Laptop gehackt

• Voor de Avast liefhebbers:
    Deze gaf bij mij een BSOD ;)

En zoals Dein deels zei, een Firewall is zeer belangerijk en wat ook een goeie is is een anti virus die ook websites bekijkt of daar geen malide code in zit.

En vind dat keylogger maar een onzin verhaal, na al die jaren heb ik er nog geen gehad :\ Of het is gewoon een vriend die met je aan de haal is geweest of je bent gewoon op verkeerde sites terrecht gekomen.

Wil je goed van een virus afzijn, dan is zoals Dein zei een format nodig. Backup KAN je maken, mits je deze backup ook extern (dus niet booten) even scant met paar programma's. Is minder zeker, maar is dan redelijk veilig.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

• Wat bedoel je met "BSOD"??

• Citaat van buffy

Dat is dan grote onzin, aangezien dropbox een online cloud dienst is... Dan zou iemand op jou account er iets op hebben gezet, en zomaar met jou laptop dat bestand hebben geopend.
    Good story bro :)

Lol, waar heb jij het nou weer over?
    als hij het hierover zou hebben: http://www.dropbox.com xD
    dan vind ik het heel logisch sinds ook op onze school heeft iedereen de ww van de account.. slechts een paar zien hierin slechte bedoelingen door dus gewoon bestanden te vervangen met een keylogger er dus bij.. wat je niet zomaar zal merken.. bij ons hadden ze zelfs niet eens de email aangemaakt die werd gebruikt voor de dropbox account.. :)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van BrokenTrack

Over dropbox.
    Hier KAN je een keylogger mee krijgen, MAAR, enkel via vrienden of personen waar jij mee shared.

Hele klas dus, misschien nog wel meer klassen ^o) mja, gelukkig hebben ze dit nog niet op m'n school geflikt.

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!