Ook jij hebt het verkeerd diestro.
1e Lijn -> Servicedesk ( Dit is vaak de eerste persoon die men te spreken krijgt )
2e Lijn -> Komt de 1e Lijn er niet uit dan wordt een opdracht doorgezet naar een 2e lijn, deze gaat zich er dan verder mee bezig houden.
3e Lijn -> Komt zelfs de 2e lijn er niet uit dan heb je altijd nog de 3e Lijn, hier zitten de "monteurs". Is iets niet van op afstand op te lossen, wordt er een Monteur gestuurd.