• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. ZiraX

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by ZiraX

  • 3 lijnen structuur - helpdesk

    • ZiraX
    • 13 april 2012 om 02:26

    Ook jij hebt het verkeerd diestro.

    1e Lijn -> Servicedesk ( Dit is vaak de eerste persoon die men te spreken krijgt )

    2e Lijn -> Komt de 1e Lijn er niet uit dan wordt een opdracht doorgezet naar een 2e lijn, deze gaat zich er dan verder mee bezig houden.

    3e Lijn -> Komt zelfs de 2e lijn er niet uit dan heb je altijd nog de 3e Lijn, hier zitten de "monteurs". Is iets niet van op afstand op te lossen, wordt er een Monteur gestuurd.

  • Verveling heersde

    • ZiraX
    • 12 april 2012 om 14:59

    Het bewerken ligt heb meer op hoe er opgeroepen wordt :) met 1 regel code, zijn alle id vars veilig .. :P dus via daar injecten kan al niet meer.

    Echter nu wat problemen met mijn server. Iptables :/

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.04.12 20:23:02:
    Zijn er mensen die eventueel willen helpen ? :)

  • Rickvb, bedankt!

    • ZiraX
    • 8 april 2012 om 19:02

    RickvBeek, stel je niet aan klein kind. jemig. hoe oud zij jullie -.-'

  • Rickvb, bedankt!

    • ZiraX
    • 8 april 2012 om 16:22

    Community gaat slechte kant op ja..

  • Verveling heersde

    • ZiraX
    • 8 april 2012 om 11:38

    Beste Hood,

    Dat de wachtwoord vergeten optie er niet is wist ik al :P maar bedankt voor het melden :)

    Verder is het VIP Paneel nog niet bij mij doorgevoerd (dit laat ik er nog uit, maar ik verwijder het niet geheel.)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.04.12 17:18:53:
    jointtime<3

  • Verveling heersde

    • ZiraX
    • 8 april 2012 om 11:19

    Scarface,

    Mijn plan met het forum is een heel erg gedetailleerde uitwerking van wat je nu ziet alleen dan nog verder uitgewerkt.

    Het systeem van webfanaat-sg is in principe perfect te gebruiken, en met de nodige aanpassingen makkelijk in de toekomst.
    Echter ben ik op dit moment gewoon in een bui die verveling heet, dus waarschijnlijk gaat er van wat ik allemaal nu zit te vertellen niks doorgezet worden. Maar wie weet.

    Groet,

  • Verveling heersde

    • ZiraX
    • 8 april 2012 om 10:54

    Beste Iedereen,

    Omdat ik mij verveelde, en op een of andere manier op het vage idee kwam, heb ik wefanaat-sg.nl maar geregistreerd, hoe wat waar en waarom? Vraag het me niet. Hahaha

    Maargoed, nu heb ik er dus maar wf-sg source opgezet uit de fun, om deze te debuggen etc. etc. en er een beetje een ander concept achter te zetten.

    Nu heb ik de hele nacht er al een beetje opzitten met debuggen etc. en was ik dus benieuwd of iemand van jullie er nog doorheen komt :-).

    Het systeem draait nog op cookies, dus probeer er maar in te komen :) of een SQL injectie uit te voeren. Alles mag, no enkel problemo, maar enkel en alleen de website, geen componenten van.

    Success.
    http://www.webfanaat-sg.nl

    /** Dit is geen reclame, dit is gewoon beetje verveling van. **/

    Heb je eventueel een fout of bug gevonden, meld deze dan :)

    Volgens mij is er al heel wat afgetest; hebben jullie al iets gevonden :)

  • Google strategie 2012

    • ZiraX
    • 5 januari 2012 om 11:36

    Koen,,

    Graag zou ik toch echt wat betere verduidelijking erbij willen hebben, bronvermelding zoals dein al meldde, en niet afkappen met dat je zelf alles weet dit en dat, kom met harde woorden, en geen zielig lullig verhaaltje dat ze geldzuigers zijn.

    Heb nog NERGENS wat gehoord hierover, en jij hebt het over een nieuwe google strategie?

    Ze hebben net een nieuwe strategie gelanceerd, en ze gaan weeer vernieuwen? Nogmaals Onderbouw jezelf beter.

    Ook wat Qantus zegt, groot gelijk, wij verdienen achter google zn rug om aan bezoekers. vind het niet meer dan logisch als google geld gaat willen voor website redirect.

    DDit was mn verwijderde reactie

    Verder wou ik er nog aan toevoegen aan K. Rens zijn laatstgeplaatste reactie, dat met de prijsvermelding en sterrenrating was allang, maar die eerste met het vakantiehuisje is nieuw..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.01.12 04:59:42:

    Citaat van L.Groot


    Maar ik verwacht van jullie allemaal dat jullie eens respect leren te krijgen voor mensen die in hun vrije tijd op CriminalsPoint informatie posten en dit dus niet meteen lopen af te kraken of naar bronnen vragen.

