Paypal Tegoed Kopen?

• Ik heb Paypal nodig om wat zaken te regelen.. sinds niemand mijn betaalmethodes wilt gebruiken... maar ik heb geen bankrekening.. maar net wel even een paypal aangemaakt.. zou het kunnen om bevoorbeeld met 50 euro wallie te kope.. en dat over te zetten naar me paypal .. of iets anders?? of kan ik iemand hier op een of andere manier geld geven en zodat hij dan het geld op paypal overmaakt?? zodat ik het kan gebruiken^^ iemand ideeen-.-?? of tips... of iemand die me hier mee kan helpen...
    kheb briefje van 50 en 4 paysafecards van samen 20 euro dustja dat zou ik graag op mn paypal acc willen.....^^

Met vriendelijke groet,

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• okey en het is wel mogelijk voor mij om geld te ontvangen en uit te geven neem ik aan?? want ik heb net een paypal account aangemaakt maar niet echt gelezen wat er allemaal stond sinds het vast over bankrekeningen ging die ik toch niet heb.. en ik heb nog nooit een paypal account gehad dus tja :D maar als het kan zou ik het graag willen.. ik heb ook gehoord dat als je via paypal betaald.. en je opgelicht wordt.. dat je dan gwn je geld terug krijgt en hun achter de dader aan gaan :D das wel nice

(edit: ik heb alleen de wallie kaart nu nog niet klaar staan omdat het zondag is en de winkels zijn gesloten.. maar die briefje van 50 euro staat klaar lol xD btw weet je wat paysafecards zijn?? want daar heb ik nog 4 van twv 20 euro.. en als ik ze nie gebruik deze maand zijn ze beetje nutteloos en das zonde..^^) kijkma;

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• inderdaad, het moet niet, maar het mag wel, het is wel beter want dan worden je limieten verhoogd naar "UNLIMITED". Met een verified account kan je dus ongelimiteerd geld verzenden en ontvangen, maar met een pas aangemaakt, max 1500 geloof ik.

MVG.

• ik heb geen bankrekening dus ik kan hem niet verifieren en me limieten komen toch nog niet zo snel tot die 1500 dus daar ben ik nog wel even zoet mee.

en sinds paypal je geld terug betaald als er oplichtingen bevinden, kan ik gewoon 3 wallie kaarten halen.. 2 van 20 en 1 van 10. Tenzij ik gelijk hoger kan kopen^^

Maar volgens mij doen ze niet hoger dan 20 in mijn buurt maar dat lukt ook wel.. ik heb toch maar 40-45 euro nodig op mijn paypal dus de kosten die eraan vast zitten maakt me niet echt uit.

Ik ga alleen wel even navragen of alles wel klopt.. bv; dat ik nu wel geld kan ontvangen en sturen. maar miss zie ik dat dan ook wel.

Wel dom dat ze niet veel wallie cards in america gebruiken.. anders had ik paypal niet nodig mja:P kheb ook net gehoord over "pre paid visa cards from most gift outlets" als dit betekent dat ik gwn iets van de winkel kan kopen om het in mijn paypal te laden zonder bankrekening te gebruiken of wisselen via andere personen lijkt me dat wel het beste maar volgens mij heb je dat ook nie in me buurt^^
    [offtopic]kga zo ff googlen.. eerst ff film afkijken lol[/offtopic]

O o
    /||\
    /¯\

• uiteindelijk wou legendd een 3V prepaid Visa card van 52,50 .. en toen vroeg ik of hij de bedrag kon overmaken zodra ik die had laten zien via bv de webcam..

als ik weer thuis was^^ maar toen wou die de code als eerst.. en vertrouwde ik het minder sinds daar totaal geen veiligheid aan zit.. en als je via paypal als eerst stuurd.. via services heb je payback garantie^^ wat dus veiliger is mja.. duurde lang en had nog nie beslist ..

en ging zelf uitzoeken hoe dat ding werkt.. en kheb die 3V card gekoppeld aan mijn paypal .. wat dus eigenlijk ook gwn kon.. maar er is maar 1,50 overgegaan en kmoet de hele bedrag hebben.. dus nu moet ik uitzoeken hoe ik geld van die soort creditcard ding naar me paypal kan sturen...

want ik zie die optie dus nie.. alleen via bankrekening maar die heb ik niet^^ iemand die dit weet??
    als dit is opgelost.. kan de thread gesloten worden.. inplaats van onveilig te ruilen..

en zoniet dan maken ik en legendd tot een deal met wat dingen als onderpand te gebruike voor als hij kwade dingen in gedachte heeft omdat ik toch eerst zou moete betale .. als dat nog kan^^

Sorry voor spelfouten.. die heb ik nou eenmaal maar toch bedankt voor het lezen!

Met Vriendelijke Groet, (a)

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!