Ik wil even reageren op Jordi:
Teamspeak server
- Tis wel een leuk idee maar we zijn een webmastercommunity. Daarvoor kan je bijvoorbeeld die persoons skype of msn vragen. Een chatbox lijkt me meer dan genoeg?
Jordi: lijkt me idd dan wel duidelijk.
Bugreport systeem
- klinkt goed. het is inderdaad wat handiger. Maar via het forum lijkt me beter dan kan je ook gelijk zien welke al gemeld is en de reacties daarop.
Jordi: Je kan via het systeem een melding laten geven of er al een gelijkaardige bug/ ofzo is gerept. mss beter idee uitwerken ivm meldingen maar het kan zeker zo wordne opgelost :).
Wedstrijden
- Dus wij moeten contesten houden en geld uit geven voor niets? ICTS is niet echt zo winstgevend dat Koen dat kan veroorloven.
Jordi: Nee, een prijs hoeft niet persé geld te kosten. het kan ook simpel doormiddel van bv premium member wat dan weer een nieuw idee kan opbrengen en dat desnoods inkomsten voor ICTS kan opbrenge Denk maar even na...
Profiel
- Dan veranderen we in sociaalmedia in plaats van community. Skype eventueel twitter vind ik perfect.
Jordi: Zoals ik het ook al zij, zoals twitter, skype, facebook, youtube en zo kan er zeker bij en mss ng enkele extra's.
Tutorial
- Zo een systeem hadden we ook op CP. Maar als die ook terug komt weet ik niet. Ik ben der wel voor
Jordi: Zou zeer handig en goed zijn!
Likebutton
- Die idee is vaker naar voren gekomen. Hierover zijn verschillende meningen die uiteenlopen.
Jordi: Of bv een "like" en "thank you button". (je kan een post liken idd, maar bv Thank you button voor iemand die je helpt?.)