[Aangepast door L.Kok -> Leden afbreken hoeft niet.]
Sorry maar je bent volgens mij een beginner wat betreft grafisch ontwikkelen, is niet erg hoor.
Het is totaal niet scherp, totaal niet strak en veel te groot.
[Aangepast door L.Kok -> Leden afbreken hoeft niet.]
Sorry maar je bent volgens mij een beginner wat betreft grafisch ontwikkelen, is niet erg hoor.
Het is totaal niet scherp, totaal niet strak en veel te groot.
Het gaat met name om tracking cookies, cookies met een gebruikersnaam of een id oid in je website is goed genoeg, maar zodra je sitestats oid op je site hebt mag dat dus niet aanstaan wanneer men niet akkoord gaat met het plaatsen van cookies, als jij enkel simpele cookies plaatst met website informatie hoef je de melding niet te plaatsen. maar dan mag je analytics etc ook niet gebruiken, dus dan zul je een eigen stats systeem ala vroeger moeten maken
Al zijn de technieken nu wat beter beschikbaar daarvoor.
Database met ips vol met junk (ja/nee) -.-
What BrokenTrack said counts for me to.. Very intrested:D
Criminalspoint was een afslanksel in eerste instantie van crime-scripters. En crime-scripters was webtiger.
Echter is er toen heel veel veranderd
True that, webtiger is echt waar KUT = Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
De oplossing zit hem in de admin sql database die beschikbaar is in de webtiger source,.
Hier dien je rechten aan te geven en in te vullen.
Per status geef je de toegestane rechten aan. (1 of 0)
WAUW... ik vind het ontzettend gelikt en strak.
Onlangs nog opzoek geweest naar dit voor een evenement wat ik aan het organiseren ben.
Kun je mij laten weten wat een licentie kost? (krijg ik de source gecodeerd of ongecodeerd?)
Alvast vriendelijk bedankt,
Kevin
Goodnight,, tijd om te gaan slapen na een druk nachtje met mijn server kloten.
Er is een admin tabel die je moet invullen
Windows + R -> invoer is :
\\IP-ADRES$ < Let op $-teken
Hartelijk dank H. Rayn
Omdat wij alle investeringen van sponsoren betrekken, hebben wij geen investment voor een website
Nu kan ik zelf wel een website maken, maar heb daar simpelweg geen tijd voor wat betreft de organisatie van http://www.projectzwolle.nl
Dus het belangrijkste is dat er gewoon een website komt met een frontpage en programma pagina alsook een contactpagina.
Eventueel een countdown erbij op de frontpage en that's it.
Beetje flex maken, met logo'tje et.
Beste Leden van ICTScripters.
Jullie zullen allemaal gehoord hebben van het feestje in het nederlandse Haren, en nu willen we met een groep een georganiseerd feest neerzetten waar het niet zo'n chaos wordt als in haren.
Nu zoek ik een designer met basing kunsten die vrijwillig wilt meewerken aan het project (ook een leuk puntje voor je portfolio eventueel) en alle lof van onze kant.
Laat me horen of je wilt.. ben bereikbaar per pm en hier.
TER INFORMATIE; er is al een facebook pagina welke nu op 2000 uitnodigingen balanceert. (het is nacht. verwachting morgen hoge oploop!)
Geen discussies aub dingen worden gewoon goed geregeld.
Kevin
"Meer informatie wordt verstrekt na de sollicitatie procedure" << sorry mierengeneuk :$
wat voor sessie zet facebook weg dan ?
En eventueel een ifje en een elsje waarin je zegt
if ($Stadhuis = 'Gebouwd'){ //stadhuis plaatje weergeven }
als je ping rijdes.local doet werkt dat? ( je domein hoort "rijdes" te zijn)
Leuke actie! wat voor server draaien ze op als ik vragen mag?