Posts by J.Hermans

Beste Collega's,

Ik heb net een mIRC webclient geinstalleerd op men site werkt allemaal perfect!.
    maar ik wil om misbruik enzo te vermeiden de accounts koppelen aan de webclient.
    zodat leden van mijn site enkel kunnen inloggen met de gebruikte username vanop de website.

Weet iemand misschien hoe ik dat kan doen?
    of kan iemand me helpen?

Budget is miniem maar wel aanwezig 10 - 15 euro
    PM me voor te helpen (onder betaling).

Reply voor voor raad en of doorverwijzingen aub!.

Alvast bedankt!

Idd CC is ilegaal.

je kan beter of wel volledig van 0 beginnen.
    of een source downloadne hier op cp.

Het beste is, een bugged source. Dan kan je ze zelf unbuggen en leer je de scripting wat beter kennen.
    Kan handig zijn voor in de toekomst moesten er ooit eens fouten bijkomen ;)

Ik vind ook dat als je als Programmeur moeten weten.
    dat als je samen met je crew een goede game maakt waarvan jeelf weet dat het goed en aantrekkelijk is.
    dat achteraf dus de inkomsten van het spel zelf wel hoog kunnen zijn.

Dus als jij bv voor het gehele project laat ons 500 euro kan verdienen dat is mooi.
    Maar als je weet dat je dan bv laat ons zeggen na 5 jaar fzo met inkomsten van 30K kan zitten (dit is tegenwoordig al geen uitzondering meer).
    dan zal je wel paar K kunnen verdienen.

Ok dan spreken we op lange termijn. maar als je dan weet dat je er zelf aan hebt gewerkt en desnoods onder contract gaat werken ben je wat meer euro's rijker dan zo een 500 euro ;)

Ik zeg altijd.
    geven en nemen. en geduld is een schoon deugt!

Ik heb al een en het ander gevonden om speciale leuke dingen te doen met de letters enzo.
    Kijk maar zelf naar de site die in de Startpost staan.

Verder ben ik nog neuwe dingen aan het proberen :d

Alvast bedankt iedereen.
    deze mag dicht!

ik weet het niet echt zeker. ik heb wel eens met die menu buttons geknoeid enzo van mijn eigen site en heb het zo gedaan dat als je je muis over heen hebt het een andere kleur / plaatje krijgt. bedoel je dat soms ?

Zou ook kunnen jaa.
    Maar ik bedoel eigelijk precies ozals bij het ICTS Menu.
    Als je met het pijltje over een menu naam gaat dan word de text gloeiend zal ik zeggen.
    Dus gwn de text + Text Kleur word gloeiend dat wik precies maar weet niet hoe ik eraan moet beginnen :s

Ik ben bezig met het onderhoud van het menu van de site van mijn Gaming Community.

Nu wou ik dus vragen hoe ik de menu namen laat gloeien zoals hier op ICTS menu.
    http://www.epuxgaming.com is de site.

Code:

ow enkel de content zo herplaatsen zal ik zeggen.
    ow ja dacht volledige nieuwe slice xd.
    Euhm wat wil je er voor geven?

en ja dan is die morgen wel klaar mss vanavond wel.

Indien je zelf geen eigen webserver hebt. heb ik enkel opties voor jou.

1 je kan op een subdomein van mij gaan werken (gratis).
    2 Je kan altijd bv bij WJ Solutions, of een andere hoster naar keuze een domein + hosting bestellen.
    In sommige gevallen ben je maximum 2 - 5 euro per maand kwijt. Meer kan ook!
    3 Misschien is er zelf iemand die een free hosting kan bieden voor jou.

Verder ben ik ook beginnende wat programmeren mag betekenen.
    En ik kan je uit mijn ervaringen zeggen.

"Als je doorgaat en inzet voor alles te leren. zal je merken dat je tegen volgende zomer een eigen source kan maken als je alles goed aangeleerd krijgt".
    Verder wens ik jou nog veel succes, en vooral veel plezier, Steve.

voor vragen en of hulp kan je altijd hier terecht.
    ik ben al zoveel geholpen door ICTS en altijd succesvol!

Ik vind het op zich leuk zo maarje ik heb idd wel dingen die er graag bij mogen.

- Teamspeak server? lijkt me wel leuk, zodat we ondelring wat gemakkelijker kunnen praten.
    En voor de gamers onder ons is het misschien ook wel leuk.
    - IPV dat we bugs moeten melden via forum, een systeem maken dat je gwn zo een bug kan melden.
    - Meer westrijden die jullie bv organiseren met leuke prijzen. (Goed voor de activiteit op ICTS).
    - Topic sluit optie voor de TS.
    - Misschien wat overdreven maar mss met der tijd het profiel uitbreiden zodat we bv foto's, muziek, en wat meer over ons zelf kunnen plaatsen.
    ok dat gaat wat meer de Facebook kant uit maar zit misschien wle iets in?
    - Tutorial gedeelte op forum bv of als menu optie waar mensen basis tuts kunnen vinden voor enkele programmeertalen.(Goed voor de beginnende programmeurs).
    - Thank you of Like buttons in de forums.
    - Keuze uit enkele layouts op ICTS.

Ik ga vanaf nu overstappe naar medal of honor en battlefield.

vind de trailers erover gaan en te slecht voor de cod series.
    Ze moeten in concept bijven zoals ze bezigwaren pff

Rens,

Ok niet om moeilijk te doen.
    Maar ik had het niet persé gemunt op de Belgische cijfers :s