Is al gedaan door glammiee
topic kan op slot.:slotje:
Posts by Starohosting
-
-
Zoals koen zegt ligt het aan de rechter.
En er leiden vele wegen naar rome dus ook naar andere sites.Zelf vind ik BREIN irritant.
Maar er zal een dag komen dat ze niets meer kunnen doen.
En het blijft altijd een vrij land.Ziggo is al afgesloten als het goed is maar ziggo is bezig met een alternatief had ik gelezen op nu.nl
-
Dat klopt alleen inbouwen word lastig...
Daarvoor zoek ik nog iemand.. -
Die heb ik net gekocht:p
-
Kijk volgende keer beter in je code kost je minder tijd en onnodige topics.
Succes verder :cheer: -
Dat zijn geen berichtenbalken.....
-
Beste,
Ik ben op zoek naar een twitter berichtenbalk script waar alle tweets op dag, en naam worden weergeven.
Zie voorbeeld: sandrosilva.tv/Diegene die dit kan realiseren hoor ik graag.
-
Beste leden,
Bedankt voor de tijd en moeite.
Het zat hem in de css zelf en #vision heeft dit voor mij opgelost.
Er zat iets fout in de wrapper en in de div#menu ul.menu div.Echt een aanrader voor css en html opdrachten!!
-
Hmm ik wacht nog even daarmee..
Ik heb daar ook aan zitten denken maar misschien is er iemand met meer ervaring die een beter idee heeft. -
jopitan dat werkt niet.
@Malik welke margins? -
Beste leden,
ik ben bezig met een website voor een goede vriendin van mij.
Alleen op een of andere manier wilt het menu niet even groot worden als de wrapper.
990px (ook oudere beeldschermen kunnen nog mee dan)Ik heb even een test div gemaakt hoelang die moet wezen alleen ik krijg het niet voor elkaar.
Voorbeeld: http://snelpunt.nl
Wie kan mij helpen?
CSS Code:
PHP
Toon Meer/* menu::base */ div#menu { height: 46px; padding-left: 10px; background: url(../images/menu/left.png) no-repeat; width: 100%; } div#menu ul { margin: 0; padding: 0; list-style: none; float: left; } div#menu ul.menu { padding-right: 10px; background: url(../images/menu/right.png) no-repeat right 0; _background-image: url(../images/menu/right.gif); } div#menu li { position: relative; margin: 0; padding: 0 0 0 0; display: block; float: left; z-index: 9; width: auto; } div#menu ul ul li { z-index: 9; } div#menu li:hover>div { visibility: visible; } div#menu a { position: relative; z-index: 10; height: 41px; display: block; float: left; line-height: 41px; text-decoration: none; margin-top: 1px; white-space: nowrap; width: auto; padding-right: 5px; text-align: center; } div#menu span { display: block; cursor: pointer; background-repeat: no-repeat; background-position: 95% 0; text-align: center; } /* menu::level1 */ div#menu a { padding: 0 30px 0 0; line-height: 40px; height: 46px; margin-right: 5px; _margin-right: 1px; background: none; } div#menu span { margin-top: 2px; padding-left: 30px; color: #fff; font: bold 11px Trebuchet MS,Arial,san-serif; background: none; line-height: 40px; } div#menu a:hover, div#menu a.over { background: url(../images/menu/selected-right-sub.png) no-repeat right -1px; _background-image: url(../images/menu/selected-right-sub.gif); } div#menu a:hover span, div#menu a.over span { background: url(../images/menu/selected-left-sub.png) no-repeat 0 -3px; _background-image: url(../images/menu/selected-left-sub.gif); } div#menu li.current a, div#menu ul.menu>li:hover>a { background: url(../images/menu/selected-right-sub.png) no-repeat right -1px; _background-image: url(../images/menu/selected-right-sub.gif); } div#menu li.current a span, div#menu ul.menu>li:hover>a span { background: url(../images/menu/selected-left-sub.png) no-repeat 0 -3px; _background-image: url(../images/menu/selected-left-sub.gif); }
-
2 huizen heb ik:P
Zuid Holland - Rotterdam
Noord Brabant - Oosterhout (vlakbij Breda)SvenB Zaterdag BASH of SHOWTIME:P
-
Dat is mogelijk met fl studio.
Ook is het mogelijk met vdj en de benodigde plugins. -
weide43
Ik zou niet blazen dan komt er vocht bij en kan je kortsluiting krijgen.Gewoon even stofvrij maken met een compressortje of stofzuiger (voorzichtig)
Als het erna nog niet lukt raad ik je aan om een windows 7 recovery cd te zoeken.Want dan heb je wss bsod (blue screen of death)
En zijn er misschien een aantal register bestanden verwijderd aangezien hij het eerst wel normaal deed. -
haal je geheugen bankjes er even uit.
zet je pc aan.Als de een piep geluid maakt meerdere malen is het goed.
Dan is er niets mis met het geheugen.Het zou aan de voeding kunnen liggen of processor.
even stof vrij maken en een nieuwe koelpasta op doen. -
*kuch* absurde bedragen staan er tussen.
Ik zou het over laten aan webbasing.nl altijd kwaliteit.Of anders Patrick (developer) die is ook goed.
-
Jopitan dat ziet er al beter uit nu moet hij nog meer naar rechts is dat gewoon met margin? of ook een float right?
Het is gelukt met float: right;
Bedankt jopitan (K) -
-
zie starttopic
-
vision2 ik heb je een mail gestuurd en je reageert er niet op.
Zou jij mijn bedrijfsnaam weg willen halen?En waar blijft mijn layout die je zou maken??
Want daarvoor had ik de battle gesloten en dat heeft mij banpunten gekost.