ik kan daar niet echt iets mee doen 
Posts by legendd
- 

- 
					voor 50 euro wallie geef ik jou 47,32 euro paypal 
- 
					als je admin paneel goed is zal je wel zien dat het 2 dezelfde IP's zijn en dus dubbel acc  
- 
					en hoe ?? waar moet ik dit script in zetten dan? 
- 
					graag ontvang ik de gegevens en een demo .. 
- 
					Inderdaad, lijkt me heel leuk, maar ik wil wel een voorbeeld.. 
- 
					Stop maar met zoeken dan  
 ga naar http://www.alienware.com/
 dat zijn de beste pc's die je kunt vinden (overal in de wereld), volledig naar jouw smaak te zetten, en zeer snel geleverd (hang grotendeels af van welke keuzes je zal maken).
 Je kan ook een screen kopen in 3D (is niet zo duur).
 En de games zijn er op vloeiend.
- 

- 
					en hoe exact heb jij dit gedaan? want via sql gaat niet, het is te lang.. 
- 
					ik heb een prog gevonden maar ik blijf problemen ondervinden in phpmyadmin, als ik het 2e bestand wil uploaden krijg ik een foutmelding  Jasper welke optie moet ik aanklikken dan? @linksforsoad er zijn meer dan 1.100.000 regels  
- 

- 
					Ik zoek een programma waar ik het volgende mee kan doen: Ik heb een database van bijna 100MB, ik wil dit bestand naar phpmyadmin uploaden, maar daar kan ik max 8MB per keer uploaden, nu is mijn vraag of er een programma is die mijn database in stukken kan verdelen, zodat ik dit kan uploaden. Ik kan dit niet manueel omdat ik niet zie hoe groot de bestanden zullen zijn. Het is uiteraard een sql bestand. 
 Dus ik zoek de naam van het programma.Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten. 
- 
					op dit script heb ik ooit 50 euro gewonnen maar nooit ontvangen!! en nu is het wel een ander domein ... 
- 
					stap 1 ok 
 stap 2 ok
 stap 3 ............ totaaal NIET OK, snap er niets van 
- 
					is alles behalve reclame, maar mag ik de website eens in mijn pm ? 
- 
					Hallo Hoe kan ik een script online zetten met filezilla, 
 graag in stapjes neerzetten.
 Het gaat over een maffia script (mafiaforce.nl), ik heb deze recent overgekocht.Graag meer info. Met vriendelijke groeten, 
 legendd.
- 
					Ik ook, maar daar antwoord hij niet op .. 
- 
					er kijktniet veel man naar .. jij schrijft iets .. 1 like en amper een reactie .. 
- 
					ik kan je max 8 euro geven  
 dus als het kan bied ik 8 euro
- 
					voor hoelang geldig ?