Posts by Starohosting

Beste R4,

Voor het leveren van pakketjes is het mogelijk om het via tnt te doen. Omdat de pakketjes klein zijn kan het door een brievenbus.

Je kan ook tntexpress doen je betaald dan 2.50 meer maar dan komt tnt het afhalen van je huis en bezorgt het direct naar de bestemming.

r-mulder,

Dat betekend nog niet dat ze het niet zien een berichtenlog zouden ze wel hebben in het adminpaneel.
    Zoniet is er nog altijd een database waar alle berichten opgeslagen worden mochten ze hier naar kijken.

@mediazstudioz,

De resolutie is veel te groot,
    Als een bedrijf komt kijken die meestal de resolutie 1024 x 768 heeft ziet hij er niets van.

Ik zou de afmetingen op 1024 x 1000 meegeven of 1100 pixels.
    En daarin nog een poging wagen.

De header mag kleiner en de menus ook het toont net of ik een reus ben zo groot is het,

Succes :cheer:

Dat is een van de implicaties van een uitspraak van de rechter in Den Bosch. Die oordeelde dat een webwinkel in dranken niet mocht opereren vanaf een industrieterrein in Schijndel. De winkel had in een pand moeten zitten dat een detailhandelsbestemming heeft. De gemeente moet nu opnieuw naar de case kijken.

Driekwart van de webwinkels opereert vanuit een pand dat niet zo'n detailhandelsbestemming heeft, schat de belangenorganisatie Thuiswinkel.org. Immers, een webwinkel heeft niets te zoeken in een winkelstraat.

In theorie zou dat een groot deel van de webwinkels in gevaar brengen op het moment dat hun concurrenten, gewone winkels, naar hun gemeente stappen vanwege vermeende overtreding van het bestemmingsplan.

De praktijk moet blijken of het zo ver komt.

Overigens was de rechtszaak in Den Bosch aangespannen door de SlijtersUnie. Die vinden dat webwinkels oneigenlijke concurrentie bedrijven: via de internetverkoop zouden leeftijdsgrenzen niet goed controleerbaar zijn.

Bron: http://www.z24.nl/ondernemen/a…l_aan_huis_illegaal_.html

Beste leden,

Ik ben op zoek naar een gratis tool om je muziek in een keer te kunnen sorteren op naam en op artiest.

Wat bedoel ik precies:
    Ik wil dat je zelf de artiestnaam en titel van de track kunt veranderen.
    Want ik sorteer graag mijn nummers in capslock zodat mijn programma het makkelijk inleest.

Wie weet een oplossing hiervoor.

Of een of ander iemand die veel muziek heeft moet het willen delen.

@ Binkkie

Ik zou geen maffia game maken omdat er al 1.000.000 games bestaan die allemaal op elkaar lijken alleen een andere vormgeving.
    Het tijdperk begon met criminals rood en blauw.
    En moet nu wel eens even afgesloten worden.

Als je echt veel leden aan wilt trekken zou je een travian achtig spel moeten maken of een piratenspel.
    Want maffia is verledentijd en gaat je niks opbrengen kost je meer tijd en geld dan wat je krijgt.

Hierbij verkoop ik een maffia layout.

Deze layout mag enkel voor eigen gebruik gebruikt worden en mag niet worden doorverkocht.

Maffialayout voorbeeld: http://starohosting.nl/index.png
    Aantal keren verkocht: 0
    Eigen gebruik licentie 1 domein: € 4.50
    Doorverkoop licentie: € 15.00
    Alle rechten overnemen: € 65.00

Beste leden,

Ik vraag mij af hoe je het beste een veilige sessie kan maken.
    Ik werk met een sessie en als je de database leegt zit je nog steeds in die sessie zonder gegevens.
    Wel kan je dingen vrolijk bestellen.

Dit moet je natuurlijk niet hebben.
    Mijn vraag is aan jullie wat is nu eigenlijk de beste beveiliging voor je site.:cheer:

De pool (range die je hebt) zou ik zelf geen 300 meegeven maar tot en met eind 254 doen.

Je playstation zou je eventueel een vast ip kunnen geven en die dan tevens reserveren in je router.
    Dit heb ik ook voor een draadloze printer gedaan en werkt perfect.

Beste montblanc,

Ik bezit geen Belkin router, ik heb een netgear.
    Wat er binnen een router gebeurd is heel veel en ga ik ook niet allemaal uitleggen.

Je moet er alleen even voor zorgen dat jou kanaal ook wel frequentie genoemt op een andere staat.

Ik zeg dit omdat misschien jou tv of radio een storing kunnen geven op jou draadloos netwerk.
    Er zijn veel mogelijkheden die dit kunnen veroorzaken het gevolg dat jou lan eruit gaat kan komen door een slecht ingestelde dhcp.

Hoe dit zit bij jou router weet ik niet uit mijn hoofd.
    Mocht je er niet uit kunnen komen raad ik je aan om even je router te resetten.

Dit doe je door middel van de reset knop indrukken.
    Dit zit achterop de router en in de meeste gevallen heb je een naald nodig die je in het gaatje moet prikken.

Hierna moet je alleen even je draadloos beveiligen.

Nu heeft tcbhome een betere style gemaakt en de div verbeterd.
    Alleen op een of andere manier door de float van rechts gaat er nog steeds iets fout

reserveer alle ips en geef je computers die ip mee
    samen met je playstation.

dit heeft bij mij wel geholpen.

Zet ook het kanaal van je op een andere dan automatisch er kan storing zijn. dus bijvoorbeeld alles op kanaal 5

Dankje,

Ik zal even kijken of dit mogelijk is.
    Ik zit ook met een css probleem.
    Hij zet de menu's naast elkaar en dat moet onder elkaar wie kan me helpen.