Verveling heersde

• Beste Iedereen,

Omdat ik mij verveelde, en op een of andere manier op het vage idee kwam, heb ik wefanaat-sg.nl maar geregistreerd, hoe wat waar en waarom? Vraag het me niet. Hahaha

Maargoed, nu heb ik er dus maar wf-sg source opgezet uit de fun, om deze te debuggen etc. etc. en er een beetje een ander concept achter te zetten.

Nu heb ik de hele nacht er al een beetje opzitten met debuggen etc. en was ik dus benieuwd of iemand van jullie er nog doorheen komt :-).

Het systeem draait nog op cookies, dus probeer er maar in te komen :) of een SQL injectie uit te voeren. Alles mag, no enkel problemo, maar enkel en alleen de website, geen componenten van.

Success.
    http://www.webfanaat-sg.nl

/** Dit is geen reclame, dit is gewoon beetje verveling van. **/

Heb je eventueel een fout of bug gevonden, meld deze dan :)

Volgens mij is er al heel wat afgetest; hebben jullie al iets gevonden :)

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Ik snap het niet deze topic ? , waarom wil je dat mensen sql injecties gaan uitvoeren op je website , stel nou dat iemand dit lukt waarom zou hij dit hier vrolijk gaan vertellen ?

Verder wat is je plan met je forum >

• Scarface,

Mijn plan met het forum is een heel erg gedetailleerde uitwerking van wat je nu ziet alleen dan nog verder uitgewerkt.

Het systeem van webfanaat-sg is in principe perfect te gebruiken, en met de nodige aanpassingen makkelijk in de toekomst.
    Echter ben ik op dit moment gewoon in een bui die verveling heet, dus waarschijnlijk gaat er van wat ik allemaal nu zit te vertellen niks doorgezet worden. Maar wie weet.

Groet,

• Beste Hood,

Dat de wachtwoord vergeten optie er niet is wist ik al :P maar bedankt voor het melden :)

Verder is het VIP Paneel nog niet bij mij doorgevoerd (dit laat ik er nog uit, maar ik verwijder het niet geheel.)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.04.12 17:18:53:
    jointtime<3

• Ik heb lange tijd met WF-SG gewerkt dit hem ik momenteel ook op shocksounds.nl staan, Dit heb ik toen helemaal top tot teen veranderd/aangepast, Heb inderdaad altijd problemen gehad met de WW vergeten.

Verder zijn er problemen met de edit knoppen, gebruikers profiel en veel meer waarvan ik het niet meer weet. ben toen 2 jaar bezig geweest om het een beetje goed te laten werken.

• Het bewerken ligt heb meer op hoe er opgeroepen wordt :) met 1 regel code, zijn alle id vars veilig .. :P dus via daar injecten kan al niet meer.

Echter nu wat problemen met mijn server. Iptables :/

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.04.12 20:23:02:
    Zijn er mensen die eventueel willen helpen ? :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!