jgdonleach, haha ja kan ook hé :p
Posts by legendd
-
-
Wie zegt dat het een "hij" is ? :p
-
awel ik heb toch verstuurd
-
ik zie hier enkel beetje tekst, is dat correct ? Als dit al 1.30 kost hoeveel kost een hele website voor jou?
-
Dan zet je zo:
*
8,9,10,11,12,13,14,15,16,20,21,22,23
*
*
*verbeter me indien fout
-
ik heb hier ook problemen mee
toen heb ik de minuten gezet naar */59 -
Daar zitten veel bugs in, maar de config van de ene source is niet hetzelfde als van een ander.
En waarom koop je gwn geen bugloze source? -
link werkt niet ...
-
Bij mij werkt alles prima, ik kan ook templates uploaden, upload jij wel het correcte bestand?
-
waarom zo moelijk ?
ga naar je directadmin panel (:2222 poort) doe daar installatron opties (als je dat hebt) en daar tussen die applicaties zal je wel joomla zien staan
-
Link: http://i54.tinypic.com/2gvpk54.jpg
Veiling: Ja
Startbod: 5 euro
Opbieden met: /
Buy now: 125 euro
Einde veiling: na 36u na vorig bod.
Bestanden: PSD, PNG
Rechten: Alle rechtenBetalen via: Paypal / overschrijving (liefst paypal)
-
Er is een fout in het concept van je spel, de spelers zelf mogen kiezen.. of ze in feite nog een extra kaart willen of niet? dus je kan nog wel even doorgaan met spelen, dit script is dan in feite niet veel anders dan hoger of lager, maar dan met een mooier interface ..
-
-
L.Groot, ik typ ook blindelinks snel, maar zonder de spatie te vergeten.
Verder versta ik er niet veel van maar ik zie al wel dat het voor een deel kleiner is, althans het deeltje "_connect"
-
stijnhau, is je spatie stuk ? :p
@ rest wat is eigenlijk verschil tussen mysql en mysqi behalve dat de 1 nieuwer is dan de ander. Functioneert het anders, beter dan? Zo ja, hoe dan ?
-
SkyNet - 100% gelijk heb je.
Ik blijf chrome gebruiken werkt voor mij sneller en de meeste websites worden er beter in gerendert. Dus zien er veel schoner uit.
mvg
-
waarschijnlijk geen
voeg ze toe bij sedo.com of wat dan ook, kan je de bezoekrs mee tellen en je kan er ook wat mee verdienen.als er heel wat bezoekers zijn zal het domein ook wel wat waard zijn
-
amerika >> kredietkaart (paypal is de oplissing dan)
en dat is er volgens mij niet, althans niet dat jij het kan gebruiken.
-
ik heb torch 9800 deze is heel erg leuk vooral de touch + keyboard en die ligt lekker in de hand
die bold vind ik mooi in wit.
Let wel op dat je een goeie batterij hebt, want ik moet morge nieuwe batt kopen :s -
Waarom zo ver zoeken? Geen wonder dat mensen opgelicht zullen worden,
Maar waarom ga je niet in een heel normaal online winkel stappen of in een gewone winkel zoals vele het doen.
En dat qshops keurmerk moet al veel zeggen