgen maar dan wel met creditcard.
Maar ik ga versio uitproberen
-
hallo , is het mogelijk om een gratis Domein als > nl , com , net , org.
te krijgen ?
ik heb met gybo.com/florida , maar dan heb je een credit card nodig zoals visa , mastercard.. etc
-
ik kan ook gelijk beginnen. maar ik zou een pm willen met meer informatie