    Dit valt onder moderator gedrag en kan dus worden bestraft.

    L. Groot, wordt het niet eens tijd dat je af gaat treden? , Vragen naar bronnen is moderatorgedrag? Man Man Man Man, waar gaat het heen op deze website..

  • Lay-out blijft

    • ZiraX
    • 29 december 2011 om 05:14

    Ipv euro voluit te schrijven, vervang het dan door &euro;

  • Familienaam checken op bestaandheid

    • ZiraX
    • 9 december 2011 om 05:41

    Xize,

    wat een onzin lul je toch allemaal,

    Mysql_Real_Escape_String, escaped de complete invoer, geen injectie is hierdoor nog mogelijk, Dus je scriptje met je filter array is niet nodig.

    Ook heb je het stukje bovenaan de pagina helemaal verkeerd, waarom zou je een query maken, alles oproepen en dan $nieuw != $oud['naam'] ???

    MYSQL_NUM_ROWS is voldoende, geen rij, geen bekendheid.
    Wel een bekende rij, familie bestaat al.

    Waar hebben jullie leren scripten ?

  • Tekst invoeren

    • ZiraX
    • 7 december 2011 om 00:55

    WYSIWYG editor gebruiken :/?

  • Familienaam checken op bestaandheid

    • ZiraX
    • 7 december 2011 om 00:04

    Btw. htmlspecialchars? waarom niet mysql_real_escape_string? :D of in geval van mysqli mysqli_real_escape_string($con, $POST);

    @Silver,
    I'm sorry:')

    Dein,
    Haha, klopt :')

  • FIFA 12

    • ZiraX
    • 6 december 2011 om 23:59

    Ik heb alleen PS3 :')

  • Familienaam checken op bestaandheid

    • ZiraX
    • 6 december 2011 om 17:13

    Zelfs jij Silverstar, je roept $test op voor de rows counting.. terwijl je $test1 nodig hebt? :/

  • FIFA 12

    • ZiraX
    • 6 december 2011 om 12:36

    De xbox 360 online pass is verplicht voor online gaming @ fifa 12 :)

    even contact opnemen dus.

  • Familienaam checken op bestaandheid

    • ZiraX
    • 6 december 2011 om 12:35

    Stelletje amateurs :') vooral dein, hoe kun je nou een num rows -> object ophalen ?

    PHP
    <?php
    
    
    $nieuwe = $_POST['nieuwe_naam'];
    $test = mysql_query("SELECT * FROM `families` WHERE `naam`='".$nieuwe."'") or die(mysql_error());
    $test1 = mysql_num_rows($test);
    if ($test1 <= 0){
        mysql_query("UPDATE `users` SET `familie`='".$_POST['nieuwe_naam']."' WHERE `familie`='".$user->familie."'");
        mysql_query("UPDATE `families` SET `naam`='".$_POST['nieuwe_naam']."' WHERE `naam`='".$familie->naam."'");
        echo 'Je familie naam is succesvol geupdate';
    } else {
        echo "Deze naam is al bezet";
    }
    ?>
    Toon Meer
  • iPad 2 Coding App.

    • ZiraX
    • 15 november 2011 om 13:51

    Beste CPérs,

    Voor de iPad zijn enkele apps geschreven met betrekking tot het coderen, een IDE omgeving, waarin het bewerken van php en html bestanden mogelijk is incl. highlights, en ook nog eens sommigen bevatten FTp mogelijkheid ( direct bewerken en opslaan "perfect")

    Nu ken ik 1 programma en dat heet codosaurus hier kan eigenlijk bijna alles mee wat hierboven beschreven staat, maar hoor dat de app niet naar wens is en werkt de app kost 4.99. maar ben benieuwd of iemand van jullie hier meer apps zouden kunnen bedenken die erinstaan.

    Prijs is geen probleem, voel je je geroepen een iOS app voor mij te ontwikkelen voor de iPad, aarzel niet en stuur me een offerte.

    Met vriendelijke groet,
    ZiraX:piraat::piraat::piraat:

  • DDR3 Geheugen

    • ZiraX
    • 15 november 2011 om 13:43

    wat mij betreft de beste keuze, gezien de snelheid en de samenwerking met elkaar. :)

  • DDR3 Geheugen

    • ZiraX
    • 15 november 2011 om 12:17

    Ik zou persoonlijk al je geheugen eruittrekken, en gewoon 4 x deze geheugenbank kopen bij interngeheugen: Kingston ValueRAM 4GB 1066MHz DDR3 CL7 DIMM

    dan heb je 4x zelfde en 16 gb ram :) voor maar 78 euro.

  • asielzoeker Mauro Manuel

    • ZiraX
    • 1 november 2011 om 17:33

    En hij mag dus niet blijven.

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design