Legale Msn Invite

• Hallo allemaal,

Ik zoek een Legale Msn Invite het liefst gewoon gratis.
    Desnoods wil ik er 1x voor bellen (1,30)
    Ik hoop dat iemand er eentje heeft.

Groetjes,
    Fitim.

• Ik dacht dat de leden geen beloning mochten krijgen, iedereen maar 1 email van het spel mocht krijgen (per week/maand), en afmeldmogelijkheid om de email nooit weer te ontvangen.

Dus opzich zou je elk msn invite systeem kunnen gebruiken, zolang iemand ze inbox er maar niet door volgespamt word.

• Klopt. Volgens de OPTA wet mag een MSN invite wel, maar er zijn voorwaarden! Zo mag je geen beloning geven bij het gebruik van de MSN invite!

En er moet inderdaad een afmeldingsmogelijkheid zijn.

Ik gebruik momenteel zelf een msn invite, bij interesse kan je me altijd een bericht sturen.

• Citaat van pekelterror

Ik dacht dat de leden geen beloning mochten krijgen, iedereen maar 1 email van het spel mocht krijgen (per week/maand), en afmeldmogelijkheid om de email nooit weer te ontvangen.

Dus opzich zou je elk msn invite systeem kunnen gebruiken, zolang iemand ze inbox er maar niet door volgespamt word.

Over de laatste alinea, in de mail moeten ze worden doorverwezen naar een afmeld pagina.

• Citaat van BrokenTrack

Over de laatste alinea, in de mail moeten ze worden doorverwezen naar een afmeld pagina.

Klopt, dat bedoel ik met afmeldmogelijkheid (Was alleen vergeten dat de link dus in de mail moet staan om snel af te kunnen melden indien de mails niet gewenst zijn)

Verder lijkt het erop dat de topicstarter het heeft opgelost met het script van Sukel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!