Ik snap nog niet echt je probleem?
Zie je niks of wordt er niks geüpdatet?
Posts by Reza
-
-
Indien je geen charset aangeeft heb je hierbij geen problemen.
Doe je dit wel dat komt er inderdaad zo'n vraagteken.
Google maar: "HTML speciale tekens".
Je krijgt dan een lijst met vele HTML tekens zoals bijvoorbeeld de euro teken. -
Heb nu een kleine tijd Dreamveawer gebruikt en ik raad het je echt aan.
Als beginnende scripter is het juist goed om voorbeelden te zien en het daarna over te nemen,zo leer je er van.
Dreamveawer heeft ook paar ingebouwde functies waardoor het maken van HTML-pages ook gelijk makkelijker. -
Waarschijnlijk wil Google ervoor zorgen dat je eerder je antwoordt hebt.
Ik gebruik zelf ook WikiPedia en heb altijd genoeg vertrouwen erin gehad.
-
Net zoals Ferhat zegt,wees gewoon zelf de speler en ga alles rond.
Als je dat zelf niet wilt doen kun je ook opzoek gaan naar bèta testers.
-
Ik snap dat deels wel,maar om nu iets te gaan doen is toch een beetje te laat.
Denk niet dat Apple een totaal nieuwe maps versie gaat maken... -
Mooi gedaan.
Ik zou alleen nog even in de footer wat social media erbij zetten. -
Nogmaals bedankt voor je reactie.
Allereerst toen het probleem was voorgekomen was het zo dat mijn scherm in strepen(lastig uit te leggen) werd verdeeld.
Ik dacht het gewoon tijdelijk was en liet het gewoon zo,de volgende dag startte ik mijn laptop op en krijg geheel wit beeld met gekleurde stipjes in het beeld.
Vervolgens deed ik hem weer uit en startte het opnieuw op,kreeg heel vervaagd in het scherm "Packard Bell" te zien,verder kreeg ik niks meer te zien en kon ik ook niet verder.
Ik heb de laptop zelf al gebracht naar de winkel(BCC Nijmegen) en er werd daar niet gekeken naar de laptop maar gelijk opgeborgen om het te versturen naar de fabrikant.
Ik heb het zelf helaas niet op een ander scherm getest. -
@Alexjeee
Het is inderdaad een beetje apart dat ze zelf niks doorhadden maar ze kunnen er zelf ook niks aan doen.
Om juist te weg niet kwijt te raken gebruik je een GPS,oftewel de eigen maps van Apple. Dan volg je op wat je verteld wordt.
Dat je de weg kwijt raakt ligt dan niet echt aan jou. -
Bij mij is er niet veel veranderd dat in mijn nadeel werkt.
Nu komen de bussen twee minuten eerder aan. -
Hallo,
bedankt voor je reactie Tim.
Ik heb inderdaad een Intel,verder werd mij verteld dat het of aan mijn grafische kaart ligt of aan mijn beeldscherm.
Ik gokte dat het aan mijn kaart lag omdat ik bovenstaande programma's gebruikte.
Verder had ik een keer gemeten of mijn GPU "heet" werd en toen was het volgens mij 45 graden. -
Ik gebruik Photoshop en Illustrator ook voor foto bewerking.
Ik merkte wel dat Illustrator soms te traag was bij het openen van een nieuw bestand maar voor de rest ging alles perfect. -
Hallo,
eergisteren is mijn grafische kaart doorgebrand/kapot gegaan.
Nu heb ik nog garantie en heb ik hem ook terug gebracht naar de winkel.Ik krijg hem over ong. vier weken terug,mijn vraag is nu,hoe kon het zijn dat mijn grafische kaart is doorgebrand?
Wat voor programma's ik gebruikte en bijna altijd open stonde:
Google Chrome
FileZilla
Dreamveawer CS6
Illustrator CS6
Photoshop CS6Zelf denk ik dat het aan Photoshop of aan Illustrator ligt,maar de genoemde programma's liepen zelf nooit vast. Ik kon zonder dat ik problemen had er mee gewoon werken.
Ik heb een Packard Bell: Specificaties
Het enige wat anders is:
Processor: Intel Celeron
Grafische Kaart: Intel HD Grapichs
Opslagcapaciteit: 460 GBHoe zou ik dit zelf in de toekomst kunnen voorkomen,en wat zou ik uit het bovenstaande niet meer moeten gebruiken?
Bij voorbaat dank.
-
Ik had zelf al een tijdje die overstap gemaakt en mijn contacten ingeladen op Skype.
Ik blijf bij mijn mening,Skype is zeer gebruikersvriendelijk en zeer handig:)
-
Budget?
Wellicht kan ik iets voor je maken(zonder lay-out). -
-
Ik vind het wel iets te snel...
Zo konden het beste wachten en allebei op het zelfde moment uitbrengen.Windows 8 is al spot goedkoop en om dan nog een kosteloze versie te maken.
-
-
Nee,volgens mij ben je ze gewoon verloren.
Het zelfde is als je alles op je USB stick verwijderd maar je wilt toch nog iets terug hebbem -
Ik kies zelf voor Windows 7.
Dit heeft namelijk te maken met het opnieuw wennen aan Windows 8,daarover heb ik wel goede dingen gehoord alleen is het totaal veranderd.
Dit is iets wat ik zelf niet erg prettig vind,ik vind wel dat Microsoft een mooie en verbluffende versie heeft neergezet.