Koen,,
Graag zou ik toch echt wat betere verduidelijking erbij willen hebben, bronvermelding zoals dein al meldde, en niet afkappen met dat je zelf alles weet dit en dat, kom met harde woorden, en geen zielig lullig verhaaltje dat ze geldzuigers zijn.
Heb nog NERGENS wat gehoord hierover, en jij hebt het over een nieuwe google strategie?
Ze hebben net een nieuwe strategie gelanceerd, en ze gaan weeer vernieuwen? Nogmaals Onderbouw jezelf beter.
Ook wat Qantus zegt, groot gelijk, wij verdienen achter google zn rug om aan bezoekers. vind het niet meer dan logisch als google geld gaat willen voor website redirect.
DDit was mn verwijderde reactie
Verder wou ik er nog aan toevoegen aan K. Rens zijn laatstgeplaatste reactie, dat met de prijsvermelding en sterrenrating was allang, maar die eerste met het vakantiehuisje is nieuw..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.01.12 04:59:42:
Citaat van L.Groot
Maar ik verwacht van jullie allemaal dat jullie eens respect leren te krijgen voor mensen die in hun vrije tijd op CriminalsPoint informatie posten en dit dus niet meteen lopen af te kraken of naar bronnen vragen.
Dit valt onder moderator gedrag en kan dus worden bestraft.
L. Groot, wordt het niet eens tijd dat je af gaat treden? , Vragen naar bronnen is moderatorgedrag? Man Man Man Man, waar gaat het heen op deze website..