Overschrijving, Bellen, Wallie
Posts by Fitim
-
-
Wat is de naam van het 2 de script?
-
Je moet toch eerst in je input class= "jecss" invoeren
-
-
Bestaat er ook een progamma die allemaal mensen gaat felowen ?
-
Sukel heeft me zijn script gegeven nog bedankt hier voor!
-
Hallo allemaal,
Ik zoek een Legale Msn Invite het liefst gewoon gratis.
Desnoods wil ik er 1x voor bellen (1,30)
Ik hoop dat iemand er eentje heeft.Groetjes,
Fitim. -
Hallo,
Ik zoek een mijnmaffia game met veel leden.
Heb jij die en verkoop je hem stuur me dan een pb.Groetjes,
F.Ajeti -
Je bedoelt de layout aanpassen?
-
Hier heb ik dus ook last van.
Als iemand een antwoord er op weet stuur mij dan ook FF een pb:) -
Ziet er mooi uit!
-
Nee nog steeds blijft hij verkleint in IE (internet explor)
Dit is mijn css bestand:
PHP
Toon Meerbody { margin: 0px; background-image: url('background.png'); background-color: #FFFFFF; font-size: 11px; font-family: Verdana; color: #000000; padding: 0px; } #container { width: 900px; margin: 0 auto; } div.c2 {text-align: center} td.c1 {background-color: #FFFFFF} .faded { color: #999; } .form_message { width: 400px; padding: 10px; margin: 15px auto; display: none; } #error_message { background-color: #ffe; border-left: 5px solid #bb3; border-right: 5px solid #bb3; color: #770; } #info_message { background-color: #f0f9ff; border: 1px solid #eef; color: #247; } #loading { text-align: center; margin: 10px; display: none; position: absolute; width: 100%; top: 60px; } input.field { background:url("/images/field.png") no-repeat scroll left top transparent; color:#000000; font-size:25px; font-weight:bold; padding:20px 100px; border:medium; font-family:Arial; } input.designbutton { background:url("/images/plaatje.png") no-repeat scroll left top transparent; color:#000000; font-size:25px; font-weight:bold; padding:50px 150px; border:medium none; font-family:Arial; } input.checkbox { width: 25px; height:25px; }
Alvast bedankt:)
-
Hallo CP,
Ik wou me meer verdiepen met classes te werken.
Dit is me aardig gelukt, alles werkt ook.
Alleen als ik mijn script open in IE dan word de field opeens heel klein.
Op firefox is ie gewoon mooi maar op IE word dat balkje helemaal klein.Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.Hier is de link waar het script online staat: http://wineenipad1.nl
Groetjes,
Fitim. -
Misschien vond hij een wachtwoord van jou op een maffia spel? of iets anders en dat hij met dat wachtwoord jou gmail is gaan proberen en zo er op kwam.
-
hyves.nl kan je adverteren op jan.
-
Kijk maar naar mijn avatar ook gemaakt met paint (.PNG) je ziet dat de kwaliteit er veel van af is.
-
-
Hallo CP,
Ik wil graag voor mijn maffia site wat google advertenties gaan plaatsen ik heb er 50 euro op staan maar nu wil ik dus een campagne starten ik had dus alles in gevuld.
Maar de advertenties worden niet weergeven heeft iemand een goede tutorial voor mij zodat ik mijn site kan promoten via google.Alvast bedankt:cheer:
Groetjes,
Fitim. -
Hij loopt op elke pagina vast.
-
Oke maar wanneer is het nou opgelost?