Posts by ZiraX

Ook jij hebt het verkeerd diestro.

1e Lijn -> Servicedesk ( Dit is vaak de eerste persoon die men te spreken krijgt )

2e Lijn -> Komt de 1e Lijn er niet uit dan wordt een opdracht doorgezet naar een 2e lijn, deze gaat zich er dan verder mee bezig houden.

3e Lijn -> Komt zelfs de 2e lijn er niet uit dan heb je altijd nog de 3e Lijn, hier zitten de "monteurs". Is iets niet van op afstand op te lossen, wordt er een Monteur gestuurd.

Het bewerken ligt heb meer op hoe er opgeroepen wordt :) met 1 regel code, zijn alle id vars veilig .. :P dus via daar injecten kan al niet meer.

Echter nu wat problemen met mijn server. Iptables :/

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.04.12 20:23:02:
    Zijn er mensen die eventueel willen helpen ? :)

Beste Hood,

Dat de wachtwoord vergeten optie er niet is wist ik al :P maar bedankt voor het melden :)

Verder is het VIP Paneel nog niet bij mij doorgevoerd (dit laat ik er nog uit, maar ik verwijder het niet geheel.)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.04.12 17:18:53:
    jointtime<3

Scarface,

Mijn plan met het forum is een heel erg gedetailleerde uitwerking van wat je nu ziet alleen dan nog verder uitgewerkt.

Het systeem van webfanaat-sg is in principe perfect te gebruiken, en met de nodige aanpassingen makkelijk in de toekomst.
    Echter ben ik op dit moment gewoon in een bui die verveling heet, dus waarschijnlijk gaat er van wat ik allemaal nu zit te vertellen niks doorgezet worden. Maar wie weet.

Groet,

Beste Iedereen,

Omdat ik mij verveelde, en op een of andere manier op het vage idee kwam, heb ik wefanaat-sg.nl maar geregistreerd, hoe wat waar en waarom? Vraag het me niet. Hahaha

Maargoed, nu heb ik er dus maar wf-sg source opgezet uit de fun, om deze te debuggen etc. etc. en er een beetje een ander concept achter te zetten.

Nu heb ik de hele nacht er al een beetje opzitten met debuggen etc. en was ik dus benieuwd of iemand van jullie er nog doorheen komt :-).

Het systeem draait nog op cookies, dus probeer er maar in te komen :) of een SQL injectie uit te voeren. Alles mag, no enkel problemo, maar enkel en alleen de website, geen componenten van.

Success.
    http://www.webfanaat-sg.nl

/** Dit is geen reclame, dit is gewoon beetje verveling van. **/

Heb je eventueel een fout of bug gevonden, meld deze dan :)

Volgens mij is er al heel wat afgetest; hebben jullie al iets gevonden :)

Koen,,

Graag zou ik toch echt wat betere verduidelijking erbij willen hebben, bronvermelding zoals dein al meldde, en niet afkappen met dat je zelf alles weet dit en dat, kom met harde woorden, en geen zielig lullig verhaaltje dat ze geldzuigers zijn.

Heb nog NERGENS wat gehoord hierover, en jij hebt het over een nieuwe google strategie?

Ze hebben net een nieuwe strategie gelanceerd, en ze gaan weeer vernieuwen? Nogmaals Onderbouw jezelf beter.

Ook wat Qantus zegt, groot gelijk, wij verdienen achter google zn rug om aan bezoekers. vind het niet meer dan logisch als google geld gaat willen voor website redirect.

DDit was mn verwijderde reactie

Verder wou ik er nog aan toevoegen aan K. Rens zijn laatstgeplaatste reactie, dat met de prijsvermelding en sterrenrating was allang, maar die eerste met het vakantiehuisje is nieuw..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.01.12 04:59:42:

Citaat van L.Groot

Maar ik verwacht van jullie allemaal dat jullie eens respect leren te krijgen voor mensen die in hun vrije tijd op CriminalsPoint informatie posten en dit dus niet meteen lopen af te kraken of naar bronnen vragen.

Dit valt onder moderator gedrag en kan dus worden bestraft.

L. Groot, wordt het niet eens tijd dat je af gaat treden? , Vragen naar bronnen is moderatorgedrag? Man Man Man Man, waar gaat het heen op deze website..

Xize,

wat een onzin lul je toch allemaal,

Mysql_Real_Escape_String, escaped de complete invoer, geen injectie is hierdoor nog mogelijk, Dus je scriptje met je filter array is niet nodig.

Ook heb je het stukje bovenaan de pagina helemaal verkeerd, waarom zou je een query maken, alles oproepen en dan $nieuw != $oud['naam'] ???

MYSQL_NUM_ROWS is voldoende, geen rij, geen bekendheid.
    Wel een bekende rij, familie bestaat al.

Waar hebben jullie leren scripten ?

Stelletje amateurs :') vooral dein, hoe kun je nou een num rows -> object ophalen ?

Beste CPérs,

Voor de iPad zijn enkele apps geschreven met betrekking tot het coderen, een IDE omgeving, waarin het bewerken van php en html bestanden mogelijk is incl. highlights, en ook nog eens sommigen bevatten FTp mogelijkheid ( direct bewerken en opslaan "perfect")

Nu ken ik 1 programma en dat heet codosaurus hier kan eigenlijk bijna alles mee wat hierboven beschreven staat, maar hoor dat de app niet naar wens is en werkt de app kost 4.99. maar ben benieuwd of iemand van jullie hier meer apps zouden kunnen bedenken die erinstaan.

Prijs is geen probleem, voel je je geroepen een iOS app voor mij te ontwikkelen voor de iPad, aarzel niet en stuur me een offerte.

Met vriendelijke groet,
    ZiraX:piraat::piraat::piraat:

Ik zou persoonlijk al je geheugen eruittrekken, en gewoon 4 x deze geheugenbank kopen bij interngeheugen: Kingston ValueRAM 4GB 1066MHz DDR3 CL7 DIMM

dan heb je 4x zelfde en 16 gb ram :) voor maar 78 euro.