Posts by Reza
-
-
-
Je moet het video niet laten afspelen.
Als je het nog steeds niet lukt kijk hier dan eens:
http://www.youtubesnake.com/ -
Ik vond het leuk als Easter Egg en best grappig.
Nu weet ik dat dit al lang bestond... -
Serieus?
Ik kreeg het pas net te horen(xD) -
Youtube heeft sinds een paar dagen een het snake spelletje bij elke video gezet.
Ga naar Youtube en ga naar een video het maakt niet uit welke.
Nu je bij de video bent moet je het gelijk stop zetten wanneer het afspeelt.
Klik nu op de up en left button op je toetsenbord.
Je ziet nu het spelltje snake.
Veel plezier.Hieronder een link met dezelfde instructie's http://www.youtubesnake.com/
-
@Kurene: hij wilt graag weten hoe hij dit doet.
Voor de top 5 meeste gehaalde prestaties kun je het beste de informatie uit de database halen en dan weergeven op de pagina.
Maak een veld aan in de database en haal dan via een query de gegevens uit de database.
Ik geloof trouwens TS dat je niet veel af weet van PHP en mySQl.
Volg tuterioals op bijvoorbeeld phphulp.nl -
Daar twijfelde ik eerder al over,dit ga ik proberen maar eerst mezelf wat verdiepen in jQuery.
-
Zal ik doen,helaas is het script dat ik liet zien nog niet helemaal goed.
-
Dit heeft hij al alleen wilt hij een extra optie erin bouwen.
-
Ik wou graag weten wat beter is, een checkbox maken en als je het vergeet aan te kruisen en je klikt bijvoorbeeld op verzenden dat je dan een foutmelding krijgt.
Of(zoals je onderstaande ziet) je maakt een checkbox en als je het niet aankruist zie je ook geen verzend knop.
Welke van de twee is juist beter en wie gebruikt welke?
Of heeft het juist geen verschil?PHP
Toon Meer<?php ini_set('display_errors', 'On'); error_reporting(E_ALL); ?> <script type="text/javascript"> window.addEvent('domready', function() { check(); $('voorwaarden').addEvent('change', check); // Zorgen dat formulier niet verzonden wordt $('submit').addEvent('click', function(e) { new Event (e).stop(); alert('Dit is een test formulier.'); }); }); function check() { if($('voorwaarden').checked) { $('submit').disabled = false; $('submit').style.display = 'block'; } else { $('submit').disabled = true; $('submit').style.display = 'none'; } } </script> <form action="#" method="post"> <p> <label class="field" for="naam">Naam</label> <input type="text" name="naam" id="naam" /> </p> <p> <label class="field" for="email">E-mail adres</label> <input type="text" name="email" id="email" /> </p> <p> <input type="checkbox" id="voorwaarden" name="voorwaarden" class="none" /> Ik ben het eens met de gestelde voorwaarden. </p> <p> <input type="submit" id="submit" disabled="disabled" value="Verstuur" /> </p> </form>
-
Bedankt ik zat al net te zoeken naar firewall:cheer:
-
Probleem ga ik oplossen met Hitman pro en om dit verder te voorkomen goede firewall.
Bedankt voor de hulp iedereen. -
Hij heeft het legaal gekocht van Johan Visser.
Er zijn meerdere websites met de source. -
Kun je de layout laten zien?
-
Ik denk dat dit juist door de dropbox komt.
Via dat heeft die gene wellicht de keylogger geplaatst. -
Dit kwam wellicht doordat iemand een keylogger in mijn laptop geplaatst heeft.
Een keylogger is moeilijk te detecteren,dus ik had niks door.
Het kan zijn dat dit maanden in mijn laptop zat.
En via die keylogger heeft die gene veel gegevens van mij kunnen krijgen. -
-
Bedankt we hebben andere mensen geraad pleegt en ik zit nu alle bestanden op een harde schijf.
-
Het is geen virus.
Ik had een Dropbox en precies dezelfde gast had mij gehackt.
Hoe weet ik of het een keylogger is.