Ik ben opzoek naar iemand die mn outgame wil slicen en inbouwen en er ook een ingame voor wilt maken.
Mijn budget is er niet ik wil weten hoeveel jullie er voor vragen.
voorbeeld van outgame
toestemming van R.Jipping
Ik ben opzoek naar iemand die mn outgame wil slicen en inbouwen en er ook een ingame voor wilt maken.
Mijn budget is er niet ik wil weten hoeveel jullie er voor vragen.
voorbeeld van outgame
toestemming van R.Jipping
ik wil outgame wel slicen voor ongeveer 70 a 75 euro.
Heey ik slice voot 25euro als je dat wil laat me ff weten
Gr gofie
Citaat van Dennii
Wat een absurd bedrag.
Voor zo'n bedrag laat ik een professionele layout maken, laat staan slicen.
lol een professionele layout van een kamerraad van jou zeker maar ik heb zelf ook iemand op skype die is 23 en designt al 13 jaar en is ook erg professioneel maar die vraagt er 1000 tot 1200 euro voor en slicen vraagt hij 300 euro kijk ook maar een keer op sitedeal daar zij veel hogere prijzen dan op deze site.
Ik kan hem (om mijn 2012 portfolio te vergroten) coderen in gevalideerde (x)html & css voor slechts euro20,-
Voor mensen dat hierin geïnteresseerd zijn, TS verwacht ook dat je een ingame maakt sliced en inbouwt.
hoeft niet echt, maar zou wel je prijs willen weten voor het slicen en inbouwen van de outgame en eventueel de prijs voor er ook een ingame bij te maken
inbouwen algemeen 20 / uur
Citaat van Ferhat.Remoryinbouwen algemeen 20 / uur
Als de source goed is gescript, dan zou dit maar een 2 tal uur in beslag mogen nemen. Als de source is gescript zoals de gemiddelde criminals site, dan kom je idd al snel aan 20u ...
Ik denk dat hij bedoelde 20euro per uur, maar idd als elke pagina de oude layout bevat ga ik er niet aan beginnen.
*kuch* absurde bedragen staan er tussen.
Ik zou het over laten aan webbasing.nl altijd kwaliteit.
Of anders Patrick (developer) die is ook goed.
Citaat van Starohosting*kuch* absurde bedragen staan er tussen.
Ik zou het over laten aan webbasing.nl altijd kwaliteit.
Of anders Patrick (developer) die is ook goed.
Het zijn geen absurde bedragen, ik lever namelijk de beste kwaliteit maar ik heb voor 2012 een schoon portfolio nodig (door css3 en html5).
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!